Emoji u poslovnim mailovima: Naučite šta je prihvatljivo a šta ne!

Je li prikladno koristiti emojije u poslovnoj komunikaciji? Oko toga su vrlo podijeljena mišljenja: Neki smatraju kao pomoć u pojednostavljivanju poslovnog razgovora te kao pomoć ljudima u stvaranju čvršćih veza i odnosa. Studije iz 2017. godine pokazuju kako upotreba emojija može pošiljatelja učiniti naizgled nesposobnim, a da pritom ne prenosi toplinu koja je bila i namjena upotrebe istih.

Postoje neke smjernice koje će korištenje emotikona na poslu učiniti profesionalnijim. Emojiji u poslovnim mailovima zavise o kontekstu i otvoreni su za interpretaciju, a Front je iznio pravila kojima će emoji na poslu izgledati prihvatljivo!

Je li prihvatljiv emoji u poslovnim mailovima?

Ako koristite tehnologiju u radu, možete vidjeti emojije kako vam se smješkaju iz svakog poslovnog kutka – u e-mailu, Slack porukama, WhatsAppu i još mnogočemu.

Emoji su se, štoviše, infiltrirali u marketinške marke poduzeća: tvrtke poput Zapier, Buffer, Mentos, Burger King i mnogi drugi uspješno su utkali emojije u svoje proizvode, marketinške kampanje ili kulturu tvrtke. Uprkos obilju emotikona u razmjeni poruka, po mišljenju mnogih, na radnom mjestu često još uvijek postoji granica kod upotrebe istih.

I to je s razlogom: emojiji duboko ovise o kontekstu, interpretaciji i poznavanju vaše publike.

\"\"

Prednosti upotrebe emojija u poslovnoj komunikaciji

Zašto koristiti emojije? Postoji nekoliko razloga zašto ima smisla poslati 😃, 👍, 📚 i slično svojim kolegama na poslu.

Jedna od glavnih prednosti upotrebe emojija jest to što oni bolje dočaraju nijanse poslovne komunikacije koje se ne mogu razumjeti samo tekstom. Primjerice, tražite li od nekoga uslugu, upotreba emojija može vam pomoći da shvatite da je uredu ako ne možete uklopiti ono što se od vas traži u svoj raspored – kada vam mogu izaći u susret, 🙌 ili 🙏 emoji vam mogu pomoći da pokažete svoju zahvalnost.

Pokazivanje empatije i širenje pozitivnosti

Upotreba emojija također može pomoći u prenošenju empatije kada se koriste za pojačavanje napisane poruke (iako, zanimljivo, oni nemaju tu sposobnost kad se emojiji koriste sami). Studije su pokazale da se kada gledate smajlić u online svijetu, aktivira isti dio mozga kao kad osobno vidite ljudsko lice.

\"\"

Pokažite na poslu svoje pravo lice

Moć emojija je u tome što mogu biti odraz vaše osobnosti. Kad vas ljudi vide kao stvarnog čovjeka na drugom kraju cyber prostora, vjerovatnije je da će stupiti u kontakt s vama, a zauzvrat će vam biti lakše surađivati. Studije pokazuju kako je dovođenje stvarnog sebe u posao zdravije i pomaže vam da budete produktivniji.

Kako komunicirati s emojijima?

Najbolji postupci za upotrebu emojija na poslu razlikuju se ovisno o platformi koju upotrebljavate (e-pošta, društvene mreže u odnosu na aplikacije za razmjenu poruka), ali postoji jedna smjernica nezavisna o tome: poznavanje svoje publike.

Ako osoba kojoj šaljete e-poštu voli emojije, vjerojatno možete učinkovito koristiti više ili širi izbor emojija. Ako osoba s kojom komunicirate koristi formalnu strukturu e-maila koju su naučili 90-ih, zajedno s dvotačkom nakon vašeg imena, morat ćete se odreći emojija i držati se pouzdanih starih riječi, piše womaninadria.com

\"\"

Što predlažu marketinški stručnjaci?

Kad je u pitanju korištenje emojija u poslovnim mailovima, najbolje je poslušati stručnjake. Oni smatraju da korištenje emotikona u email komunikaciji potpuno zavisi o vrsti komunikacije. Dobri razlozi za korištenje emotikona su: Pomažu da tekst ne bude jednoličan, Pomažu da izrazite svoju osobnost, Korisni su ako želite dočarati da ono što ste napisali zvuči toplije, pogotovo ako se radi o hladnim porukama, Korisni su u slanju newslettera jer pomažu da uspostavite dublju vezu s kupcima.

Hoće li emotikoni djelovati neprofesionalno zavisi o nizu faktora:

O kontektstu komunikacije. Naravno, nećete koristiti emotikone ako šaljete email u svrhu traženja posla ili u drugim formalnim kontekstima. O vrsti brenda koji promovišete.

Izvor: womaninadria.com