Pravo je vrijeme za LinkedIn!

„Imajte na umu da ova platforma cijeni kvalitet u odnosu na količinu, korisni sadržaj, prave veze, kvalitetne komentare i angažman“

\"\"

Piše: Barbara Imenšek

Na početku je LinkedIn bio vrsta mrežne baze o biografijama. Ipak, mnogi ljudi još uvijek imaju pogrešnu percepciju o ovoj platformi. U današnje vrijeme LinkedIn je mjesto na kojem posao ide u posao. Alat u kojem možete istraživati ​​kompanije, ljude koji rade u njima. Možete pratiti trendove i biti u toku s najnovijim novostima u vašoj industriji ili negdje drugo.

Odredišna stanica

To je prisutnost koju sami gradite na mreži. Objavljivanjem različitog sadržaja na svom profilu, gradite svoj autoritet, te dajete drugima priliku da vas pronađu na mreži.

Naravno, centar svega je vaš profil. Bilo bi najbolje smatrati ga vašom odredišnom stranicom i učiniti je ugodnom, tako da ljudi vole navratiti, jer im vi dajete vrijednost. Vaš profil je alat kojim se povezujete s ljudima.

Sljedeći korak je angažiranje i izgradnja odnosa s vašim vezama koje će vam donijeti prilike. Angažovanja su komentiranje (kvalitetni komentari) tuđih postova, razmjena poruka s njima, preporučivanje …

Dok radite sve ovo, postižete posljednji korak kojem svi težimo – lidovi koji se pretvaraju u klijente koji plaćaju.

Prilično je lako, zar ne.

\"\"

Drugačija struktura

Morate znati da su na LinkedInu drugačiji ljudi, u odnosu na druge platform – Facebook, Instagram i zato svoje poruke morate drugačije strukturirati. Imajte na umu da svojim postovima želite dobiti kvalitetne komentare, dati vrijednost i pretvoriti ljude u svoje klijente. Također, način razmišljanja ljudi je drugačiji; ako su na Facebooku kako bi se zabavili i podijelili svoj život, oni su na LinkedInu zbog poslovnih prilika.

U to vrijeme na LinkedInu širom svijeta ima približno 710 miliona ljudi, a u BiH oko 200.000, a samo 1% njih aktivno je na platformi. Ova situacija osigurava veliku vidljivost vaših postova i komentara. Oni koji već dugo koristite Facebook shvatit će šta znači da je LinkedIn sada na nivou na kojem je Facebook bio 2012. godine, što se tiče organskog dosega.

Još uvijek nisam shvatila zašto, ali Google voli LinkedIn; ako pišete članke ili duge postove i koristite ključne riječi, prikazat ćete se visoko u rezultatima Google pretraživanja. Pazite da prilikom pisanja teksta koristite SEO pravila i iskoristite ovu situaciju.

Kvalitetni komentari

Ako budete aktivni na LinkedInu, pružit ćete vam i mogućnosti da vas objavljuju (umjesto da plaćate za objavljivanje članaka), predate govorne angažmane i druge pozivnice.

Također, imajte na umu da LinkedIn cijeni kvalitet u odnosu na količinu, korisni sadržaj, prave veze, kvalitetne komentare i angažman.

Kada je LinkedIn bio lansiran, mogli ste doći do statusa All-Star profila; nakon što ste postigli 500 veza, sada morate pravilno popuniti bitne dijelove svog profila. Ali, neka vas činjenica da ste došli u All-Star status ne zavede; vaš profil treba biti optimiziran ako želite to učiniti kako treba.

Iako LinkedIn postoji gotovo dvije decenije, rekla bih da je još uvijek prilično na početku – s obzirom na sve činjenice. Ako još uvijek niste na platformi, nemojte više čekati.