Podizanje svijesti o zaštiti životne sredine od izuzetne je važnosti, a upravo zbog toga marketinška agencija Altermedia je, treću godinu zaredom, organizovala događaj pod nazivom “I BiH Green”. Osim podizanja ekološke svijesti kod građana Bosne i Hercegovine, cilj ovog događaja je i poticanje na promjene i ulaganje u održivo poslovanje.
Ovogodišnji događaj održan je u prirodnom ambijentu Centra za edukaciju, sport i rekreaciju “Safet Zajko”, a veliki broj prisutnih građana i stručne zajednice imao je priliku da čuje više o tome na koji način svaki pojedinac može doprinijeti zaštiti okoliša, a najmlađi posjetioci zabavljali su se kroz cjelodnevni sadržaj koji je bio organizovan samo za njih. Uz igru i radionice mogli su naučiti više o zdravoj ishrani i pripremi brzih zdravih obroka, o tome kako se može napraviti svijeća od prirodnih materijala, o recikliranju, pravilnom odlaganju otpada, a imali su priliku i posaditi začinsko bilje, vidjeti kako se pravi terarij, naučiti nešto više o face yogi…
Uporedo s radionicama održana su edukativna predavanja partnera projekta. Tako je Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u kompaniji Atlantic Argeta, predstavila program “Spread Good”, a predstavnica Grawe osiguranja d.d. Sarajevo, Anela Skarep, prezentovala je zelene projekte koje ova kompanija provodi.
Anela Karahasan, iz Udruženja za elektromobilnost koje djeluje pri Privrednoj komori Federacije BiH, osvrnula se na stanje elektromobilnosti u Bosni i Hercegovini, te istakla kako broj električnih automobila u Bosni i Hercegovini iz godine u godinu raste, te kako bh. građani shvataju sve benefite koje korištenje ovakvih automobila sa sobom nosi.
Na panel-diskusiji “Kako da ekologija postane dio vašeg DNK?” govorili su profesor Vedran Zubić, modni dizajner Adnan Hajrulahović HAAD i Maja Halilović, biodizajnerica koja otpad pretvara u resurs i stvara inovativne biomaterijale za zdravu budućnost naše planete. Svako iz svoje oblasti govorio je o tome na koji način oni štite okolinu u svom poslovnom, ali i privatnom životu.
O temi koja je danas sve zanimljivija široj populaciji, o meteorologiji, govorio je najpoznatiji bh. meteorolog Nedim Sladić.
U sklopu projekta “I BiH Green”, kompanijama, brendovima, ustanovama i organizacijama koje u svom poslovanju provode ciljeve održivog razvoja koje je postavio UN, te poslovanje razvijaju u smjeru zelenih inicijativa, dodijeljena su priznanja GO GREEN STAR. Priznanja su ove godine dobili: dm BiH, Galenika, Moon charger, Konzum BiH, Grawe osiguranje d.d. Sarajevo, Argeta, NLB Banka d.d. Sarajevo, essence cosmetics, Eko život i Osnovna škola „Aleksa Šantić“.
„I BiH Green“ događaj ove godine imao je i potprojekat „Starim stvarima udahni novi život“ koji je realiziran sa sarajevskim osnovnim školama, gdje su djeca i nastavnici skupljali plastične flaše, škole koje su skupile najviše materijala za reciklažu dobile su vrijedne novčane nagrade.
Važnost poticanja zelenog razvoja i zaštite okoliša i ove godine prepoznali su brojni partneri, a riječ je o kompanijama koje su i same predvodnici u održivom razvoju i koje svojim projektima i kampanjama promovišu važnost zaštite okoliša. Riječ je o sljedećim kompanijama: Argeta, Galenika, NLB Banka Sarajevo, Grawe osiguranje d.d. Sarajevo, Eko Život, Grand kafa, essence cosmetics, Audi Bosna i Hercegovina, Soko Štark sa brendovima Smoki i Prima, te la Bomba krem namazi. Partner ove godine bila je i Općina Novi Grad Sarajevo.