Ivana Kojović: Cipele možete uvijek promijeniti, ali lice i kožu ne možete

Deborah Group je italijanska porodična firma, koju trenutno vodi četvrta generacija porodice Bonetti, a osnovana je prije 110 godina kao farmaceutska kompanija.  S vrlo interesantnim pristupom poslu i saradnicima, svi se osjećamo kao da smo ustvari jedna velika Deborah porodica. Imala sam čast posjetiti urede Deborah u Milanu, držati u ruci prvu, revolucionarnu automatsku maskaru, koja je nastala prije skoro 60 godina, kazala nam je  brend menadžerica ove kozmetičke kuće u BiH, te otkrila kako izgleda njena beauty rutina

Piše: Lejla Lojo-Karamehmedović

Foto: Edvin Kalić

Ako poželite nešto više znati o kozmetičkom brendu Deborah Milano, onda će vam odgovore na sva vaša pitanja i nedoumice dati brend menadžerica za ovu kozmetičku kuću u našoj zemlji, Sarajka Ivana Kojović. Svoju poslovnu priču uz ovaj brend Ivana je počela graditi još prije 11 godina kada je kao studentica poželjela da počne raditi i samostalno zarađivati.

\"\"

Revolucionarna maskara

– Tokom cijelog studija radila sam kao unapređivač prodaje i make-up artist za Deborah Milano. U kompaniji su prepoznali moj trud, znanje i sposobnosti, te nakon završenog studija na Ekonomskom fakultetu ponuđen mi je posao brend menadžerice, koji i sada radim. Već dugi niz godina sam vezana za ovaj brend i mogu reći da je moja velika ljubav – kazala nam je na početku svoje priče Ivana, objašnjavajući kako je, zapravo, nastao jedan od najpopularnijih kozmetičkih brendova među našim kupcima.

– Deborah Group je italijanska porodična firma, koju trenutno vodi četvrta generacija porodice Bonetti, a osnovana je prije 110 godina kao farmaceutska kompanija.  S vrlo interesantnim (nekonvencionalnim) pristupom poslu i saradnicima, svi se osjećamo kao da smo ustvari jedna velika Deborah porodica. Imala sam čast posjetiti urede Deborah u Milanu, držati u ruci prvu, revolucionarnu automatsku maskaru, koja je nastala prije skoro 60 godina. Od početka do danas, Deborah Milano mnogo ulaže u razvoj novih proizvoda. Kao rijetko koji brend u industriji kozmetike, u svojim uredima u Milanu Deborah ima svoj vlastiti laboratoriji i svoj tim za istraživanje i razvoj, koji rade na novim proizvodima, teksturama, nijansama, kombinirajući tradicionalni kvalitet, talijanski šarm i najmoderniju tehnologiju. Vidjeti lično laboratorije, gledati kako nastaje npr. ruž za usne je san svake djevojke, a mogu vam reći da se moj ispunio. Kada vidite kako nastaje svaki proizvod, koji tim farmaceuta i stručnjaka stoji iza njih, da ni jedan proizvod nije testiran na životinjama i da svaki taj proizvod ujedno pored uljepšavanja daje koži benefit i zaštitu, radite s ponosom svoj posao.

Ivana kaže kako je njen posao veoma dinamičan, ali prije svega odgovoran. Svaki novi dan je drugačiji i sa sobom nosi mnoštvo izazova.

\"\"

Dio mog posla između ostalog je analiziranje novih proizvoda koje lansira Deborah Milano, odabirem one koji su pravi za naše tržište, organiziram njihova lansiranja i kreiram put do krajnjeg potrošača. Prednost je kada ste okruženi kolegama koji su veliki profesionalci. Timski rad je od iznimnog značaja u našoj svakodnevici i imam sreću i čast da sarađujem s najboljim. Uz timski rad, znanja koja posjedujemo, kreativnost i iskustvo, uspjeh je zagarantiran.

Nagrađeni serum

Ivana kaže da kozmetička kuća koju zastupa ima vjernu klijentelu u našoj zemlji, te da su naše dame veoma osviještene i educirane po pitanju make-up proizvoda.

