Dvadeset godina Plaza parfumerije

Pružati trajnu profesionalnost i imati zadovoljne klijente nije nimalo jednostavno, naročito ukoliko poslujete dugi niz godina. Stvarati brend korak po korak sa sobom nosi ulaganja i veliku ljubav prema poslu, ali i zadovoljstva i sreću.  Zato smo danas lider na bh. tržištu. Ove godine slavimo rođendan!

Ove se godine obilježava dva desetljeća od kada je otvorena prva PLAZA parfumerija u BiH. Prvo je to bilo u Sarajevu. Danas PLAZA parfumerija broji svojih pet parfumerija širom BiH, na četiri lokacije unutar BiH. Prisutna je u Sarajevu (BBI Centar, Mercator Centar Ložionička), Tuzli (Mercator Centar Tuzla) i Banja Luci (Mercator Centar Borik i Delta Planet).

Priča Plaze počela je kao revolucionarni beauty koncept maloprodaje, osnovan davne 1992. godine od strane Švicarske kompanije Weitnauer. Maloprodajna mreža se prvenstveno počela širiti u Sloveniji, gdje su postavljeni standardi liderskog mentaliteta. Kao i tada, i danas Plaza je vodeći trgovac selektivne kozmetike u BiH, zahvaljujući svom jedinstvenom asortimanu, nepristrasnih usluga od strane naših stručnjaka u interaktivnom shopping ambijentu.

Revolucionarni koncepti

U svom procesu djelovanja Plaza je pokazala niz izuzetnih inovativnih projekata prateći svjetske imidže promocije pa je tako izuzetno uspješno realizirala „Beauty komby“ koji je pokazao na poseban način široku paletu proizvoda, a jedna od zapaženih jeste „Parfemska čajanka“ gdje se prikazala jedinstvena simbioza niche parfema i mirisa čajeva.

Također, moramo spomenuti i događaj „Dani ljepote“, cjelodnevni događaj, na kojem su renomirane kozmetičke kuće predstavljale svoje proizvode i proljetne make up trendove, a kompletan događaj je bio posvećen ljepoti a posjetiteljice su imale priliku dobiti besplatnu uslugu šminkanja, od strane profesionalnih vizažista, kao i savjete o kozmetici.

Saradnje sa velikim umjetnicima

Plaza parfumerija je kroz svoj koncept rada podržavala velike projekte poput Izbor muškarca godine BiH, Ladies In evente ali i velika imena domaće modne scene poput danas svjetski poznate dizajnerice Belme Tvico gdje je učestvovala kao podrška na predstavljanju kolekcija.

Kupac na prvom mjestu

Profesionalna ali i prepoznatljiva politika poslovanja Plaza parfumerije nalaže da Plaza smatra svakog svog klijenta jedinstvenim i zato se trudi da svakom klijentu pruži ljubav koju nosi do naših proizvoda, usluge i stručnosti, kako bi to postala zajednička strast. U svakoj parfumeriji klijent može osjetiti svoj potencijal ljepote kroz smjernice najobrazovanijih i stručnih konsultanata kozmetičke industrije. Klijent je uvijek na prvom mjestu!

Edukacije

Bilo da je riječ o kozmetičkim ili beauty proizvodima, Plaza parfumerija prati vremenski trend pa tako organizira edukcije u različitim sferama u različitim prilikama. U tu svrhu Plaza je uvijek angažirala najveće svjetske stručnjake koji su brojnim zadovoljnim kupcima prenijeli svoja znanja.

Timski rad i rezultat je uspjeh

Uspjeh koji bilježi Plaza počinje u zajedništvu i predanosti tima koji radi u svim segmentima parfumerije. Koncept poslovanja koji će garantirati uspjeh jeste upravo u timskom radu, pa smo zato pitali menadžere parfumerija kako oni vide daljih dvadeset godina Plaza parfumerije.

„Ono što Plaza parfumeriju definitivno čini uspješnom su prvenstveno njene radnice, koje su tu ispred kupaca, uvijek spremne da najbolje, najadekvatnije i najprofesionalnije usluže kupca i odgovore na sve njihove zahtjeve, zatim, naš vrijedni tim koji stoji iza svih nas, i koji je uvijek u koraku s vremenom, prate sve svjetske trendove i realizuju ih uspješno i u našim parfumerijama.“, izjavila je Dajana Mehaković, poslovođa Plaza parfumerije u BBI centru.

„Dosadašnji rad u Plaza parfumeriji je privilegija, najprije zbog toga što je Plaza prepoznata kao stabilna kompanija u kojoj se vrijednuje rad svakog pojedinca i uvažava mišljenje kako uprave tako i svakog saradnika u prodaji.“, izjavila je Desanka Jež, poslovođa Plaza parfumerija u Banja Luci.

„Plazu vidim u vrhu najpoželjnijeg poslodavca. Kompaniju koja s entuzijazmom ulaže trud i sredstva u dodatno usavršavanje svojih zaposlenika kako bismo trajno stvarali prilike za njihov lični i profesionalni razvoj kao i mogućnost napredovanja.\”, izjavila je Snježana J. Bešlagić, poslovođa Plaza parfumerije u Tuzli.

„Velika je čast i zadovoljstvo biti dio nevjerovatnog Plaza kolektiva. Na samom početku, krenuli smo od jedna Plaza parfumerije, a danas lanac od pet poslovnica, kozmetički salon i web shop. Zajedničkim snagama nižemo uspjehe svih ovih godina. Plaza je tim, Plaza je brend i jednostavno Plaza se voli. U narednih 20.godina naša parfumerija će sigurno proširiti poslovanje i u ostale evropske gradove te ostati prepoznatljivo ime u prodaji prestižnih visokoselektivnih brendova.“, izjavila je Šejla Bašić, izvršni direktor Plaza parfumerija.

Zato se može reći da su u proteklih dvadeset godina poslovanja u BiH, PLAZA parfumerije postale su nezaobilazno mjesto kvalitetnih proizvoda, vrhunskih brendova i najboljih savjeta u beauty svijetu. Uz stručnu pomoć edukovanog i ljubaznog osoblja, Plaza će i dalje zadovoljiti želje i potrebe svakog kupca. U izuzetno dobroj suradnji sa svim zastupnicima vrhunskih brandova, Plaza će nastaviti da kroz čitavu godinu organizuje promocijske aktivnosti, te tako kupcu približi proizvode.