Volimo zanimljive i tople priče uspješnih žena. A priča koju donosimo je upravo jedna od njih. Ukratko, mlada učiteljica razredne nastave, zaljubljena u svoje zvanje, paralelno s akademskim obrazovanjem posvećuje se i prodaji, koja otvaranjem njezinog medicinsko-kozmetičkog centra postaje njezina druga ljubav. Rezultat sinergije podučavanja i prodaje zapravo je valuta njezinog poslovanja i zalog za uspjeh na poslovnom planu koji nije mogao izostati.
Kristina Ukalović po struci je učiteljica, a po srcu čista strast i posvećenost. Oni koji se bave prodajom znaju da prodajne procese možeš naučiti, ali postoji onaj drugi, ključni moment koji moraš nositi u sebi da bi prodaju razumio i posljedično prilagodio trenutku i tržištu kojem se obraćaš.
To je onaj moment kada intuitivno osjetiš kako točno trebaš komunicirati, što se od tebe očekuje i kako to moraš donijeti svojim budućim partnerima i klijentima. Osim toga, ključna je naravno i kvaliteta proizvoda ili usluge te percepcija njezine kvalitete. Kristina Ukalović čvrsto je vjerovala u sve što je radila, energiju je mudro usmjerila na kreiranje trendova za koje je tržište bilo spremno i tih se principa drži i danas.
U prodaju je ušla vrlo rano, s tek napunjenih 19 godine započela je svoj put u Tupperware-u, postala voditelj za područje Srednjeg Mediterana, vodeći i usmjeravajući tim od 35 ljudi. Kaže kako je Tupperware bio sjajna platforma za učenje o prodaji i komunikacijskim procesima, a njezina ambicija i posvećenost prepoznati su upravo kroz Tupperware. Naime, na jednoj od brojnih prezentacija koje je odradila, pozvana je pridružiti se prodajnom timu jedne vrlo uspješne tvrtke koja se bavila prezentacijom i prodajom laserskih tretmana.
“To je, usudila bih se reći, jedan od ključnih trenutaka u mom životu” kaže Kristina “jer sam osvijestila da je moja budućnost u svijetu beauty industrije. Krenula sam se educirati i kroz edukaciju uvidjela što tržište treba, naručila IPL aparat i otvorila prvi IPL centar u Hrvatskoj koji sam naknadno profilirala i u edukacijski centar.”
Osluškujući potreba tržišta, Kristina je zadala smjer svom načinu prodaje i prezentaciji usluga te proizvoda.
“Cjelovit pristup u beauty industriji podrazumijeva sinergiju i povezanost aparata, tretmana, kozmetike te kozmetičkog stručnjaka. To je jedini ispravan način koji je ujedno i garancija vrhunske usluge i zadovoljnih klijenata.”
Na tom tragu, 2010. godine otvara Kris Dermu i od tada se Kristinino ime veže uz prisutnost i vrednovanje Reviderm dermokozmetike i dermatoloških tretmana koji su postali prepoznatljivi ne samo na području Hrvatske već i susjedne Slovenije, Bosne i Hercegovine i Srbije.
Uvođenjem Reviderm Akademije odradila je preko 500 edukacija za više od 4000 polaznika i 120 centara koji su cjelovitu Reviderm uslugu njege kože, lica i tijela ponudili i odradili na više od
30 000 zadovoljnih klijenata. Uz Reviderm postaje i edukator za Med2Contour uređaj koji svoje mjesto pronalazi i u Poliklinici Bagatin, a s kojom Kristina započinje svoju dugogodišnju suradnju koja je inicijalno bila zamišljena kao outsourcing edukacija, a završila stvaranjem Beauty destinacije na 1050m2 u kojoj je Kristina aktivno sudjelovala.
Devet godina rada i suradnje s Poliklinikom Bagatin iskustvo su koje rado dijeli i kojim se ponosi koje je sada iza nje. Kristina je već dugi niz godina i ponosni nositelj diplome Managera u zdravstvu pa ne čudi stoga dodatak medicala u sintagmu beauty care-a.
“Fokus je na Kris dermi koju vidim kao leadera u medical beauty industriji, a čiji će se rad prepoznavati po true care pristupu te vrhunski educiranim centrima koji će imati svoje oduševljene klijente.”
Uz neophodno iskustvo, u svom portfoliju Kristina uspješno sjedinjuje promociju i prodaju s edukacijom te 2018. godine postaje ponosna vlasnica Adrianus učilišta, obrazovne platforme za edukaciju kadra u beauty industriji s 13-godišnjom tradicijom.
“Ponosni smo na naših 10 programa i smatram bitnim istaknuti kako su certificirani od strane ministarstva, a novo zvanje polaznicima se upisuje u e-radnu knjižicu. Uveli smo on-line predavanja za teoretski dio, što nam je omogućilo i u vrijeme Corone uspješno odrađivati programe. Krajem 9. mjeseca škola je ponovno krenula s novo upisanim polaznicima u 4 programa. Moram priznati da smo zadovoljni!”
Što joj znači titula Mikro poduzetnice godine? Iako za sebe kaže kako ne pati od titula te kako nas one ne bi smjele određivati ni usmjeravati, već su konkretan poduzetnički duh i ciljevi ti koji bi trebali praviti razliku, jasno je kako joj je titula koju dodjeljuje Woman in Adria za Mikro poduzetnicu godine jedna od dražih!
“Čast je biti prepoznata od kolegica poduzetnica čije vrijednosti dijelim. Moj je životni put bio upravo onakav kakav je trebao biti, usponi ne idu bez padova i obrnuto, ali ono čime definiram sve što radim je čvrsto zacrtan cilj ka kojem idem i koji je moj primarni fokus.
Oduvijek sam se trudila ne zaboraviti ga, pronaći motivaciju koja će me gurati naprijed, pomagati drugima i kao pravi leader stvarati nove leadere.”
I naravno, ono najbitnije što ju pokreće je ljubav. Prema sinu Janku i svom partneru Josku za kojeg kaže da je njezin životni i poslovni partner te podrška u svemu što radi.