Ladies In ekipa, ovaj put, zaputila se u Posušje, kako bismo posjetili MEGGLE i proveli jedan radni dan s Marijom Kolobarić, voditeljicom odjela marketinga u ovoj kompaniji. Proteklih desetak godina, ova magistrica novinarstva, uživa radeći ono što istinski voli, a to su spoj kreativnosti, istraživanja, analiza i predviđanja. Domaća proizvodnja s internacionalnim pristupom pruža bezbroj mogućnosti i zadovoljstvo svakodnevnog procesa stvaranja – od ideje, do gotovog proizvoda na polici. Inspiraciju uvijek traži u potrebama modernog potrošača i bh. gastronomiji poznatoj po bogatim i raskošnim okusima. Njeni najveći pokretači su dinamičnost i kreativnost, a motivacija izvrsni rezultati na domaćem i stranim tržištima, koje dijeli s direktoricom i kolegama, a za njih kaže da su najbolji tim…
7:30
– ČITANJE PRISTIGLIH E-MAILOVA uz kavu. S obzirom na to da smo dio FMCG industrije, svakodnevno pratim aktualnosti kod lokalnih i europskih lanaca. Prvenstveno pratim trendove, kao i potrebe potrošača koji su svakim danom sve educiraniji i svjesniji svojih potreba. Važno je biti i u tijeku svih društvenih zbivanja, jer mnoge marketinške aktivnosti prilagođavamo njima. Paralelno provjeravam aktivnosti na društvenim mrežama, koje se uvijek odvijaju po unaprijed definiranom planu. Marketing je izuzetno dinamičan i nepredvidiv, tako da su svi naši planovi fleksibilni i lako prilagodljivi promjeni.
9:00
– SASTANAK SA SVOJIM TIMOM na kojem radimo up date svih projekata i kampanja, te brainstorming za buduće aktivnosti. Po završetku radimo raspodjelu zaduženja do kraja dana, te analizu projekata i kampanja. S obzirom na to da MEGGLE BiH izvozi u susjedne zemlje, kao i zemlje EU, naše aktivnosti često prelaze granice domaćeg tržišta. Svaki dan je drugačiji, no zanimljiv i dinamičan. Posebno kada radimo na razvoju novih proizvoda, što je dugotrajan proces, od grube ideje, razvoja koncepta i recepture, istraživanja tržišta, brifiranja agencije, do plasiranja na tržište. S obzirom na to da smo lideri u industriji, razvoj inovacija je svakodnevnica, jer nam je jedan od glavnih ciljeva odgovaranje na potrebe modernog potrošača.
11:30
PAUZA ZA DORUČAK. Pola sata rezervirano je za opuštanje i razgovor s kolegama iz drugih odjela.
12:00
VRIJEME ZA RAD na projektima. U tom periodu često imamo i interne online sastanke s drugim odjelima gdje zajednički razrađujemo procese i projekte. Marketing svakodnevno surađuje s kolegama iz prodaje, nabave, proizvodnje, logistike i financija, kao i sa sestrinskim firmama i poslovnim partnerima iz drugih europskih država. Jer osim što izvozimo na strana tržišta, na lokalno tržište plasiramo i uvozne proizvode. U svemu tome imamo podršku marketinških agencija, koji su zadužene za dizajn, kampanje i digitalne platforme. Kraj radnog dana posvećujemo događanjima koje sponzoriramo, kao i projektima koje financijski podržavamo. Trudimo se biti dobar partner zajednici u kojoj djelujemo, a društveno odgovorne aktivnosti zahtijevaju kontinuiran rad i posvećenost. Zanimljivo je da nam je zapravo svaki dan poseban i drugačiji i da nam se lista prioriteta često mijenja, što je ponekad izazov, ali zapravo i čar odjela marketinga.
16:00
ZAVRŠAVA RADNO VRIJEME, prije polaska pregledam sve zadane aktivnosti i s kolegicama pripre- mim to do listu za sutra. Dogovor sa suprugom o preuzimanju djece iz vrtića, jer često poslije posla imam dodatnih dnevnih obaveza.
17:00
DOLAZAK KUĆI, uživanje s obitelji u zajedničkoj večeri koju tokom radnog tjedna priprema svekrva, dok vikendom rado kuham i istražujem nove recepte.
18:00
VRIJEME ZA obavljanje kućanskih poslova. Trudim se da obaveze što bolje optimiram tako da mi ostatak večeri prođe u opuštanju i odmoru.
19:30
– ODLAZAK S OBITELJI U PARK ili igraonicu, što mi je omiljeni dio dana. Često ostajemo i kući jer živimo na selu, pa uživamo u dvorištu ili šetamo prirodom. Tada najbolje punim baterije za sutrašnji dan.
22:30
– DAN PRIVODIM KRAJU, odmarajući u dnevnom boravku uz društvene mreže, Netflix ili knjigu. Vri- jeme pred spavanje iskoristim za sebe, često pripremim mali kućni spa koji me najbolje opušta.
23:30
ZAVRŠNE PRIPREME za sutra, te odlazak na spavanje.