Impresivne naučnice, dame u biznisu, autorice, političarke, glumice, sportašice, umjetnice, humanitarke… dale su svoj doprinos društvu i svijetu u kojem danas živimo
I u 2018. godini agencija Altermedia nastavlja s tradicionalnim okupljanjima za dame.
Zadnjeg februarskog dana, u najvećoj Pozorišnoj kući, u našoj zemlji, održalo se još jedno druženje “Ladies in by Jana”.
Pripadnice ljepšeg spola u 19:00 sati počele su pristizati u ovaj hram kulture, a već na ulazu ih je dočekalo piće dobrodošlice i ukusni kulinarski specijaliteti koji su upotpunili ovaj događaj.
Dame su uživale u druženju, a Marijela Margeta Hašimbegović, direktorica Narodnog pozorišta Sarajevo, koja je redovna gošća ovog druženja, istakla je značaj ovog eventa.
- Ladies In projekt za mene i za Narodno pozorište je veoma značajan projekt, jer njime dokazujemo kolika je snaga ženskog poduzetništva, Nećemo biti skromni, ona je na veoma visokoj razini. Uz ovo druženje kontinuirano vršimo promociju pozorišne umjetnosti. Spojem ove dvije aktivnosti pravimo nešto što je čudesno. Dame koje nas posjećuju su sretne i zadovoljne, a svrha svih nas koji radimo u pozorištu jeste da im pružimo osjećaj zadovoljstva. Iskreno, ovo je jedan od najboljih projekata koji se desio u posljednje vrijeme.
Nakon ugodnog razgovora i uživanja u koktelu pripadnice ljepšeg spola uputile su se ka sali Narodnog pozorišta. Uslijedio je kratki govor organizatora projekta, a najsretnije dame nagrađene su posebnim poklonima prijatelja projekta. Ostale gošće su, po završetku predstave, također dobile poklone.
Doktorica Lejla Imširija, specijalista ginekologije, je ispred kompanije Alkaloid ukazala na očuvanje ženskog zdravlja i redovne ginekološke preglede, a posebno žena u mlađoj životnoj dobi.
Ove večeri, isprepletene raznim emocijama, vratile su se u prošlost… U vrijeme kada je ženina uloga bila potlačena… Vrijeme neispunjenih snova… Vrijeme kada žene nisu samostalno donosile odluke.
Na daskama koje život znače zaigrali su prvaci baleta Tamara i Milan, donoseći priču o velikoj i nezaboravnoj ljubavi, opisanoj u baladi “Omer i Merima”, koja je priča o čežnji, nadi i očekivanju nikada ispunjenog sna.
Balada „Omer i Merima“, kao dragulj naše kulturne baštine sinonim je jednog vremena, ali i metafora jedne univerzalne i svevremene ljubavi. U režijskoj i koreografskoj koncepciji izazov je bio oživjeti bosansku čaršiju s kraja 18. stoljeća i udahnuti scenski život senzualnim likovima ove predstave. Običaji, tradicija, nepisana pravila koja u društvu određuju i uređuju sistem vrijednosti u suprotnosti su sa emocijama i htijenjima glavnih likova u predstavi „Omer i Merima“.
I ovaj put projekt su podržali: Jana, voda s porukom (Generalni pokrovitelj), Sarajevski kiseljak
Centrotours Travel Agency, Catrice Cosmetics, Caffetin Menstrual (Alkaloid AD Skopje), Lindex BiH, Optika Durak, Lady Beauty Centar, Subrina, Aqua Mineral, Vinarija Nuić, Red Bull
Medijski pokrovitelji: Hayat TV, Pink BH, Ekskluziva, Business Magazine, Zdravi portal, Senzacija, Ladies In Magazine.