Ovaj čudesni trojac, Đejla, Barbara i Timur, teško je opisati ukratko. Slikoviti ili bolje rečeno, svestrani likovi koji dolaze iz svijeta dizajna, marketinga, umjetnosti i mode – spojili su „složne ruke“ i napravili brend simboličnog naziva Hoodie. Iz njihove kreativne radionice dolazi svenosiva dizajnirana i udobna odjeća za svakoga i svaku priliku. Pod sloganom, \”Casual not usual\”, brend je komercijalnog, ali unikatnog pristupa uz vrhunski i povremeno eksperimentalni pristup dizajnu.
Piše: Nađa Huseinbegović; Foto: Vanja Lisac
Ideja o pokretanju brenda je nastala u vrijeme korone, i to s ciljem da naprave odjeću koja se može nositi u svakoj prilici, a pritom da bude komforna i kvalitetna.
– Nas troje smo povezani već dugo vremena i ideja da započnemo nešto zajedno se otvarala xy puta ali taj neki poslovni \”rush\” u kojem smo bili nam nije dozvoljavao da pokrenemo taj neki naš projekat ili bolje rečeno nije bilo vrijeme za to. No kod pravih stvari sve se odigra jako brzo. Hoodie se desio u 15 minuta, na kafi, svi smo kliknuli i sve se odigralo nevjerovatnom brzinom i lakoćom. Ideja kao ideja je postojala od prije, sazrela u vrijeme korone. Dizajn je nešto što se podrazumijeva u našem svijetu, kazali su naši sagovornici.
Hoodie možete nositi u kući, na planini, a zatim i prošetati crvenim tepihom.
– Korona nas je naučila što-šta, pa tako i da nam treba malo, odjeća koju smo željeli prije sada je nemamo gdje obući. Poslovni sastanci se vode virtualno, nema partija, večernjih izlazaka, domjenaka..
Trenutno su u fazi razvijanja, i najvažnije im je od svega da svaki detalj bude izbrušen do maksimuma pa tako neki komadi imaju svoj put svojevrsne katarze u estetskom smislu.
– Nismo uobičajena proizvodnja koja radi po templejtima. Više smo neka dizajn laboratorija i sve je jedan detaljan proces, jer ne idemo utabanim putem pa da koristimo modele odjeće koje možete naći u svakoj proizvodnji dukserica danas pa stavite tamo neku sliku sa interneta ili neki logo i imate brend. Mi dizajniramo i modeliramo odjeću, ilustracije namjenski kreiramo za naše komade odjeće. Dizajne razvijamo po nekoliko dana, često se desi da vratimo sve ispočetka i vjerovatno smo jako komplikovani i teški sve do trenutka dok jedan komad ne bude TO, svaki detalj ne bude na svom mjestu. Imamo stalni princip testiranja modela, slično kao kad razvijate mobilnu aplikaciju pa ispitujete tržište i dovršavate je na osnovu follow-upa koji dobijete. Kod nas trenutno taj follow up znači koji se model najbolje prodaje, koji modeli i koje kombinacije i na kojem sve tržištu. Ti parametri znače ozbiljnu proizvodnju i dobar pravac. U timu vas je troje. Kako funkcionišete kao tim? Super. Različiti smo skroz i to je veliki plus u ovom poslu. Sve što radimo možemo sagledati iz različitih tački gledišta, plus svi imamo svoje kreativne snage u svemu ovome, plus neke druge koje znače prodaju i marketing.
U procesu izrade jednog Hoodie odjevnog predmeta učestvuju svi. Kako ističu, nadopunjuju se i rade u organizovanoj shemi. Za naziv brenda bili su jednoglasni.
– Eci peci pec (smijeh). Nadopunjujemo se i svi sve radimo za sada, ali u nekoj organizovanoj shemi. Svi smo uključeni u svaki dio procesa. Puno se družimo sad. Što se tiče naziva Hoodie, bili smo bukvalni u opisu onoga što pravimo i na šta smo fokusirani u našem daljem radu. Naziv je totalno generički i to nam je OK.
Za dobar posao bitna je organizacija. To za ovu ekipu nije strano.
– Nas troje radimo sve plus ljudi koji rade u proizvodnji. Uporedo se bavimo razvojem/dizajnom novih komada odjeće, marketingom, komunikacijom sa kupcima i prodajom, isporukama, širenjem tržišta.. Svi imamo porodice i djecu tako da tu ulaze i njihove aktivnosti unutar radnog dana.
Većina Hoodie stvari su unisex, a odjeća koja se najviše ističe u čitavoj kolekciji su dukserice raznih boja.
– Za proljeće-ljeto smo pripremili puno toga, ali se držimo na jednostavnom izboru u raznim varijacijama. Ukratko, imamo puno više od samih majica i sve je jako bold jednako kao i plain. Mix and mach. Biramo samo najbolje materijale. Glavni materijali su nam vrhunski pamuk, dok neke modele radimo od kvalitetnih scuba, kazali su vlasnici ovog brenda.
Reakcije na Hoodie stižu iz cijelog svijeta.
– Iskreno smo ostali zatečeni reakcijom iz cijele regije i brzinom kojom se sve odvija. Ljudi su prepoznali nešto drugačije, autentično i kvalitetno, baš onako kako i radimo. Treba biti odvažan i krenuti u nešto što želiš, znaš i vjeruješ. Bez puno promišljanja i vaganja. Ljudi prepoznaju kad ne fejkaš, pa čak i sa modom. Sviđa im se ovako kako jeste i vjeruju nam.
Dva nova editorijala urađena su sa timom vrhunskih profesionalaca.
– Pripremamo se i za treći editorijal, kolekcija proljeće-ljeto koja će biti prava slikovnica. Uvijek radimo sa najboljima, a to je sigurno Vanja Lisac, prije svega umjetnik i vrhunski fotograf. Ona zna dati krunu ovome svemu što radimo. MUA je uvijek Maja Talović, jednostavno najbolja u svom poslu na ovim prostorima, i Sara Vukičević, koja je skoro pa resident model. Sljedeći editorijal ćemo raditi sa još nekoliko novih modela koje smo već istestirali na probnom snimanju koje smo organizovali.
Oni nisu jedini koji se bave ovakvom vrstom posla u BiH. Konkurencija ih ne plaši, već pozdravljaju i podržavaju svaki dobar proizvod.
– Volimo kad ljudi rade kvalitetne stvari i kad uspiju u svom poslu i kad su inovativni barem malo. Voljeli bismo da ih je više takvih. Vremena se mijenjaju, mi smo dovoljno otvoreni, fleksibilni ii spremni da učimo u hodu i djelujemo. Ne bojimo se budućnosti u bilo kojem smislu jer nema smisla bojati se već dajemo sve od sebe i optimistični smo, a bit će šta bude, rekli su nam uz osmijeh.
Hoodie kolekciju možete pronaći na njihovoj stranici http://hoodie-fashion.com/, Instagram profilu Hoodie.cnu i Facebooku Hoodie