Kako planirati poslovni sastanak?

Poslovni sastanci u današnje su vrijeme postali posebna vrsta rituala sa simboličkim značenjem. Naime, ovisno o tome kada stižete na sastanak, gdje sjedite i kakav status imate u kompaniji, zavisi i vaša uloga na poslovnom sastanku

Tako podaci jednog istraživanja pokazuju da šef u većini slučajeva uvijek stiže posljednji. S obzirom na velika očekivanja, većina ispitanika doživjela je sukob, ili je, pak, sudjelovala u \”žestokim raspravama\” tokom sastanka.

Stoga, kako biste ispravno planirali poslovni sastanak, donosimo vam nekoliko praktičnih savjeta.

Šta trebate izbjegavati!

Određeni postupci mogu zaposlenika dovesti u opasnost od gubljenja posla. Stoga, svakako valja izbjegavati:

• iznošenje neprovjerenih informacija

• \”ulaziti\” šefu u riječ

• djelovati nezainteresirano o temi razgovora

Šta očekujete od sastanka?

Razmislite kakav ishod očekujete od sastanka, zadajte si cilj. Također, važno je da svako na sastanku zna šta se od njega očekuje i na koji način se mora pripremiti za sastanak. Općeniti dnevni red na sastancima je:

• Odluka

• Rasprava

• Informacije

• Planiranje (istraživanja)

• Nove ideje

• Saznanje o povratnim informacijama (feedback) s prijašnjeg sastanka

• Dogovaranje (primjerice ciljevi prodaje)

• Motivacija (mojposao.net)