Angela Cretu: Dobar tim je ključ uspjeha!

Angela Cretu, izvršna direktorica poznatog kozmetičkog brenda Avon, svoju poslovnu priču počinje prije 20 godina radeći s Avonovim Članovima Kluba u rodnoj Rumuniji. Svojim radom, predanošću i sposobnošću ostvarila je veliki uspjeh. Ova dama u ekskluzivnom razgovoru za portal Ladies In Glamour govori o svojoj karijeri, aktuelnoj poziciji CEO-a, te planovima za budućnost.

\"\"

Piše: Ilma Jakubović

Poslovni put 

Poslovni put Angele Cretu počeo je prije 20 godina – kada je počela raditi s Avonovim Članovima Kluba u rodnoj Rumuniji. U ovoj kompaniji okušala se na različitim poslovnim funkcijama – od Maroka, preko Rusije do Južne Afrike.  Ponosna je na činjenicu da Avon više od 135 godina stvara prilike za pripadnice ljepšeg spola.

– Uzbuđena sam što ću preuzeti globalnu ulogu izvršne direktorice, posebno u ovom trenutku Avonovog puta ka transformaciji. Izuzetno se radujem što ću raditi s našim talentiranim timovima na postizanju nove ere rasta. I dalje ćemo držati predstavnike i demokratizaciju ljepote u središtu svega što radimo, kao i proteklih 135 godina.

Avon i Natura & Co

\"\"

Avon je na putu ka transformaciji i ulazi u novo razdoblje svog poslovanja. Naime, kompanija je napravila akviziciju početkom 2020. godine s kompanijom Natura & Co i teže ka tome da izgrade najbolju kozmetičku kompaniju na svijetu.

– Našim zajednicama možemo dodati vrijednost, možemo dodatno poboljšati zdravlje i dobrobit žena, stvoriti više kozmetičkih poduzetnika, više mogućnosti za povezivanje i učenje, te više prosperiteta. Ovo je mnogo više od ljepote. Naime, radi se o stvaranju boljeg svijeta za žene, njihove porodice i zajednice. Avon je na putu transformacije i radujem se saradnji s našim talentiranim timovima na postizanju nove ere rasta, kao dio Natura & Co porodice, kojoj smo se pridružili početkom 2020. godine, istovremeno pokrećući međunarodnu ekspanziju Nature i promoviranju ekonomskog osnaživanja žena širom svijeta.

Podrška ženama dio je našeg DNK

\"\"

Za Angelu Avon nije samo kompanija za ljepotu, to je pokret. Pet miliona žena širom svijeta – zarađuje, uči, povezuje se, podržavaju jedna drugu, čine promjene za sebe, te imaju pozitivan utjecaj na svoje porodice, zajednicu i svijet.

– Avon ne prodaje samo proizvode, već ženama nudi mogućnosti da preuzmu kontrolu nad svojim životom, nauče nove vještine i steknu finansijsku nezavisnost. Podrška ženama dio je našeg DNK, a više od jednog vijeka Avon stvara mogućnosti ženama da zarađuju i uče.

Gradimo odnose – dijelimo smijeh

\"\"

Nakon više od dvije decenije njenog pridruživanja Avonu, Angela naglašava da je više nego ikad inspirirana njihovim ciljevima i ulozi u svijetu. Ističe da je posebno ponosna – što može podržati Avonove Članove Kluba – žene i neke muškarce, koji su ujedinjeni strašću prema Avonovim proizvodima.

– Smatram da ljepota nadilazi proizvode koje prodajemo. Kada otvorimo brošuru ili isprobamo novi karmin, gradimo odnose – dijelimo smijeh, dijelimo podršku, dijelimo život. Avon zaista proširuje svjetonazore kao i mogućnosti-  to gradi zajednice. Biti u stanju doprinijeti ovom pokretu je posebno zadovoljstvo, a jednako tako i velika odgovornost.

#SpeakOut kampanja

\"\"

Brojne inicijative koje se pokreću u okviru #stand4her kampanje, dio su obećanja da će stvoriti bolji svijet za žene. Žele pomoći ženama da zarade novac koji im je potreban za izdržavanje sebe i porodice, žele omogućiti ljepotu za sve žene, te im pružiti informacije i podršku za zdrav i siguran život.

