MLESEC oltobar poswećen je Borby prOtiv raka dojke. rAK DOjke je BolEST od kojE goDišnje oboLIJeva 1300 žena. Ukoliko. se na vrijeme otkrije, šansse za izljećenje su mnogo veče
Nepravilnosti u ovom tekstu lako ste uočili golim okom. No, nepravilnosti na grudima, poput kvržica ili udubljenja, često nisu vidljive na prvi pogled. Zato je jako važno redovno raditi samopregled. Upravo je važnost samopregleda bila tema ovogodišnje kampanje u saradnji kompanije Avon i udruženja Novi pogled.
Kratki video o kampanji pogledajte na: https://youtu.be/2aV3Gd_RIGo
VIDEI KAMPANJE:
Tokom mjeseca oktobra poznatog kao mjesec borbe protiv raka dojke kompanija Avon je pokrenula interesantnu kampanju za dizanje svijesti o bitnosti samopregleda i pregleda dojki pod nazivom „Minuta za sebe“.
Kampanji u kojoj se privlačna snaga clickbait naslova iskoristila u plemenite svrhe, pridružile su se Ana Bavrka, Aida Bukva i Emela Burdžević. Kratki clickbait naslovi iskorišteni su za članke u medijima kako bi se privukla pažnja, a klik na video unutar članka otkrio je nešto potpuno drugačije – poruku koju je svaka od žena ispričala na svoj način. A poruka je jednostavna: uzmi minutu za sebe i obavi samopregled!
Kako je kampanja izgledala?
Aida Bukva se posvađala u javnosti?
ideo https://www.youtube.com/watch?v=PGytQeJxkow
Ostale video poruke iz kampanje Minuta za sebe možete pogledati na YouTube kanalu Avon BosnaiHercegovina.
Budi zdrava je krovni projekt koji kompanija Avon i udruženje Novi pogled provode već niz godina, a koji podupire aktivno uključivanje u borbu protiv raka dojke. I ovogodišnja kampanja dio je istog projekta, u sklopu koje je Avon udruženju Novi pogled donirao 25.000 KM za daljnju borbu protiv ove opake bolesti koje će biti usmjerene u edukacije mlađe populacije kako bi se na vrijeme educiralo što više mladih ljudi koji će svoje novostečeno znanje moći uvijek da koriste.
Samopregled znači rano liječenje i veću mogućnost ozdravljenja, zato ovu poruku treba shvatiti ozbiljno: uzmi minutu za sebe i pregledaj svoje grudi!
„Kako bi se podigla svijest o bolesti koja pogađa velik broj žena,ali i kako bi se ohrabrilo i potaklo žene na (samo)preglede, potrebno je glasno pričati,pokrenuti što veći broj ljudi i širiti informacije da se naglasi važnost prevencije,mogućnost ranog otkrivanja i odlazaka na redovite preglede i da se svi zajedno podsjetimo kako je potrebno na vrijeme početi brinuti o svom zdravlju.“ podsjetila je Maja Memić predsjednica udruženja Novi pogled iz Mostara.
„Ponosni smo što je i ova kao i naše predhodne kampanje imala velikog odjeka. Bitno je dići svijest o ovoj bolesti i potaknuti sve ljude oko sebe da se uključe. Svakome je lako izgubiti minutu na nebitne stvari, ali što ne bismo tu minutu posvetili sebi, svom zdravlju a samim tim i svojoj sreći. Bitnost samopregleda je velika jer kreće od nas. Mi smo ti koji možemo mijenjati svijest. Svaki mjesec posvetiti sebi i svojim grudima vrijeme koje nam može pomoći u ranom otkrivanju karcinoma dojke.“ Istakla je Danijela Šantić direktor društva Avon Cosmetics BiH d.o.o.
„Mlada populacija veliki dio svoj slobodnog vremena provodi online i zato je bitno da se na njih utiče upravo na taj način, putem platformi na kojima provode najviše vremena. Preko 100.000 pregleda videa koje smo kreirali s našim abasadoricama kampanje govori o tome da je clickbait u ovom slučaju zaista poslužio na najbolji mogući način, kako bismo osvijestili što veći broj ljudi.“ kazala je Šejla Korjenić PR specialist Avon Bosna i Hercegovina.
„Verujemo da ćemo zahvaljujući donaciji koja nam je danas uručena zaista učiniti mnogo toga kako bi naša poruku o bitnosti samopregleda i pregleda dojki dosegla što veći broj mladih. Zahvaljujemo Avonu na dugogodišnjoj podršci i globalnom zagovaranju dobrobiti žena.“ za kraj je dodala Maja Memić predsjednica udruženja Novi pogled Mostar.
Samopregled znači rano liječenje i veću mogućnost ozdravljenja, zato ovu poruku treba shvatiti ozbiljno: uzmite minutu za sebe i pregledajte svoje grudi!
Više o načinu vršenja samopregleda kao i ostale informacije potražite na www.budizdrava.com