Na Weekend Media Festivalu, održanom proteklog vikenda u Rovinju, Barcaffe je prezentirao prvu tursku kafu u kapsuli. Poznata radijska voditeljica i brand amasadorica Barcaffè-a Ivana Mišerić bila je prva osoba koja je isprobala tursku kafu u kapsuli, te se lično uvjerila u njenu svježinu i opojan miris pržene kafe
Osim toga, Ivana je prisutnima otkrila svoje jutarnje rituale i važnost turske kafe u njenom svakodnevnom životu, budući da zbog prirode svog posla svako jutro ustaje u 4 i 20h. Upravo joj turska kafa daje potrebnu energiju kako bi u radijskom eteru zvučala razdragano i energično.
Nakon što je Ivana opisala svoje jutarnje rituale, više o turskoj kafi iz kapsule s prisutnima su podijelili: Andrej Bele, direktor Strateškog poslovnog područja kafa Atlantic Grupe koji je izrazio zadovoljstvo što je Barcaffè postala službena kafa Weekend Media Festivala, dok je Lejla Dautović Čaić, direktorica marketinga Strateškog poslovnog područja kafa Atlantic Grupe održala prezentaciju o tome kako se došlo na ideju o turskoj kafi u kapsuli.
„I Barcaffè i WMF su brendovi od regionalne važnosti i zato mi je veliko zadovoljstvo što je upravo Barcaffè postala službena kafa ovog najvažnijeg marketinško-medijskog događanja u regiji. I ne samo da i mi i WMF imamo regionalnu važnost, nego smo lideri, svaki u svom segmentu poslovanja: WMF kao najveći takav festival, a Atlantic Grupa kao vodeći proizvođač kafe u našoj regiji. Međutim, koliko je bilo teško doći do vrha, još je teže sačuvati poziciju lidera. A u tome nam pomažu inovacije po kojima smo već prepoznati na svim našim tržištima. Inovacija je ključna riječ za nas, a jednu od njih predstavljamo i danas. Svjesni činjenice da turska kafa i dalje prednjači po potrošnji na ovim područjima, odlučili smo je učiniti dostupnom još većem broju naših vjernih potrošača prateći pritom njihove životne navike“, naglasio je Andrej Bele, direktor Strateškog poslovnog područja kafa Atlantic Grupe.
Okus i miris turske kafe, ujedinjen u Barcaffè D.O.T. kapsule, namijenjen je svima koji cijene kafu visoke kvalitete i žive ubrzanim životom, ali i dalje žele uživati u novoj dimenziji tradicionalnog okusa. Tokom prezentacije ove velike inovacije prisutne je oduševila i lakoća u pripremi turske kafe u kapsuli za koju je potrebno manje od jedne minute.
„Unutar već postojeće linije Barcaffe D.O.T. kapsula kafe odlučili smo lansirati Barcaffè kapsulu turske kafe koja je kompatibilna s najvećim brojem aparata u regiji. To je prva takva kapsula u Evropi, što je automatski čini i izuzetno inovativnim proizvodom na tržištu, jer do sada na našim prostorima niste mogli popiti tursku kafu iz kapsule. U tradicionalnom segmentu kao što je turska kafa nije lako biti inovativan, ali suština je upravo u tome da spremno odgovaramo na izazove koje donosi dinamika tržišta, ali i modernog načina života. Ono što je revolucija u slučaju Barcaffè D.O.T. kapsule je da je to kapsula s kojom možete u par trenutaka dobiti pravu tursku kafu, karakterističnog mirisa i ukusa od koje ujutro zamiriše cijela kuhinja“, istakla je Lejla Dautović Čaić, direktor marketinga Strateškog poslovnog područja kafa Atlantic Grupe.
Brend Barcaffè po prvi put postao je službena kafa Weekend Media Festivala koji svake godine okuplja brojne regionalne stručnjake iz komunikacijske industrije. Na festivalu u Rovinju ove godine okupilo se više od 5.000 učesnika koji su u tri dana sadržajnog programa uživali u bogatstvu okusa i aromatičnih mirisa iz široke ponude Barcaffè kafe. Uz aktivnosti na svom izložbenom prostoru, Barcaffè je tokom trajanja festivala za posjetioce organizovao i Barista performans: kroz priču o kafi i pripremi vrhunskog espressa posjetioce su proveli baristi: Dejan Maljković i Goran Bartolović, glavne zvijezde Barcaffè Barista Toura koji je do sada održan u nekoliko gradova u Hrvatskoj.