NOVI EGZOTIČNI OKUSI NATURAVITA ČAJEVA NA TRŽIŠTU BOSNE I HERCEGOVINE!

Regionalno prepoznatljivi brend NATURAVITA, predstavio je nove okuse čajeva, koji su od sada dostupni i na tržištu Bosne i Hercegovine

Ugodna atmosfera, neodoljive arome čajeva i posebno odabrano društvo, uz akustični nastup poznate muzičarke Ine Hamzić, obilježili su „Čaj u 5“, koji je održan 18. oktobra u restoranu „4 sobe gospođe Safije“ u Sarajevu. Događaju su prisustvovale brojne javne ličnosti, kao i predstavnici mnogobrojnih medijskih kuća, koji su uživali u novim okusima i mirisima Naturavita čajeva.

Acai malina, zatim kruška, jabuka i šljiva, guarana, đumbir i čili, aronija, jabuka i crni ribiz, sljez, kao i metvica, matičnjak i narandža, upotpuniće već bogatu ponudu Naturavita okusa. Novi i jedinstveni okusi će oduševiti i najprobirljivije čajoljupce, koji će istinski uživati u novim aromama predstojećih jesenjih i zimskih dana. Ideja o novim okusima je došla internom analizom trendova i ponašanja potrošača u regionu i svijetu, koju je sprovela Spider grupa, a koja se vodila težnjama čajoljubaca da probaju nešto novo i malo više egzotično.

Branko Kičema, direktor marketinga Spider grupe je istakao da brend Naturavita teži konstantnim inovacijama, kako bi svojim kupcima ponudili još veću ponudu čajeva na tržištu.

  • Pokušavamo da svaki naš novitet na tržištu bude inovativan, te da nije već prisutan. Na taj način se želimo izdvojiti od konkurencije i uobičajenih okusa. Glavna vodilja nam je da naši čajevi moraju biti \’ukusni i korisni\’, ali i praktični za upotrebu bilo kada i na bilo kojem mjestu. Osim konvencionalnih, od sada proizvodimo i funkcionalne čajeve u filter vrećicama. Dug rok trajanja prije upotrebe, omogućuju zaštitni omotači koji čuvaju svježinu mirisa, okusa i boje – dodao je Kičema.

Predsjednik Spider grupe Denis Nemčević, istakao je kako je veoma zadovoljan reakcijama na brend Naturavita, koje dolaze od kupaca sa bh. tržišta.

  • Ponosni smo na činjenicu da konstantno ulažemo u infrastrukturu i ljudstvo, kako bi bili konkurentni na regionalnom tržištu i potrošačima ponudili inovativne proizvode sa kvalitetnom sirovinom, ali i modernim pakovanjem. Naše postrojenje u Pitomači se nadograđuje, te ćemo u dogledno vrijeme imati još veći kapacitet za preradu sirovina i proširenje ponude. Partnerski odnos sa Ataco BiH, nam daje prostor za distribuciju našeg proizvoda do krajnjih konzumenata, te smo izuzetno zadovoljni ostvarenom saradnjom – istakao je Nemčević.

Novim okusima, Naturavita će osvojiti i srca mlađe populacije, koji će uživati u jedinstvenom okusu kruške, jabuke i šljive, kao i acai maline. Veliku pažnju privukao je jedinstven okus – guarana, đumbir, čili, koji su sa oduševljenjem degustirali mnogobrojni posjetioci na događaju. Djelotvornost sirovina je već dobro poznata. Naturavita čajevi sadrže posebno birane sastojke, koji pružaju ono najbolje od prirode što potvrđuje i slogan „Živjeti s prirodom“. Ljekovito i aromatično bilje pažljivo se uzgaja prema certifikovanom bio uzgoju na kontrolisan i siguran način.  Sljez se od davnina koristi kao lijek,  a zbog velikog postotka sluzi, sljez je najbolji za zdravlje dišnih organa, ali i za čišćenje usne šupljine.

Aronija se naziva i namirnica budućnosti, jer ima izrazito veliku ljekovitu moć za ljudski organizam, a u kombinaciji sa jabukom i crnim ribizom će pročistiti organizam od štetnih tvari i teških metala. Acai malina sadrži visoke koncentracije sastojaka koji djeluju blagotvorno na ljudsko zdravlje, zbog čega acai opravdano ulazi u kategoriju “super hrane”. Matičnjak je poznat kao ljekovita biljka za srce, a u kombinaciji sa narandžom umiriće naš organizam u stresnim danima.

Uživajte u omiljenim Naturavita čajevima vrhunskog kvaliteta, u standardnom i KOCKA pakovanju, a obavezno probajte i nove okuse, koji su idealni za predstojeće hladnije dane koji nam dolaze.