Jedan radni dan s Belmom Selimbegović: Fokusiranost i produktivnost – na prvom su mjestu!

Jedan radni dan proveli smo s magistricom ekonomskih nauka Belmom Selimbegović, direktoricom sektora prodaje za BiH u Euroherc osiguranju, osiguravajućoj kompaniji – članici Koncerne Agram, koja pruža usluge osiguranja iz oblasti neživotnih vrsta osiguranja. Belma, također, obnaša i ulogu predsjednice Odbora za neživotna osiguranja Udruženja društava za osiguranje FBiH. Evo kako izgleda njena svakodnevnica

\"\"

Priredila: Indira Delić; Foto: Muamer Kolar

7:00

– Dan mi počinje veoma rano, čak prije izlaska sunca. Obavim jutarnje rituale, te obavezno popijem limunadu. Volim miris limuna, jer me razbuđuje. Spremim brzi doručak, obučem se i krećem u nove radne pobjede.

8:00

– Za uspješan radni dan uvijek tražim način kako ga najbolje organizirati. Nastojim u kontinuitetu držati visok nivo fokusiranosti i produktivnosti. Držim do nekoliko smjernica  rasporeda i aktivnosti za lakšu organizaciju radnog dana. Po dolasku na posao, uz prvu jutarnju kafu, provjeravam izvještaje prodaje za prethodni dan, te plan prodaje za taj dan. Na red dolaze i e-mailovi, na neke odgovaram odmah, a za neke mi ipak treba vrijeme za dodatnu provjeru. Tu su i svakodnevne konsultacije s kolegama, a nakon toga bavim se konkretnim radnim zadacima. Sebi sam dala zadatak da svaki dan počnem s nekom motivirajućom porukom, kao lajtmotivom dana. Danas je ta poruka: Radost je u vama, a ne oko vas. Kao i kod većine poslova, često sam na sastancima, pa iste pokušavam uklopiti s ostalim obavezama.

\"\"

10:00

– Posao prodaje nameće uvijek nove interesantne i izazovne projekte koji moraju gurati prodaju naprijed, a što je prilika i za vlastita usavršavanja i učenja. To iziskuje da detaljno proučimo svaki izazov koji je pred nama kako bismo na njega što bolje odgovorili. Raditi prodaju osiguranja znači neprestano učiti, raditi, razvijati se i usavršavati. Inspiraciju za rad pronalazim upravo u svim situacijama s kojima se kompanija susreće, zatim situacijama naših klijenata, njihovim problemima, kako odgovoriti našim proizvodima kao rješenjem na te probleme, kako unaprijediti prodajni rezultat. Imam priliku kreirati nove proizvode osiguranja koji će odgovoriti trenutnim potrebama osiguranika na tržištu. Danas radim na kreiranju plana prodaje i edukacije za novi proizvod Extra vozač. Provjera s marketing uredom kako ide kampanja, jer rokovi se bliže…

11:00

– Prednost ovog posla je upravo u tome što niti jedan dan nije isti. Kako je djelatnost osiguranja tj. preuzimanja rizika nepredvidiva, često je slučaj da nisam u poziciji birati svoje aktivnosti, pa uskaču prioriteti. A, prioritet prioriteta je ugovorena polica osiguranja kao rezultat svega! Sve podređujemo tome da se završi polica. Na redu je priprema ponude, osiguranje izgradnje tunela. Kroz posao se upoznajem i s novim djelatnostima, pojmovima, a u cilju najbolje procjene preuzimanja rizika i cijene police osiguranja za preuzeti rizik. Paralelno planiramo kako reosigurati ovaj rizik u cilju maksimalne zaštite kompanije.

\"\"

13:00

– Pauzu za ručak ili kaficu od 15-20 minuta pravim oko 13 sati. To mi je sasvim dovoljno da razbistrim um i nastavim dalje.

14:00

 – U vrijeme Covid-19 promijenio se i način komunikacije. Obično komuniciramo putem online platformi, Zoom ili neki drugi kanal… Često ih koristim za razgovor s kolegama iz prodaje koji imaju dileme – kako riješiti određenu situaciju. Sada je koristimo i za seminare, ali i za edukacije prodaje o proizvodima. Danas je Zoom Meeting rezerviran za sastanak Odbora za neživotna osiguranja UDOFBIH – na temu inicijative izmjene jednog člana Zakona. 

15:00

– Za kvalitetne zaključke i smjernice, važne su i dobre analize određenih rezultata. Sada sam u pripremi analize jednog od kanala prodaje, kao pripremu za sutrašnji sastanak prodaje.

16:00

– Kako se bliži kraj dana, a prije nego izađem iz kancelarije, postoji nekoliko stvari koje uradim. Napravim rekapitulaciju urađenog u odnosu na planirano i zabilježim zadatke i ciljeve za sutrašnji dan. Često pripremim mailove koji se trebaju poslati odmah ujutro. Provjerim i rezultate prodaje ostvarene za taj dan.

17:00

– Poslije posla se uputim na kafu, shopping ili trening. Najčešće je to trčanje, a zimi noćno skijanje. Tip sam koji u svoj dan obavezno uvrštava dodatnu energiju i inspiraciju. To puni moje baterije.

20:00

– Večeri volim provoditi s porodicom i dragim ljudima – koji u potpunosti, na najljepši način, zaokruže moj dinamični dan.

22:00

– Iza 22 sata vrijeme je za opuštanje. Pred spavanje, štivo koje me interesira obavezno je u mojim rukama.