Hana Sirćo pokrenula kampanju podrške ženama „H4 her“

H4 her je kampanja pokrenuta s ciljem jačanja i pružanje podrške svim ženama u svim sferama života, te suprostavljanja nametnutim standardima i okvirima ponašanja

Primarna platforma realizacije kampanje i širenja podrške svim ženama je instagram, a oficijelni hashtag koji će pratiti kampanju glasi: #herlifeherchoice.

Osim podizanja svijesti o statusu žene u našem društvu i žene o samoj sebi, putem kampanje će se sakupljati sredstva za fond Sigurne Kuće ( Fondacija Lokalne Demokratije ). Fond će pokrivati potrebe korisnica Sigurne Kuće i djece, koje se ne mogu pokriti redovnim finansiranjem. Poput stipendije za nastavak školovanja, novčane pomoći nakon izlaska iz Sigurne Kuće itd. Humanitarni broj je- (090 291 094), a kampanja će trajati puna dva mjeseca, od 15.06.2018. do 15.08.2018. Pozivom na gore navedeni  broj donirate 2 KM. Linija je isključivo za fiksne i mobilne mreže BH Telecom-a.

Svaka žena se susreće sa raznim ograničenjima u privatnom i poslovnom životu. Stvoreni su nerealni standardi koje društvo postavlja pred žene i norme ponašanja koje ona mora pratiti. Kroz kampanju cilj je podići svijest protiv svih oblika nasilja, te poticanja slobode odlučivanja žene o svom privatnom i poslovnom životu.

Svaka žena treba imati moć i vlast nad sopstvenim tijelom i pravo na odluku da li i kada želi postati majka.

Svaka žena treba ima jednak tretman prilikom i tokom zaposlenja

Svaka žena treba da ima pravo na izbor partnera i slobodu pri izboru oblačenja.

Svaka žena zaslužuje potpunu slobodu da bude šta god želi ona da bude, bez osuđivanja i bilo kakvog psihičkog i fizičkog zlostavljanja.

Jer Njen život je Njen izbor- her life her choice!

Ovim putem želim pozvati sve žene da pošalju svoju poruku, svoj stav, moto svim ženama širom svijeta.

Također pozivam i sve muškarce da podrže ovu kampanju sa svojom porukom koju bi uputili ženama. Podržavanjem svih žena podržat ćete svoju majku, sestru, djevojku, ženu i prijateljicu!

Ova kampanja je pokrenuta od strane brenda H. ( Hana Sirćo ). Zašto baš H? Moja muza i inspiracija je jaka i samouvjerena žena, žena koja može sve. Kroz kampanju želim pokazati mnogo veću misiju koju brend ima, a to je podizanje svijesti o slobodi odlučivanja, te širenja pozitivne poruke.

Mnoge javne ličnosti podržale su ovu kampanju; Amel Tuka, Zana Marjanović, Sarah Čerkez, Dalal Midhat, Ismir Jusko te mnogi drugi.