Gloria Galić: Djevojka koja je otkrila tajnu hercegovačkog zlata

Sve je krenulo izradom dnevne kreme od smilja, koju sam pravila u vlastitoj kuhinji. Ta krema, naravno, postoji i danas i to nam je drugi najprodavaniji proizvod. Korak po korak i danas se naš asortiman proširio na 45 proizvoda. Od toga se njih 28 prodaje u direktnoj prodaji za BiH, a naših pet proizvoda našlo je put na svjetsko tržište, kazala je za naš magazin Gloria, djevojka koja je osnovala istoimeni brend prirodne kozmetike

Piše: Lejla Lojo-Karamehmedović

Uz slogan „uvijek prirodna“ Gloria kozmetika proteklog mjeseca u našem glavnom gradu predstavljena je pripadnicima sedme sile, te brojnim beauty blogerima. No, ovaj potpuno prirodni kozmetički brand koji nam dolazi iz Hercegovine, čak nije trebalo ni posebno predstavljati. „Gloria“ kozmetika postoji još od 2014. godine, a njen osnivač mlada je i talentirana 26-godišnjakinja Gloria Galić. Da se dobre vijesti brzo šire potvrđuje i Glorijina priča. Za njene proizvode saznali smo čim ih je lansirala i baš ni o jednom nismo čuli negativne kritike. Ova komunikativna i nasmijana Hercegovka u Sarajevo je donijela dašak hercegovačkog sunca i topline, te s našim čitateljima podijelila svoju priču o tome kako nikada ne treba odustajati od snova.

 Svjetsko tržište

– Ideja za nastajanje kozmetike „Gloria“ rodila se na obiteljskim plantažama, smještenim u samom srcu Hercegovine. Nakon što sam odlučila da se upustim u proizvodnju kozmetike, upisala sam školu fitoaromaterapije u Zagrebu, a poslije završene škole i stečenog znanja, odlučila sam se za pokretanje vlastite linije i pokretanje brenda. Tako je brend „Gloria“ nastao 2014. godine. Sve je krenulo izradom dnevne kreme od smilja, koju sam pravila u vlastitoj kuhinji. Ta krema, naravno, postoji i danas i to nam je drugi najprodavaniji proizvod. Korak po korak i danas se naš asortiman proširio na 45 proizvoda. Od toga se njih 28 prodaje u direktnoj prodaji za BiH, a naših pet proizvoda našlo je put na svjetsko tržište – ispričala nam je na početku Gloria, dodajući da izaći na tržište EU uopće nije bilo lako.

Da biste izvezli kozmetički proizvod na EU tržište, obavezni ste uraditi analize po standardima EU koje veoma dugo traju. Mi smo to, hvala Bogu, uspjeli. Vani smo našli menadžere koji zastupaju našu kozmetiku, tako da sada sve sigurnim i laganim koracima ide naprijed.

Gloriji se ljubav prema spravljanju krema rodila još u srednjoj farmaceutskoj školi. Kada se odlučila baviti proizvodnjom kozmetike, bilo je neophodno da nadogradi svoje znanje. Škola fitoaromaterapije trajala je jednu godinu.

 – Najprije sam učila o botanici i anatomiji, a potom sam prešla na fitoaromaterapiju. Volim reći da sam se vratila svojoj srednjoškolskoj ljubavi, samo na bolji, zdraviji i prirodniji način.

Gloria sama pripravlja baš svaku kremu.

Sam proces izrade kreme nije toliko zahtjevan. Međutim, sve kreće od recepture. Sama sam kreator svojih proizvoda, osmišljavam ih i odlučujem o mjerama i sastojcima, ali da biste se na to odlučili morate posjedovati dosta znanja, odnosno receptura mora biti dosta sigurna jer se radi o proizvodu koji nanosite na kožu. Dakle, koliko može donijeti koristi, toliko može i naštetiti – kaže naša sagovornica priznajući da se u početku rada plašila i negativnih posljedica, kao i negativne reklame.

