Nataša Tomić je mlada novinarka i autorka podcasta „Mala stanica kulture“. Učesnica je projekta Ultra Unique u kome je i nastao njen podcast o kulturi. Njen cilj je da „Mala stanica kulture“ bude slušana i prepoznatljiva ne samo u našoj zemlji, nego i u regionu. Pričali smo s njom o njenom projektu i daljim planovima.
Možete li nam reći više informacija o sebi?
Nataša Tomić „Imam 26 godina i trenutno završavam master studije iz agrobiznisa na Poljoprivrednom fakultetu. Od druge godine fakulteta se bavim i novinarstvom i bila sam novinarka na nekoliko portala u Bosni i Hercegovini. Iako se i dalje bavim novinarstvom, digitalni marketing je moja velika ljubav. Trenutno radim za jednu britansku marketinšku agenciju, a u slobodno vrijeme radim i Social Media Marketing. Velika sam zaljubljenica u putovanja i knjige. Volim da pišem i slušam latino muziku i obožavam pse.“
Otkud ideja za pokretanje podcasta, kako je sve uopšte počelo i zašto baš kultura kao tema?
Nataša Tomić: „Dugo mi se u glavi motala ideja podcasta, jer ih i sama često slušam. S obzirom da sam, kao što sam već rekla radila kao novinarka, poželjela sam da i sama imam svoju emisiju. Podcast se pokazao kao dobra opcija, jer se savršeno uklapao u format emisije kakav sam željela.“
Sve je počelo sasvim spontano i neplanirano tokom Ultra Unique radionica, koje je organizovala divna ekipa Play Team agencije. Dobili smo priliku da pokrenemo svoj podcast i da budem iskrena, pitanje je kada bih sama zaplovila podcast vodama da nije bilo njih. Prosto uvijek su mi neke druge stvari bile važnije.
Kada je riječ o temi mog podcasta, a to je kultura, odabrala sam je zato što smatram da nema baš puno emisija, koje su usmjerene na kulturu. Takođe, to mi je veoma draga tema kojom sam se i sama bavila.“
Zbog čega baš podcast i koja je po Vama prednost podcasta nad drugim medijima?
Nataša Tomić: „Kao što sam već i rekla, često slušam audio podcaste. Vrlo su mi praktični jer ih slušam dok hodam, putujem, obavljam neke druge stvari. Rekla bih i da je to najveća prednost podcasta u odnosu na druge medije. Smatram i da podcast ima veliki potencijal kod nas, te da će tek da zaživi.“
Ko Vam je ciljna publika?
Nataša Tomić: „Ciljna publika su mi svi ljudi koje prate kulturna dešavanja i kulturu generalno i koje ona zanima. Takođe, tu su poštovaoci rada mojih sagovornika, te svi koji bi da nauče i čuju nešto novo.“
Koji cilj želite ostvariti svojim podcastom?
Nataša Tomić: „Prvenstveno mi je cilj edukovati i informisati publiku. Cilj mi je i da moj podcast postane prepoznatljiv u zemlji (a i u regionu, što da ne) po kvalitetnom i aktuelnom sadržaju.“
Kakvi su Vam planovi u bližoj budućnosti i gdje biste voljeli biti za pet godina? (kada je posao u pitanju)
Nataša Tomić: „Definitivno sebe i dalje vidim u oblasti digitalnog marketinga. Takođe bih voljela pokrenuti i svoj blog. Već dugo razmišljam o tome, ali mi se nisu posložile kockice oko tema o kojim bih željela da pišem. Tu je i još jedan projekat o kojem razmišljam i koji planiram da pokrenem, a koji se tiče isključivo književnosti, ali o tome ću otkriti više kada krenem sa realizacijom.“
„Ultra Unique“ realizuju Play Team i Ultra magazin, zahvaljujući podršci programa Bosnia and Herzegovina Resilience Initiative (BHRI), koji sprovodi Međunarodna organizacija za migracije (IOM), uz finansijsku podršku Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID).