Najuspješniji mjesec u historiji SEAT-a

SEAT je u mjesecu maju postavio novi prodajni rekord. Globalno je zabilježen  porast isporuka za 15,5% na 49.200 vozila (2017: 42.600) i time je oboren rekord iz 2000. godine kada je prodato  48.400 vozila

U prvih pet mjeseci 2018.godine, SEAT je takođe postigao rekordnu prodaju, te je premašio prodajni rekord iz 2000. godine (229.000 vozila). Isporučeno je 238.500 vozila širom svijeta, što je za 18,5% više u odnosu na isti period 2017.godine(201.300).

“Rezultat iz mjeseca maja nam omogućava da zadržimo status jednog od najbrže rastućih brandova u Evropi. Naši rezultati su porasli najmanje za 14% na glavnim evropskim tržištima, a više od 20% na tržištu Italije. Rastemo brže nego što smo očekivali, najviše zahvaljujući novom modelu Arona, koji se pridružio uspjehu modela Ibiza, Leon i Ateca. Očekuje nas izazovna druga polovina  godine zbog novog WLTP procesa homologacije, ali trudit ćemo se da održimo stopu rasta do kraja godine”, izjavio je Wayne Griffiths, potpredsjednik SEAT-a za  prodaju i marketing.

Veliki rast prodaje u 2018. godini ostvaren je i na večini tržišta na kojima SEAT posluje, predvođen španskim tržištem, gdje je kompanija u periodu od januara do maja isporučila 50.400 vozila (+14,3%). SEAT je tržišni lider s velikom razlikom u odnosu na konkurenciju, a Leon i Ibiza su dva najprodavanija modela na tržištu. Prodaja u Njemačkoj zabilježila je plus od 19,3%, te je dostigla brojku od 46.100 vozila, dok  je u Velikoj Britaniji zabilježen trend rasta od preko 19% , pa je isporučeno 29.400 vozila. Prodaja je takođe znatno porasla u Francuskoj (12.500; +14,8%) i  Italiji (10.700; +22,5%).

Alžir je tržište gdje je prodaja SEAT-a najviše rasla, zahvaljujući novoj generaciji modela Ibiza (10,700), koja se lokalno proizvodi. Pozitivan trend i u zemljama poput Austrije (9.800; + 25.7%), Belgije (5.000; +36.5%), Portugala (4.500; +27,6%) i Holandije (4.200; +29,8%).

SEAT će na na svjetskoj trgovačkoj konferenciji otkriti strategiju za budućnost

SEAT  će od 12.-14-juna na trgovačkoj konferenciji u Berlinu okupiti 2.400 importera i investitora iz svetske trgovačke mreže Seata . Na konferenciji će trgovačkoj mreži biti prezentovana strategija i planovi za budućnost , kao i planovi za tekuću godinu vezano za predstavljanje novog modela Tarraco, velikog SUV-a sa trećim redom sjedišta, te model CUPRA Ateca.