U početku je bilo straha, ali, evo, nekako se pokazalo da nije bilo baš razloga za takvim strahom. Ljudi su nas prepoznali od prvog trenutka korištenja i hvalili su nas, tako da je taj strah skoro nestao. S druge strane, treba ga malo i zadržati jer vas konstantno gura naprijed i ne da vam da pogriješite.

 Čuveni „Zlatni serum“

Jednako kao i strah, ono što je za razvoj posla dobro jeste zdrava konkurencija.

 – Zdrava konkurencija uvijek je dobra konkurencija. Gura nas naprijed, pa ćemo se, naprimjer, odlučiti na bolju i kvalitetniju ambalažu, ili ćemo raditi na razvoju novih proizvoda i sl. Kada govorimo o konkurenciji, vjerujem da ono što je zaista prirodno i kvalitetno uvijek nađe put. I vjerujem da za one koji se zaista trude i koji su kvalitetni, ima dovoljno prostora.

Prilikom pravljenja krema, seruma ili drugih proizvoda, Gloria najprije sve voli isprobati na vlastitoj koži.

– Probam sve, pa čak i mušku kozmetiku, kao i kozmetiku za bebe. Imam tu sreću da mi koža nije osjetljiva. Osim što probam ja, volim i podijeliti nekoliko proizvoda prije zvaničnog lansiranja. Zatim tražim povratne informacije na osnovu kojih i odlučim hoću li taj proizvod uopće izbaciti na tržište.

Najprodavaniji, pa samim tim i najtraženiji proizvod Gloria kozmetike je njihov čuveni Zlatni serum od smilja. A, na drugom mjestu je dnevna krema, jer ide jedno s drugim…

– Ako koristite ta dva proizvoda svojoj koži pružit ćete sve što joj apsolutno treba. Serum se u toj varijanti koristi kao noćna njega, a dnevna krema tokom dana. I uvijek volim savjetovati, kada je njega u pitanju, da je manje zapravo više. Ne treba kožu opterećivati s bezbroj različitih proizvoda i sastojaka. Naravno, s vremena na vrijeme poželjno je promijeniti sastojke. Naprimjer, ako dugo koristite serum,onda za promjenu uzmite noćnu kremu za noćnu njegu, jer, ipak, koža voli promjene da bi ostala budna i aktivna – savjetuje Gloria, dodajući da ovaj snažni kozmetički dvojac „serum-krema“ posebno preporučuje svim poslovnim damama.

U sedmičnu njegu kože obavezno bi uvrstila i piling.

– Uzalud nam je koristiti kvalitetnu kozmetiku ako je ne čistimo od odumrlih stanica, jer te odumrle stanice ne dozvoljavaju da svi ti divni sastojci uđu u kožu.

Želeći da svojim kupcima priušti kvalitet, Gloria je formirala i posebne cijene.

– Našu kozmetiku možete kupiti širom apoteka u BiH, a možete ih pronaći na našoj web stranici: www.prirodna.com. Također, možete ih kupiti putem našeg web shopa kao i društvenih mreža. Što se tiče cijena, najjeftiniji proizvod, balzam za usne, košta sedam maraka, dok je najskuplji proizvod krema s hijaluronskom kiselinom i smiljem koja je 45 KM. Za prirodnu kozmetiku i iznimno kvalitetne sastojke to i nije skupo. Cilj nam je da damama omogućimo da to koriste, a ne da to priželjkuju i čitaju o tome, a ne mogu sebi priuštiti. Često radimo neke akcije, popuste i darivanja, pa ako ima onih koji sebi to ne mogu priuštiti, nekako im to opet omogućimo i prilagodimo – iskreno će Gloria, koja je s nama, na samom kraju, podijelila i svoj recept za uspjeh.

Kako sam u ovaj posao krenula kada sam imala samo 22 godine, nisam znala ni šta me očekuje. Samo znam da sam imala puno ljubavi i želje da napravim nešto novo. Kako je posao rastao, tako sam i ja sazrijevala kao poslovna žena. Moj recept za uspjeh definitivno je neodustajanje i vjerovanje u sebe, ali i doza straha koja vas uvijek tjera da budete tačni, precizni i budni.