Industrija robe široke potrošnje, jedan je od najdinamičnijih sektora u privredi jedne zemlje, kao takva ima izuzetan značaj za rast i razvoj ekonomskog okruženja i unapređenje životnog standarda. Već deset godina na jednom mjestu okupljaju se najistaknutiji stručnjaci industrije iz BiH i regije razmjenjujući znanja i iskustva, te jačajući svoju poslovnu mrežu. Tako će biti i ove godine, na najvećoj konferenciji o FMCG industriji koja se održava 5. i 6. marta u Hotelu Hills.
Na ovoj jedinstvenoj konferenciji učesnici će imati priliku poslušati o najnovijim trendovima, inovacijama i mogućnostima u industriji robe široke potrošnje. S posebnim fokusom na potrošačke navike i tehnološke inovacije svi prisutni će moći da čuju kako da budu korak ispred konkurencije i uspješno razvijaju svoje poslovanje.
Kao i svake godine organizatori su se potrudili da govornici budu jedni od najcjenjenijih stručnjaka u industriji, s bogatim iskustvom.
Inspirativne prezentacije i panel-diskusije obuhvatit će širok spektar tema, uključujući:
Trendovi u maloprodaji: Kako ekonomska kretanja oblikuju ponašanje potrošača?
Što (ne) žele retaileri u 2024. godini?
Tehnološke inovacije: Kako tehnologija oblikuje industriju robe široke potrošnje?
Inovativni marketinški pristupi: Kako privući i zadržati modernog potrošača?
Percepcije i ponašanje potrošača u vezi s medijima za oglašavanje promocija.
Ne treba zaboraviti ni poseban osvrt istraživačke agencije Nielsen na kategoriju Slatkog programa i panel-diskusiju sa predstavnicima najjačih kompanija iz ovog segmenta, kao ni tradicionalni panel sa predstavnicima najvećih retailera u našoj zemlji.
Svi zainteresirani još uvijek imaju priliku prijaviti se za učešće i iskoristiti ovu jedinstvenu priliku za umrežavanje s vodećim stručnjacima u industriji.
Prijavite se već danas!
Za više informacija i prijavu posjetite www.fmcg-summit.ba