U Sarajevu je protekle srijede na Trebeviću održana godišnja konferencija Regionalne kancelarije Njemačke turističke zajednice. Brojni okupljeni novinari imali su priliku čuti inspirativan govor gospodina Franka Wernera, direktora ekonomskog odjela Ambasade Republike Njemačke i saznati najnovije rezultate ove destinacije, realne prognoze i sve o detaljno planiranim kamapanjama #GermanySimplyInspiring i Martin Luther 2017. – 500 godina Reformacije, u prezentaciji Tijane Đuričić, PR menadžerice DZT-a
Zanimljive vijesti pokazuju da dolazni turizam u Njemačkoj nezaustavljivo raste: U 2016. godini prvi put je registrovano više od 80 miliona noćenja inostranih turista. Prosjek rasta broja noćenja turista koji dolaze iz zemalja Balkana je svake godine sve impresivniji. Prevashodno zbog avioniskih linija prednjače Hrvatska (+42%), Rumunija (+10,1%) i Bugarska (+4,7%), ali se Bosna i Hercegovina, te Srbija i Crna Gora potvrđuju kao naredna tržišta od velikog značaja. Turistima iz Bosne i Hercegovine Njemačka je po market share rezultatima (16%) na trećem mjestu po omiljenosti. Broj noćenja prevazilazi 197.000 u 2016. A najčešći povod putovanjima su posjete rođacima (64%), godišnji odmori (27%) i poslovna putovanja (9%). Njemačka je najzanimljivija mladima (15-34 godina) – 50% i srednjoj generaciji (35-54 godina) – 36%. Prosječni turista iz BiH se odlučuje na putovanje duže od 4 noćenja, po danu troši 36 eura i putuje kolima 39%, (autobusom/kombijem (32%) ili avionom (25%). Njemačka turistička zajednica (DZT) u 2017. godini u centar svojih globalnih prodajnih i marketinških aktivnosti stavlja 500. godišnjicu reformacije. Kampanja Luther 2017. – 500 godina reformacije u Njemačkoj predstavlja vrhunac Lutherove dekade. Ona se fokusira na Martina Luthera koji je simbol reformacije i brend ambasador Njemačke.
|