Naklonjene su Deborah Milano brendu koji nudi optimalan odnos cijene i kvaliteta. Proizvodi su vrhunskog kvaliteta s vrlo pristupačnom cijenom.Osim toga, svaki proizvod njeguje i štiti lice dugoročno. Maskara Lash Creator Volume&Care potiče rast trepavica, maskara Extraordinary 5in1 njeguje i sadrži sintetičke dlačice koje produžavaju trepavice, 24Ore Care Perfection puder zahvaljujući hijaluronskoj kiselini u formuli hidratizira kožu deset sati nakon nanošenja i u vezivnom tkivu u koži popunjava rupice između vlakana kolagena i elastina. Novi ruž Milano Red Long Lasting je 3 u 1 proizvod: primjer, ruž i hidratacija zahvaljujući kompleksu papaje i orhideje. Novi Extra Mat tečni puder je otporan na vlagu i ekstremne dnevne uslove, a „Oil Absorbing Complex“ apsorbira višak sebuma ne ostavljajući efekt „maske“ na licu. Naravno, svi puderi sadrže SPF faktor za zaštitu protiv štetnih sunčevih zraka – objašnjava Ivana.

A kada bismo zavirili u njenu beauty torbicu i tamo bismo, sasvim očekivano, najviše pronašli upravo Deborah Milano preparata.

Nova Deborah maskara Double Effect me očarala zbog četkice koju možete okretati, tj. prilagođavati gustoću dlačica zahvaljujući pokretnom mehanizmu. 24Ore Care Perfection puder, za savršeno izjednačavanje tena i hidrataciju tokom cijelog dana. Mnogo nijansi Perfect Smokey Eye Palette Penta sjenila za oči koje u jednom pakiranju imaju čak pet nijansi za potpuno sjenčenje. Kultno rumenilo Hi-Tech s česticama koje reflektiraju svjetlost, kao i ultra crni tuš za oči Ultraliner.

Osim što nam je otkrila koju dekorativnu kozmetiku svakodnevno koristi, Ivana je s našim čitateljkama podijelila i koji preparativni proizvodi su dio njene svakodnevne beauty rutine.

– Bore se formiraju u dubljim slojevima kože mnogo prije nego postanu vidljive okom. Ispravnom njegom kože, svakodnevnom hidratacijom tokom dvadesetih godina spriječit ćete pojavljivanje bora. S godinama sam se itekako uvjerila u učinak anti-age proizvoda, a moj favorit je Clarins Double Serum. Prvi Double Serum je lansiran prije više od trideset godina, a formula se konstantno unapređuje. Ove godine u formulu je uvrštena, pored dosadašnjih dvadeset biljaka i kurkuma. Najkompletniji i najefikasniji serum protiv starenja koji čuva i optimizira „jezik ćelija“ što je neophodno za zdravu funkciju pet vitalnih funkcija odgovornih za mladost i ljepotu kože.  Clarnis brend me oduševljava, jer kao i Deborah Milano, mnogo ulažu u istraživanja i razvoj u svojim laboratorijima koristeći isključivo sastojke prirodnog porijekla. Interesantna činjenica je da je ovaj serum osvojio preko 200 „beauty“ nagrada širom svijeta.

 Lice kao platno

U skladu s njenim omiljenim preparativnim proizvodima, nikada joj nije žao dati novac za kvalitetnu kremu ili serum za lice.

Mnogo pazim i provjeravam šta nanosim na kožu. Poseban akcenat stavljam na kreme i serume za lice za koje zaista ne žalim novac. Znate kako uvijek gledate kvalitetne cipele i čizme da kupite? Svake godine želite nove i spremne ste odvojiti dosta novca za njih. Cipele uvijek možete promijeniti, ali svoje lice i kožu ne možete. Ona je jedna i čuvajte je s mnogo pažnje. Naravno za kvalitetan make-up nikada mi nije žao dati novac, kao ni za parfem.

U beauty rutini najvažnije joj je čišćenje lica koje ne bi mogla zamisliti bez Sensai Milky Soapa s ekstraktom najfinije „Koishimaru svile“.

