Prvakinja drame Narodnog pozorišta Sarajevo široj javnosti predstavila se i brojnim televizijskim i filmskim ulogama. Nakon 40-ak uloga u matičnoj kući, te brojnim projektima, kao i rada na ASU, vlasnica je i desetak priznanja i nagrada. Ističe kako ima fleksibilno radno vrijeme, tako da nema ustaljen dnevni ritam. To joj ostavlja dosta slobode kod planiranja privatnih obaveza, ali podrazumijeva i to da probe ili snimanja može imati danima u nizu, kako tokom sedmice, tako i vikendom. Zbog svega toga nema osjećaj, kaže, za rutinu niti jasno određenu svakodnevnicu. Zapravo, kaže iskreno, često se desi da ne zna ni koji je dan u sedmici…
6:45
– Buđenje. Mislim da je važno odvojiti bar 15 minuta na početku dana u nekoj vrsti opuštanja- koja će nas pripremiti za dan i omogućiti nam da ga provedemo u miru.
7:15
– Već je vrijeme za spremanje užine, te odvođenje mlađeg djeteta u školu.
8:15
– Kafa i spremanje za probu, koja, ako je tog dana imam, počinje u 10.00 sati. Ako ne, onda slijedi pijaca i odlazak u teretanu u koju nastojim da idem pet puta sedmično. Velika sam zaljubljenica tjelovježbe, pa sam nedavno dobila i certifikat instruktorice pilatesa.
11:00
– Kafa sa roditeljima. Uživam u tim trenucima bliskosti.
14:00
– Ako sam tog dana imala probe u pozorištu, u ovo vrijeme završavamo. Dolazim kući, slijedi spremanje ručka. Nastojim se hraniti zdravo i nije mi teško kuhati za svoju porodicu, što nije obavezno svaki dan .
16:00
– U četiri idem po sina u školu. Obično nakon toga odlazimo zajedno u parkić.
17:30
– U ovo vrijeme smo uglavnom svi kod kuće. Tada se svi okupimo i razgovaramo o proteklom danu.
19:00
– Ako nema predstave, onda sam u kući sa svojom divnom djecom i suprugom ili u svom malom i najdivnijem krugu prijatelja. Ako igramo tog dana već od 17.00 sati sve je rezervirano za pozorište.
23:00
– Vrijeme je za odlazak u krevet. Ne znam kako bih nazvala ovu moju sličicu rutine, ali sigurno ne svakodnevnica, jer svaki dan mog života je drugačiji i lijep na svoj način. Samo je buđenje u isto vrijeme jedina konstanta.