Kampanja \”H4her\” ima za cilj pružanje podrške ženama u svim sferama života, odnosno podizanje svijesti o jednakopravnosti žene u društvu, što se i poručuje kroz oficijelni hashtag kampanje #herlifeherchoice, što u prevodu znači “njen život je njen izbor”. Mnoge javne ličnosti podržale su kampanju: Damir Džumhur, Amel Tuka, Zana Marjanović, Sarah Čerkez, Ismir Jusko, Dalal Midhat, Džejla Ramović, Sonja Dvornik, Marija Hudolin, Nataša Janjić Medančići…
Jučer su u Sigurnoj kući uručena sredstva prikupljena od prodaje majica kampanje, koja su uplaćena u fond za ekonomsko jačanje korisnica Sigurne kuće. Fond za ekonomsko jačanje je uspostavljen sa ciljem rješavanja velikog izazova sa kojim su suočene žene žrtve nasilja.
Naime, u Sigurnu kuću se smještaju majke s djecom, a nakon određenog perioda od šest do 12 mjeseci, moraju se odlučiti žele li se vratiti mužu nasilniku ili početi život ispočetka. Većina njih se odlučuje za drugu opciju, ali početi život od nule i s malom djecom izuzetno je teško, posebno kako nemaju nikakav izvor prihoda. Sredstva iz Fonda se koriste kako bi im se olakšao taj prelazni period, odnosno kako bi im se finansirao bar jedan mali dio troškova u procesu njihovog osamostavljivanja. Nažalost, sredstva su ograničena i ne predstavljaju nikakvo sistemsko rješenje.
Kampanju je pokrenula dizajnerica Hana Sirćo, a značajnu podršku realizaciji kampanje je dao Projekat zapošljavanja mladih (YEP) i Švicarska agencija za razvoj i saradnju (SDC).
H4Her tim nastavlja dalje s radom, ekonomskim osnaživanjem žena i podizanju svijesti o položaju žene u društvu. Ovim putem pozivamo sve one koje ne žele biti samo nijemi posmatrači da se uključe i podrže H4Her, kao što su to uradile brojne javne ličnosti i influenseri iz BiH i regiona.