Džana Subašić Smajić: Otvorite kutiju Nadje Kan

Pored standardnog posla, njen fah postali su personalizirani dnevnici i radosnice, dok je blog ispunjen životnim temama posvetila damama od 45+. Sve platforme je uspješno uvezala, no, tu se Džana neće zaustaviti. Na pomolu je i modni brend u saradnji s dizajnericom Amelom Barlov

Piše: Ilma Jakubović

Džana (50) je zaposlenica u marketinškoj agenciji na mjestu sekretarice. U periodu kada je bila bez posla, počela je raditi dnevnike za odrasle i radosnice. Izrađujući 3D kutije počeo se definirati sam naziv postavši Kutija Nadje Kan u momentu pokretanja bloga i Instagram profila, čime su Džanini interesi dobili formu ozbiljnog hobija koji danas odlično funkcionira. Naziv nije mogao proći bez riječi Kan, u prijevodu vladar, simbolizirajući da smo svi vladari svojih života.

\"\"

Personalizirani dnevnici za odrasle

Džana dnevnike i radosnice radi isključivo ručno. Dnevnici za odrasle su personalizirani, s fotografijama klijenta i malim poklonima.

\"\"

Veoma mi je bitno da mi se ispriča nešto o osobi za koju radim dnevnik, da li voli kafu, putovanja, da li je opsjednuta čistoćom i slično, jer u svakom dnevniku koji uradim dođu mali pokloni kao što su čaj, kafa, bombonice, čokoladice, maramice… Uz dnevnik dolazi i neko moje uputstvo za upotrebu, moje lično obraćanje korisniku dnevnika – pojašnjava Džana ističući da su radosnice nastale slijedom potrebe ljudi da imaju nešto personalizirano za svoju djecu, gdje će moći sačuvati sve uspomene.

\"\"

Svaki dnevnik i radosnica su unikatni. Namijenjeni su ženama i muškarcima, a tematike su, naravno, drugačije. Za izradu jednog dnevnika potrebno joj je oko sedmicu dana, dok izrada radosnice traje malo duže. Svaki dnevnik/radosnica mora se posebno osmisliti, a od materijala koristi papir, trakice, ljepila te specifične ukrase i naljepnice.

\"\"

Blog o svemu i svačemu

Blog pod nazivom Kutija Nadje Kan je o svemu i svačemu, a namijenjen je isključivo damama od 45+ godina, međutim, postoje i teme za mlađu populaciju. Na blogu se obraća običnim ženama koje imaju obične probleme s kojima se i sama suočava kroz život, kao što su problemi vezani za porodicu, poslovnu sredinu, klimaks, sve ono što može biti tema za razgovor.

\"\"

– Obrađujem teme koje sam proživjela. Pišem o raznim stvarima za koje smatram da su interesantne i pri tome nastojim biti kratka. Bitno mi je da objasnim ženama koje su u tim godinama da ispred sebe imaju još života. Žene ostanu bez posla stjecajem raznih okolnosti i mnogo im je teže pronaći novi. Svojim tekstovima im želim dati do znanja da nisu same i da se život nastavlja. Svojim razmišljanjem i stavovima želim pomoći ženama u raznim situacijama koje ih prate u životu – s osmijehom govori kreativna Džana, otkrivajući neke od budućih planova.

\"\"

– Na proljeće pokrećem modni brend sa svojom prijateljicom Amelom Barlov, koja je dizajnerica. Brend će nositi naziv Mice krpice, a počet ću izrađivati i dizajnerske prstenove.

\"\"

\"\"

Džanine dnevnike i radosnice možete pogledati na Facebook stranici KutiJa Nadje Kan.

\"\"