– To je čudo u bočici koje dubinski otklanja sve nečistoće i make-up s lica.

A koliko pažnju posvećuje njezi kože, toliko brine i o njezi kose.

 – Godinama sam vjerna La Biosthetique proizvodima za kosu. Iz linija proizvoda za njegu duge kose izdvojila bih Silky Spa šampon i Intensive Spa masku koji dubinski hrane korijen dlake, hidratiziraju i obavijaju zaštitnim slojem čineći kosu sjajnom i glatkom.

S obzirom na to da je Ivana i iskusan vizažista, otkrila nam je pokoji make-up trik.

 – Postoji mnogo situacija kada smo u žurbi i nemamo vremena da se posvetimo nanošenju make-upa. U tim situacijama nanesite malo rumenila na kapke i dobit ćete super rezultat bez imalo truda. Uvijek sa sobom imam Deborah Dress Me Perfect puder u prahu koji u par poteza matira lice i to transparentu nijansu koja se prilagođava boji tena. Nikada, ali nikada, ne biste smjele spavati s make-upom na licu! Koža sve pamti. Možda dan poslije nećete vidjeti nikakav problem, ali za koju godinu će biti itekako vidljivi. Uvijek prije odlaska na spavanje adekvatno očistite kožu i ne zaboravite vrat i dekolte.

Ivana također savjetuje da make-up alat poput spužvica ili četkica održavamo čistim i urednim.

– Čišćenje make-up četkica ne smije biti uopće upitno i jednako je važno kao i osobna higijena. Antibakterijski sapun je obavezan prilikom čišćenja kako bi se otklonile sve nečistoće i bakterije. Pokušajte što češće čistiti, jer će vam lice biti zahvalno.

Izuzetno cijeni posao make-up artiste, a putem svog posla imala je priliku upoznati vrhunske svjetske make-up stručnjake.

Luca Mannucci, internacionalni make-up artist za Deborah Milano je svjetski poznati make-up artist koji je zadužen za sve Giorgio Armani revije, a ujedno njegov lični make-up artist. Vrlo profesionalan i vrlo prijatna osoba s istančanim osjećajem za ljepotu koji na prvi pogled zna tačno čak i koje boje odjeće vam pristaju, a ne samo kakav make-up. Dosta korisnih savjeta sam dobila od njega. Ne bih mogla izdvojiti samo jedno ime, divim se svakome ko je istrajan i profesionalan u svom poslu. Šminkeri su veliki umjetnici koji su platno i boje zamijenili s licem i make-upom. Kao što ni jedna umjetnička slika ne može biti potpuno identična, tako ni jedan make-up artist ne može imati isti stil. Divim se svakom umjetniku koji ne kopira druga djela, već kroz svoj rad pokazuje svoju kreativnost i talenat.

A, na samom kraju našeg razgovora Ivana nam je rekla šta bi to voljela promijeniti u kozmetičkoj industriji.

 – Prvo što bih promijenila u kozmetičkoj industriji je da svi brendovi prestanu testirati proizvode na životinjama. Drugo, probudila bih svijest svih dama koje koriste make-up, da ne kupuju kozmetiku sumnjivog porijekla i kvaliteta. Trenutni efekt uljepšavanja po nerealno niskoj cijeni najčešće za sobom nosi trajne posljedice koje se poslije ne mogu ispraviti.

 

Ž6 = Ljubav na prvi pogled
– Od samog lansiranja na tržište, zaljubljena sam u Deborah Milano Absolute Lasting tečni ruž. Revolucionarni i prvi Deborah dugotrajni ruž koji traje tokom cijelog dana, bez preslikavanja, razmazivanja i potrebe za popravljanjem. Moram priznati da je to prvi crveni ruž kojeg nanosim bez straha, jer mogu nesmetano jesti, piti i ljubiti se, a ruž ostaje na usnama.

 

EGIDA: Prvo što bih promijenila u kozmetičkoj industriji je da svi brendovi prestanu testirati proizvode na životinjama. Drugo, probudila bih svijest svih dama koje koriste make-up, da ne kupuju kozmetiku sumnjivog porijekla i kvaliteta