She\’s Mercedes u Banjoj Luci: Večer networkinga, inspiracije i osnaživanja žena u modernom svijetu

Nakon Sarajeva i Tuzle, i u Banjoj Luci predstavljena She\’s Mercedes platforma koja služi kao mjesto okupljanja uspješnih žena, a s ciljem inspiracije, networkinga i osnaživanja žena u modernom svijetu.

Autokuća Jajčević d.o.o. kao jedan od oficijelnih partnera Mercedes-Benz vozila u BiH, zajedno sa Ladies In magazinom i Ladies In zajednicom pokrenuli su inicijativu da se She\’s Mercedes platforma predstavi i u Banjoj Luci, te prenesu važnu poruku o značaju žene u današnjem svijetu.

Govorilo se o temi kako žene danas mijenjaju svijet, kako svojim uspješnim pričama utječu na društvo, te šta je tajna uspjeha. Neizostavne teme ove večeri bile su i o trendovima u svijetu automobila, mode, beauty industriji, a o kojima su govorili panelisti: Adis Bradić, predstavnik Mercedes-Benz u BiH, Karmela Smulja, predstavnica parfumerije Sergio, Stankica Stojanović, modna dizajnerica, te Elma Zećo, izvršna urednica Ladies In Magazina.

Brend Mercedes-Benz neumorno radi na jačanju položaja žena u modernom svijetu. Od 2015. godine ova borba je predstavljena u obliku platforme She’s Mercedes – mjesta gdje se žene mogu povezivati, razmjenjivati ideje, iskustva i učiti jedne od drugih.

She’s Mercedes je posvećen inspirisanju, povezivanju i osnaživanju žena da pokažu najbolje od sebe. Simbol brenda je Berta Benz. Berta nije bila samo supruga Karla Benza i majka njegove djece, ona je bila i inspiracija i poslovni partner: kao prva osoba koja se vozila na daljinu, Berta je potvrdila koncept automobila, čime je postavila temelje za cijelu novu industriju i otvorila put za priču o Mercedes-Benz uspjehu.

Mercedes-Benz je pokrenuo inicijativu \’\’She’s Mercedes\” kako bi se direktno obratio ženama i skrenuo im pažnju na Mercedes-Benz brend.

Danas žene u više od 60 zemalja mogu razmjenjivati svoja mišljenja u okviru online zajednica i na “networking” večerima, gdje mogu pronaći inspiraciju svijetom Mercedes-Benz-a i aktivnostima brenda.

Ono što je simbolično za She\’s Mercedes evente u BiH, jeste i izbor She\’s Mercedes brand ambasadorice, koja na poklon dobija testnu vožnju u Mercedes-Benz vozilu po želji, a čiju priču o iskustvu vožnje prenosi uredništvo Ladies In magazina u printanom izdanju.

Ovog puta, čast da bira najsretniju među gošćama pripala je predstavnici Autokuće Jajčević d.o.o., Andrei Jajčević, a koja je odabrala Aleksandru Baštinac za novu She\’s Mercedes brand ambasadoricu.