Ljudi koji postižu najviše u životu željni su samousavršavanja, zbog čega su često i strastveni čitači. Evo nekoliko izvrsnih naslova koje treba provjeriti, a preporučilo ih je gotovo dvije stotine uspješnih lidera.
1. Ti si faca, Jen Jenro
“Razlika između nekoga tko je uspješan ili nije obično nisu sposobnosti; to je vještina vjerovanja u svoje sposobnosti. Širi se mit da se uspješni ljudi rađaju s velikom količinom samopouzdanja – oni su samo rano znali koliko mogu postići. U stvarnosti, neki od najvještijih ljudi na svijetu započinju sa značajnim sumnjama u sebe. Razlika je u tome što im treba vremena da nauče samopouzdanje. Svoje vještine izgradnje karijere možete provesti u odabranom polju, ali bez osobnog povjerenja nećete si pružiti priliku da u potpunosti izrazite svoju stručnost. Ova knjiga razgrađuje kako prepoznati razliku između sumnje u sebe i sposobnosti i kako možemo upravljati uvjerenjima o samosabotiranju.
– Wendy Yale, potpredsjednica marketinga u podatkovnom centru i tvrtki za sigurnost u oblaku Illumio, koja je prikupila 267,5 milijuna dolara.
2. Pusti moje ljude da surfaju, Yvon Chouinard
“Puno čitam knjige o poslu, ali ovoj sam se uvijek vratio. Vjerojatno je zato što mi njegov pristup poslu odjekuje na mnogim razinama. Što znači razbiti status quo i iskrčiti svoj vlastiti put, zbog čega sam uopće započeo Velike. “
– Ryan Babenzien, suosnivač i izvršni direktor tvrtke Greats, brooklynske marke tenisica dostupne na Nordstrom.com
3. Shogun Jamesa Clavella
“To je priča o Englezu koji pokušava srušiti portugalski monopol i na kraju ga japanski gospodar koristi kao pijuna. Japan mijenja Johna Blackthornea i, kako ga koristi Lord Toranaga, ostavlja svoj neizbrisiv trag na Japanu. Toranagova pripovijest pokazuje nam važnost pomnog planiranja temeljenog na čvrstim podacima, a to je način na koji podržavamo poslovanje naših klijenata da se šire i investiraju u inozemstvu.\”
– Jason Gerlis, generalni direktor za TMF Group USA, prekograničnu konzultantsku tvrtku sa 7 000 zaposlenika u više od 80 zemalja koji opslužuju 15 000 korporativnih klijenata.
4. Stvaranje poslovne magije: kako moć magije može nadahnuti, inovirati i revolucionirati vaše poslovanje, David Morey, Eugene Burger i John E. McLaughlin
“Rečeno je da mađioničar nikad ne otkriva svoje tajne, ali pokojni, veliki mađioničar Eugene Burger piše o tome kako magija nije samo izvođenje trikova, već kako može potaknuti poslovne inovacije i poremećaje u ovom djelu s kojim je zajedno David Morey, korporativni strateg, i John E. McLaughlin, bivši direktor CIA-e. Cijeli sam život fasciniran magijom i imao sam veliku sreću da me Eugene podučava dugi niz godina. On i njegovi koautori dati nevjerojatan uvid u to kako mađioničari razmišljaju i pokazati kako to razmišljanje, kada se primijeni na posao, može dovesti do rezultata koji su nevjerojatni i neočekivani kao i najveća iluzija. “
– Andy Lansing, predsjednik i izvršni direktor Levyja, nacionalne ugostiteljske tvrtke koja opslužuje više od 200 američkih tvrtki za sport i zabavu
5. Multiplikatori, Liz Wiseman i Greg McKeown
“Od većine današnjih vođa traži se da učine više s manje, a za mene je ova knjiga putokaz kako to učiniti na pravi način. Nakon proučavanja 150 vođa na četiri kontinenta, Wiseman je pronašao određene vođe, poznate kao Multiplikatori. Oni pojačavaju i zapravo umnožavaju inteligenciju drugih, dobivajući u prosjeku dva puta više od svojih ljudi. Ovo je promjena igre u vrijeme kada je ono što vođa zna bitno manje od toga koliko brzo mogu maksimizirati ono što drugi ljudi znaju. “
– Belinda Oakley, izvršna direktorica Chartwells K12, jednog od najvećih američkih davatelja usluga prehrane, koji opslužuje više od 4.000 škola širom Sjedinjenih Država
6. Brzo i sporo razmišljanje, Daniel Kahneman
“Ovo je najupečatljivija poslovna knjiga koju sam ikad pročitao, toliko da sam je čitao svake godine. U ovoj knjizi Kahneman, dobitnik Nobelove nagrade za ekonomiju, katalogizira područja u kojima su ljudski mozak i logika u suprotnosti. na primjer, pokazuje da ljudi imaju veću odbojnost prema gubitku od želje za pobjedom, što znači da ne riskiraju čak i kad im šanse idu u prilog.“
– Manny Medina, izvršni direktor Outreach-a, platforme za angažman u prodaji koja podržava više od 1.200 prodajnih timova i 15.000 zastupnika širom svijeta
Izvor:wbb.media