Diederik van Middelkoop: „Reklama za Audi na ovogodišnjem Super Bowl-u, mi je najveći kreativni izazov u karijeri“
Diederik van Middelkoop je kreativni direktor i partner u Amp.Amsterdam, agenciji koja je specijalizovana za zvučno brendiranje, muzičku produkciju i kontrolu muzike. Navikao je da radi sa napoznatijim svjetskim brendovima iz različitih sfera, poput kompanija Samsung, Google, Nike, Adidas, Coca-Cola, Heineken, Audi, Qatar Airways, ali i za mnoge druge brendove. Na predstojećem 5. Play Media Day-u sa publikom će podijeliti, kako je to raditi sa najmoćnijim svjetskim kompanijama, te koliku zapravo ulogu ima muzika u oglašavanju. Supervizor za reklamne kampanje i identitet brendova širom svijeta, zaslužan je za neke od napoznatijih globalnih reklama, a napokon će i regionalna kreativna industrija, imati priliku upoznati ovog reklamnog genijalca.
Od kada postoji Vaša ljubav prema muzici?
Van Middelkoop: Moja ljubav prema muzici rodila se dok sam još bio dijete. Prvu pjesmu sam napisao, kada sam prvi put sjeo za klavir svojih roditelja. Moj brat je već bio uspješan i ostvaren muzičar, koji je svakodnevno vježbao klavir i flautu na amsterdamskom konzervatoriju. Bio je dosta ispred mene u muzičkom smislu, a jedino kada sam imao hrabrosti vježbati kod kuće, bilo je kada on nije bio u našem domu. Kada sam prvi put dodirnuo klavir, on je isto tako dotaknuo mene. Osjećam se blagoslovljeno što sada mogu raditi svaki dan sa talentovanim muzičarima, kako bih svijet učinio boljim mjestom putem muzike.
Kada i kako ste se počeli baviti muzičkom produkcijom i brendiranjem?
Van Middelkoop: Jedan prijatelj mi je poslao oglas, da muzički studio Hilversum u Holandiji traži muzičkog fanatika, koji bi radio kao istraživač. Prijavio sam se na taj oglas i poslije nekoliko veoma zahtjevnih krugova, a vjerujem da je bilo oko 150 potencijalnih kandidata, dobio sam posao. Vrlo brzo sam postao producent i našao se na vodećoj poziciji u studiju.
Možete li nam reći nešto više o agenciji Amp.Amsterdam?
Van Middelkoop: Agencija Amp.Amsterdam je sjajan kolektiv višestruko talentovanih ljudi. Pomažemo brendovima da napreduju i da se povezuju koristeći kulturu. Mi zaista vjerujemo u premošćivanje jaza između svijeta brendova sa jedne strane i svijeta muzike, sa druge strane. Ti su svjetovi potrebni jedni drugima sve više i više, a mi smo tu da ostvarimo tu sinergiju. Naše partnerstvo sa Universal Music Group, daje nam fantastičan uvid u ponašanje potrašača globalne muzike, kao i ulazak u najveći svjetski muzički katalog i popis umjetnika.
Kako muzika čini oglašavanje zanimljivijim?
Van Middelkoop: Muzika sve čini pamtljivijim, uključujući i oglašavanje. Samo se dvije stvari momentalno usidre u emocionalni dio ljudskog mozga i to nevjerovatno efikasno: muzika, odnosno zvuk i miris. Kao ljudska bića, mi se za muziku vezujemo toliko snažno, instinktivno i nagonski. Muzika nas podiže, rastuži, zbog nje se osjećamo ushićeno, romantično, srećno, a tu je i mnogo drugih osjećanja. Gotovo svaka vrsta emocije se može podstaći izborom prave muzike. Bilo koji oblik međuljudske komunikacije – uključujući oglašavanje – na odličan način koristi muziku, koja može biti vrlo efikasna. To muziku čini jednim od najmoćnijih komunikacijskih alata, dostupnih brendovima i oglašavanju.
Koji je do sada bio najveći izazov u Vašoj karijeri?
Van Middelkoop: Mislim da je najveći kreativni izazov baš najnoviji posao, na kojem smo radili za reklamu za Audi za ovogodišnji Super Bowl. Reklamna agencija 72andSunny Amsterdam, obratila nam se krajem prošle godine sa upitom, da ponovo snimimo kultni Diznijev hit iz crtanog filma “Frozen”, pjesmu “Let It Go”, za reklamu Audijevog automobila e-tron® Sportback. Zbog jedinstvenog partnerskog odnosa između agencije Amp.Amsterdam i Universal Music Group / Disney, bili smo savršen partner, koji je preuzeo muzički nadzor nad čitavim projektom. Vrlo smo ponosni na rezultat.
https://www.youtube.com/watch?v=WvEAklsAAts
Šta ćete ponuditi publici na 5. Play Media Day konferenciji?
Van Middelkoop: Nadam se da ću publici pružiti uvid u snagu muzike za brendove, u najširem smislu te riječi. Dijeliću svjetske primjere, uspjehe i neuspjehe, istoriju i misli, sa zadovoljstvom. Kreativna industrija se rapidno mijenja i raste, a nadam se da će im moji stavovi i primjeri biti od koristi. Zvučno brendiranje je ogroman trend i zaslužuje priznanje. Rado ću podijeliti neka od iskustava Amp.Amsterdama, kao kompanije za muzičko brendiranje, naše ideje, predviđanja i opažanja.
Koji je najvažniji savjet koji biste dali mladima, koji se žele baviti oglašavanjem?
Van Middelkoop: Poručio bih im da teže biti iskren glas u carstvu, gdje sve vrlo lako može postati lažno.
Više o petom regionalnom komunikacijskom događaju Play Media Day, dostupno je na www.playmediaday.com. Obezbijedi svoje mjesto na vrijeme, među više od 1000 učesnika iz oblasti kreativne industrije, uz više od 30% popusta do 01.04. Vidimo se na Play Media Day 05! Komunikacija je beskonačna.