Inspirisani ljetom i prirodom, kompanija Deichmann je i ove modne sezone odlučila oduševiti svoje najbliže saradnike u BiH, predstavnike modnih i lifestyle medija, te ih na jedinstven način motivisati da svaki ljetni dan žive kao ovaj.
U podnožju bh. ljepotica Bjelašnice i Treskavice, na lokaciji koja je za sve zvanice bila tajna, organizovali su piknik, na kojem su predstavili ljetne novitete i nikad bogatiju kolekciju, te se osvrnuli na dobru dosadašnju suradnju, najavili nastavak iste, te sve aktivniju prisutnost brenda Deichmann na našem tržištu i medijskom prostoru.
Piknik je osmišljen kao malo modno platno na kojem su prikazane sve ljepote prirode, novih Deichmann modela, zdrave hrane, šarenilo ljetnih koktela i nasmijana lica dragih kolega koje su se u potpunosti prepustili ovoj modnoj bajci.
Iako živimo u vremenu u kojem sve teže možemo da se prepustimo stvarnim ljepotama života, uživamo u modnim novitetima i ljetnim odmorima, pronašli su način kako je to ipak moguće, uz odgovorno ponašanje i brigu jednih o drugima.
Umjesto modne revije, prisutnim gostima predstavljeni su neki od najaktuelnijih modela iz ljetne kolekcije, dostupnih u trgovinama širom BIH, a među kojima dominiraju modne tenisice, salonke, baletanke, sandale, papuče, te sportska linija. I dalje je u fokusu kolekcija Milice Pavlović, koja je već drugu sezonu regionalno zaštitno lice brenda, na što su jako ponosni i čiji modeli su osvojili kupce Deichmanna.
Neizostavni su i asesoari, a izdvojili su pletene torbe koje su ove sezone nosive kako na plaži, pikniku, tako i u svim drugim dnevnim prilikama, i postale su nezamjenjive.
Kako je ovo tradicionalno druženje predstavnika brenda Deichmann i medija, pored jedinstvenog piknik iskustva, gostima su darovali i simbolične poklone, Deichmann piknik ruksake i dekice, kako bi ovaj dan ponovili više puta i motivisali se na lijepe priče koje trebaju da žive.
Novosti iz Deichmanna dostupne su na njihovim profilima društvenih mreža i oficijelnoj web stranici: www.deichmann.com