Master Your Growth – Ne propustite svjedočiti velikim promjenama u marketingu

 U srijedu, 23. oktobra u Sarajevu se održava 6. Sarajevo Marketing Summit, a o temi Master Your Growth. Svjedočit ćemo velikim promjenama u marketingu, te kako se te promjene odražavaju na zdravi i promišljeni rast.

Rast je uvijek bio privlačan ljudima. Djeca žele biti viša, sportisti žele napredovati u karijeri (brže, više, jače), jer ako nešto ili neko ne raste, zapravo to je loše. U poslovanju se potražnja za rastom dodatno povećava. Iz godine u godinu 10%, 20% rasta više nije dovoljno, želje su puno veće.

Na 6. Sarajevo Marketing Summitu govorit će se o promišljenom i zdravom rastu, jer marketing može biti pokretač robne marke ili kompanije. Marketing najbolje razumije kako doprinijeti vrijednosti kompanije i kako generirati rast.

Na konferenciji će se govoriti i o ključnim faktorima, konceptima i filozofiji uspješnog, stabilnog i održivog rasta. Također, će biti prikazani i primjeri visokog rasta, kakva je uloga marketinga, te kako i zašto marketinški stručnjaci trebaju misliti danas, kako bi svojoj kompaniji priuštili rast, ali i sebi.

Bit će prikazani i primjeri brendova koji su imali značajan rast u posljednjoj recesiji, te će se iz istih vidjeti taktike kako do kupaca, kako ostvariti veću vrijednost i postići bolju cijenu za usluge, kako rasti kroz međunarodnu ekspanziju i kako razvijati usluge i proizvode.

Keynote Speaker je Tomasz Stec iz kompanije Simon & Kucher & Partners, a govorit će o načinima i taktikama za trgovce kako da postignu održiv rast profita uz pomoć cijene.

Konferencija okuplja više od 500 marketara iz BiH i regiona, i više od 10 predavača, priznatih marketinških stručnjaka koji će podijeliti svoja iskustva i prakse, a među njima su: Boštjan Jerončič (Incom), Lovro Verhovšek (Deloitte), Jusuf Jamakosmanović (Turkish Airlines), Nedeljka Janković (Atlantic Grupa), Manja Gradišek (NLB), Mila Zovko (Podravka), Mirad Maglić (Microsoft), Dalila Zeljković (Symphony), Latifa Imamović (Klika) i Edin Mehić (Posao.ba).

  1. Sarajevo Marketing Summit podržale su najveće domaće i svjetske kompanije: BH Telecom, Triglav Osiguranje, NLB Banka, Asbis, Podravka, Argeta, Bisnode, Sarajevski kiseljak, Ledo, Mi99, AS Holding, a oficijelno vozilo summita je Mercedes-Benz.

Više o programu, govornicima i prijave na: www.marketing-summit.ba