– Ove godine ćemo se fokusirati na ženski udio glasa kroz našu kampanju #SpeakOut. Uprkos nevjerovatnom napretku koji je postignut u osnaživanju žena i dalje nema udio glasa i zastupljenost u svim slojevima života, od posla do politike i umjetnosti. U svakom jeziku i kulturi postoje riječi i izrazi koji negativno stereotipiziraju žene koje govore, na primjer da ih se opisuje kao \”jezikara\”, \”bezobraznica\”, \”alapača\” ili \”ženturača\”. Kampanja, koja će trajati tokom 2020. godine poziva ljude da podijele svoje priče i riječi, koje žele oživjeti, objavljivanjem veselog selfija na svojim društvenim mrežama pomoću hashtaga #SpeakOut. Želimo osnažiti žene i muškarce kako bi imali samopouzdanje. Osim toga, Avon će usporediti ove priče i podijeliti galeriju inspirativnih žena iz cijelog svijeta. Želimo sakupiti što više priča, iz što više različitih zemalja, stoga vas molim da se uključite i širite riječ! Također, planiramo da ove godine uvedemo Speak Out nagrade. Nagrade će prepoznati pojedince i organizacije koji su pomogli ženama da pronađu svoj glas ili podijele priče onih koji nisu u mogućnosti podijeliti svoje. Ove osobe su uzor za sve nas kada smo suzdržani ili prisiljeni šutjeti.

Društvena odgovornost

\"\"

Borba protiv karcinoma dojke i nasilja nad ženama su pitanja koja pogađaju žene širom svijeta. Od 1992. godine Avon i Avon fondacija rade na prikupljanju sredstava i podizanju svijesti o karcinomu dojke. Rano otkrivanje karcinoma dojke može spasiti živote, ali mnoge žene ne prepoznaju znakove ili simptome bolesti.

– Izuzetno je važno povećati znanje o karcinomu dojke, te znati šta učiniti ako imate simptome. Tokom posljednjih 25 godina Avon i Avon fondacija za žene donirali su više od 800 miliona dolara za otkrivanje razloga nastanka karcinoma dojke i podizanja samosvjesnosti 180 miliona žena o toj bolesti. Finansirali smo screening za pregled dojki za gotovo 20 miliona žena. Također, želim istaći i naš rad vezan za nasilje nad ženama i djevojčicama. Šokantna je statistika da će jedna od tri žene širom svijeta biti žrtva u svom životu. Ipak je ovo tiha epidemija. Od 2004. godine Avon i Avon fondacija rade na podizanju svijesti o nasilju nad ženama i djevojčicama, na edukaciji i razvoju i provedbi programa prevencije i izravnog pružanja usluga, doprinoseći više od 60 miliona dolara na globalnoj razini – kako bi podržali ove ciljeve. Veoma sam ponosna što u Avonu vjerujemo u svijet u kojem su žene i djevojke oslobođene zlostavljanja.

Nevjerovatne inovacije iz Avona

Avon priprema mnogo inovacija. Kompanija je nedavno predstavila najnovije otkriće o njezi kože, Protinol™, za koji je klinički dokazano da obnavlja obje vrste kolagena koji se nalaze u zdravoj koži, pomažući oponašati savršeni omjer kolagena koji se nalazi u dječjoj koži.

– U njezi kože ovo je jedno od najuzbudljivijih otkrića decenije. Također, naš HerStory parfem želi biti miris inspiracije za sve žene. Slavi se iskustvo žene, otvarajući razgovor za žene da bi dijelile svoju autentičnu priču o prošlosti i sadašnjosti, dok zajedno dolaze da pišu priče o budućnosti. Odvažna i moderna Chypre predstavlja današnje snažne i moderne žene, prepoznajući svaku kao jedinstvenu i osnažujući priče o ženama širom svijeta. Nadamo se da će ove inovacije značiti da ćemo i dalje oduševljavati Članove Kluba svakog dana. Oni su u središtu svega što radimo, a mi se zalažemo da njihovo iskustvo učinimo uzbudljivim i posebnim.

Najveći životni izazov

Angela neprestano izaziva samu sebe u novim poslovnim poduhvatima, te tako ostaje u toku, isprobava nove stvari, nastoji biti najbolja, ali i nastavlja učiti, rasti…

– Svaki dan morate biti u stanju da pogledate sebe i zapitate se „Da li bih JA danas bila izbor?“ i treba raditi na tome da postanete izbor. U svojih 20 godina u Avonu, uživam u prihvatanju svakog izazova koji sam dobila. Zaista, uzbudljivo za mene je to što sam danas više optimistična i samouvjerenija u vezi s našom ulogom u svijetu. Ovo je naše vrijeme. Mogućnosti za naše Članove Kluba da napreduju i da Avon raste su ogromne.