U sklopu dječijeg programa lojalnosti „Zvjerići“, Konzum i Mercator su uručili donaciju u vrijednosti 12.707 KM Udruženju „Srce za djecu oboljelu od raka“. Novčana sredstva prikupljena su kao društveno-odgovorni segment ovog veoma popularnog dječijeg projekta, koji je u Konzum i Mercator prodajnim objektima realizovan u periodu od 28.08. do 05.11.2023. godine. Naime, Zvjerići su plišani likovi divljih zaštičenih životinja, koje žive na teritoriji BiH i vrlo brzo su postali omiljene igračke brojnim mališanima. Novčani iznos donacije prikupljen je odvajanjem sredstava od svakog prodatog plišanca u Konzum i Mercator prodajnim objektima.
\”Ponekad nam ponestane riječi kada su Konzum i Mercator u pitanju. Ponestane ih od količine podrške i ljubavi koju pružaju našoj djeci kroz više projekata i aktivnosti, koje imaju za cilj da našoj djeci olakšaju njihov put ka izlječenju. Zahvalni smo što su ponovo kroz dječiji program lojalnosti prikupili značajna sredstva i na taj način pružili podršku našoj najznačajnijoj programskoj aktivnosti – Roditeljskoj kući Sarajevo. Na kraju, osmijesi naše djece najbolji su pokazatelj ukazane podrške i prijateljstva\” – izjavio je Fikret Kubat, direkor udruženja „Srce za djecu oboljelu od raka“
Već petu godinu zaredom, realizuje se ovaj vid programa lojalnosti po kojima su Konzum i Mercator postali prepoznatljivi. Iz godine u godinu, potražnja za plišancima je sve veća, te je ove godine prodato rekordnih više od 127.000 plišanaca, a samim tim prikupljeno i do sada najviše novčanih sredstava za donaciju.
„Raduje nas jer je iz godine u godinu iznos donacije koju usmjerimo u pružanje podrške mališanima u njihovoj borbi za izlječenjem sve veći i veći. Udruženje „Srce za djecu oboljelu od raka“ je naš prvi izbor kada su društveno-odgovorni projekti u pitanju i stojimo im uvijek na raspolaganju za svaki vid pomoći. Vjerujem da smo našom posjetom Roditeljskoj kući uspjeli barem malo uljepšati mališanima njihove dane boravka ovdje, te ujedno zahvaljujem našim kupcima jer su kroz podršku našem projektu direktno podržali rad ovog Udruženja i njihovu plemenitu misiju“ – izjavio je Haris Arnautović, rukovoditelj Službe marketing kompanije Konzum BiH.
Podsjetimo, prethodnih godina, kroz dvije sezone realizovanog dječijeg programa lojalnosti Zdravoljupci 1 i 2, te programa lojalnosti Morsovci i Zumići, značajna sredstva su donirana za podršku oboljelim mališanima. Društveno-odgovorno poslovanje s fokusom na najmlađe kategorije stanovništva jedno je od bitnih opredjeljenja brendova Konzum i Mercator, kao i cjelokupne Fortenova grupe u sklopu koje posluju, te će u tom smijeru nastaviti svoje djelovanje i dalje.