5% prometa na dan 24.11.2023. bit će odvojeno za praznične obroke
U susret globalnoj shopping groznici Black Friday koju sa sobom nosi posljednji vikend u novembru, kompanija dm i ove godine najavljuje „Giving Friday“, dan posvećen dobrim djelima. Stoga, dm poziva kupce da 24.11. obave kupovinu u nekoj od dm prodavnica ili dm online shopu, i tako učestvuju u još jednoj humanoj misiji. Naime, na taj dan, kompanija će odvojiti 5% od ukupnog dnevnog prometa i donirati narodnim kuhinjama širom BiH.
Podsjetimo, prošle godine dm je uz pomoć svojih kupaca donirao 9.062 obroka u 20 narodnih kuhinja u čak 24 mjesta širom BiH.
„Giving Friday je prilika da zajedno s našim kupcima učinimo razliku u životima onih kojima je podrška najpotrebnija. Nastavljamo tradiciju solidarnosti i nadamo se da će se što više ljudi pridružiti ovom pozivu za zajedničko djelovanje. Od 2019. godine do danas donirali smo 32.876 obroka ukupne vrijednosti od 162.115 KM. Raduje nas što je ova aktivnost postala tradicijom i što zajedno s našim kupcima oplemenjujemo potrebe zajednice“, poručila je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm BiH.
Donacija će biti realizovana tokom decembra, kada će u pripremi i podjeli obroka, obavljajući društveno koristan rad, učestvovati i dm zaposlenici.