Trgovci izabrali top 100 proizvoda u BiH! Bh. tržište roba široke potrošnje u 2018. raste 7,7%

Na svečanoj promociji održanoj sinoć, 9. oktobra 2018., u hotelu Holiday, proglašeno je 100 najboljih brendova koje svaka bolje snabdjevena trgovina mora imati na svojim policama u sezoni 2018./2019.

Nakon što je Istraživačka agencija Nielsen predložila skoro 400 brendova, onoliko koliko jedno domaćinstvo iziskuje na našem tržištu, glasanju su pristupili trgovci iz cijele BiH glasajući putem online upitnika.

– Glasanje je trajalo mjesec dana, a zatim su obrađeni podaci. Interesantno je da su se na listi našli neki prošlogodišnji brendovi, ali i novi brendovi koji su ušli u konkurenciji kroz rubriku moj izbor. U toj rubrici su trgovci mogli predložiti proizvode kroz podatke koje možda Nielsen nije pratio. Put izgradnje brenda je jako težak.  Da bi brend postao prepoznatljiv te postao obavezan dio asortimana, važno je da se gradi, a ovo je jedan od načina za kompanije da svoje proizvode prezentuju i postave na police, jer su već preporučeni od najrelevantnijih trgovaca u BiH – kazala je Edina Mizić izvršna urednica InStore magazina.

Predstavnik kompanije Nielsen Igor Grudenić sinoć je ukratko prezentovao pregled FMCG tržišta u BiH, te istaknuo da ovaj projekat dolazi u pravo vrijeme, budući da su top brendovi predvodnici  stabilnog rasta tržišta u BiH, kroz cijelu 2018. godinu.

U konačnici, najbolje ocijenjene, njih 100,  magazin InStore predstavio je na drugom po redu Must Have 100 eventu, kojeg su svojim prisustvom uveličali predstavnici i nositelji vodeće industrije u BiH –industrije robe široke potrošnje.

Grupacija AS Holding dobila je nagrade za osam brendova, a glasnogovornica grupacije Andrea Tomašević-Kolenda ističe da nagrade znače mnogo za AS Holding: Ponosni smo što su potrošači i kupci prepoznali proizvode kompanija iz naše grupacije. Bili smo u utrci s dobro poznatim brendovima i drago nam je što je naš kvalitet još jedanput prepoznat, te što smo sinoć dobili priznanje. Mi osluškujemo potrebe tržišta, naših kupaca i prema njima prilagođavamo proizvode.

Svoje zadovoljstvo nije krila ni predstavnica kompanije Menprom, Edina Alić koja je istakla da je veoma ponosna na svoj tim i posao koji rade, jer ovakva priznanja znače mnogo za jednu bh. kompaniju.

Da li će jedan proizvod postati brend ovisi o potrošaču, ali i o trgovcima koji zahvaljujući stalnoj komunikaciji s kupcima najbolje mogu znati šta je to što njima treba. Na osnovu svog iskustva, bosanskohercegovački trgovci su glasali i izabrali najbolje.

InStore magazin je sinoć promovisao sljedeće brednove: Cocta, Fast Energy, Pfanner, Sarajevski kiseljak, Vitinka, Oaza, Lejla, Jana, Banjalučka pivara –  Nektar, Sarajevsko pivo,  Prima, Smoki, Basso, Klas tjestenina, Maggie, C začin, Vegeta, Jufke Sprind, Jufke Klas, Klas Zlatni puder, Meggle mlijeko, MI99-Natura Vrhnje za svježi sir, MI99- Natura Jogurt, abc sir, Meggle, Algida, Ledo, Cafe Brazil, Grand Black&Easy,  Grand, Nescafe, Vispak Zlatna Džezva, Fruit, Dorina, Kent, Elvita, Tops, Argeta, Poli, Perutnina Ptuj Natur, Neoplanta Fruštuk, Menprom – Premi goveđi pršut, Durex, Becollino, Johnsons baby, Kosili, Pharmamed, Listerine, Bic, Domestos  i  Violeta toalet papir.

Kompletan pregled izabranih brendova možete naći na linku: http://www.instore.ba/newsarticle/newsarticle/Trgovci-odabrali-top-100-proizvoda

Projekat Must Have 100 jedan je od najvažnijih događaja za kompanije robe široke potrošnje u BiH.