Jučer (18. juna) u Sarajevu je uspješno realiziran prvi CEO Summit, koji je okupio privredne lidere iz BiH i regiona, direktore kompanija, TOP menadžment iz realnog i uslužnog sektora, poduzetnike iz svih grana privrede, članove Upravnih i Nadzornih odbora, te predstavnike državnih institucija i diplomatskog kora.
Govornici CEO Summita bili su CEO vodećih domaćih, regionalnih i internacionalnih kompanija:
Ljiljana Kunosić (CEO Bingo d.o.o. Tuzla), Srđan Lazović (General Manager BiH & Montenegro, Philip Morris), Milan Dragič (Area Director SEE, Bisnode), Boris Brković (CEO Klas d.o.o.), Sabina Mujanović (Predsjednica Uprave Vienna osiguranje VIG), Sedin Kahriman (v.d. Generalni direktor, BH Telecom), Lidija Žigić (CEO NLB Banka), Petar Ćorluka (CEO Violeta d.o.o.), Emir Arslanagić (Regional Account & Channel Manager for SEE & Turkey, QUALYS), Sanela Pašić (CEO Addiko Bank BiH), Mirha Hasanbegović (Član Uprave Raiffeisen Bank BiH), Damir Hadžić (Predsjednik Uprave Euroherc osiguranja) i Rasim Memagić (CEO Alma Ras).
Govorili su o ključnim temama u ovom periodu kao što su: Sigurno i uspješno poslovanje u vrijeme visokog rizika, zatim o privrednoj i ekonomskoj održivosti u vrijeme i nakon krize, tokovima i perspektivama, ritmu razvoja i inovacija, kako u bh. kompanijama, tako i onim u svijetu, o vizijama mogućeg i nemogućeg, te kako kreirati giganta i održati ga.
Veliku pažnju privukle su i teme o domaćim strategijama, te njihovom razvoju i inovacijama, ali i vizije domaćih CEO lidera.
Cilj konferencije bio je ujedinjenje uspješnih lidera i kompanija, kako bi se pokrenula pozitivna kretanja i opstanak privrede u cijelosti.
Konferenciji su fizički prisustvovali predstavnici 100 kompanija, tj. njihovi CEO i TOP management, 13 govornika, te predstavnici sponzora – više od 20 kompanija, koje su prepoznale trenutak i potrebu da se angažuju u cilju poboljšanja i opstanka na tržištu.
Ovo je ujedno bila i prilika da se domaći lideri ujedine i zajedničkim projektima pomognu opstanak, te otvore neke nove tokove i prilike za širenje biznisa.
Lideri današnjice i lideri novog doba poslužili su kao inspiracija i vodič kroz teme koje su u ovom momentu ključne za održivost kompanija i privrede u cijelosti, i odredit će put i održivost mnogim kompanijama u novom \’\’starom\’\’ početku.
Događaj je privukao i nezapamćenu pažnju medija, koji su cjelodnevno izvještavali sa lica mjesta o svim gorućim pitanjima i temama o kojima su razgovarali sa govornicima i organizatorima konferencije.
Ovo je još jedan svijetli primjer kako domaće kompanije nastoje da se izbore sa vanrednim situacijama i spase privredu, ujedinjenjem lidera i njihovih uspješnih kompanija.
Organizator projekta: Altermedia d.o.o.
Generalni pokrovitelj: BH Telecom, Zlatni sponzor: Qualys, Sponzor dobrodošlice: Viena osiguranje VIG, Partner projekta: Bisnode, Prijatelji projekta: NLB Banka, Raiffeisen Bank, Bingo, Geneco, Maza, Ledo, Zlatna Džezva (Sad pa sad), Alma Ras, Asbis, Violeta, Dr. Pasha i Mojić d.o.o.