„Emocija je najbitnija u svakom segmentu, pogotovo kada su u pitanju naši kupci, mi ne nudimo samo proizvod, nudimo lijepe priče, koje želim da budu viđene i prepoznatljive, te da služe kao primjer našoj zajednici“
Poslovna filozofija u kojoj su prioritet ljudi, kako kupci, tako i zaposleni, u domaćoj kompaniji s 24 godišnjom tradicijom nije tek puka fraza koju često čujemo na ovim prostorima. Zahvaljujući osnivačima kompanije Alma Ras – ona je duboko inkorporirana u sve segmente poslovanja. Na temeljima tradicije i Sedina Memagić – kreativna direktorica i članica Uprave gradi svoju uspješnu karijeru. Dama je koja inspirira. Vrhunskom stručnošću i marljivošću, sjajnim rezultatima… ostvarila je zapažene rezultate. Na svom poslovnom putu uvijek se vodi emocijom, a prema svojim zaposlenicima se odnosi s poštovanjem – ističući da su upravo oni najveći uspjeh i vrijednost kompanije. Ostvarila je i najvažniju životnu ulogu postavši majka djevojčice Amine koja je njena vječna inspiracija. Ljubiteljica je putovanja, voli automobile i brzu vožnju, opušta je izrada nakita, a u društvu je Dina, kako je od milja zovu prijatelji i kolege, omiljena.
Kada analizirate svoj poslovni put, kako biste opisali godine koje su iza Vas?Kako je počela Vaša modna priča?
– Moj put je, svakako, bio prema nekom drugom određenju, nisam ni sanjala da ću dospjeti do destinacije na kojoj se trenutno nalazim. Na neke odluke, mnogo faktora utječe, kod mene je presudio faktor porodice i moja podrška u trenutku kad je bila najpotrebnija.
Kompanija Alma Ras je na tržištu poznata po visokom kvalitetu, preciznim rokovima isporuke i dopreme proizvoda. Budući da poslujete od 1998. godine, kakav je položaj Vaše firme na tržištu danas u odnosu na početak poslovanja?
– Naša pozicija je na zavidnom nivou u BiH. Godinama držimo lidersku poziciju, dok na ostalim tržištima postajemo sve traženiji, kako u dijelu prodaje i zastupanja naših proizvoda, a tako i u dijelu proizvodnje.
U čemu se ogleda najveći uspjeh Vaše kompanije?
– Naši zaposlenici su najveći uspjeh i vrijednosti koje prožimamo kroz kompaniju, kroz tradiciju i vrijednosti – koje su moji roditelji od samog početka postavili.
Jedna ste od žena koje ističemo u pričama o ženskoj moći u biznisu. Koliko je važno i kako odgajati generacije novih liderica?
– Ženama treba pružiti priliku za njihovu viziju, pružiti podršku, porodica je temelj svih vrijednosti, tretman žene u porodici se afektira na mnoga ostala polja. Žene trebaju pronaći put u svakodnevnim situacijama – kako da se osamostale, odvaže, donose neke bitne odluke, te se snažno nauče boriti sa izazovima.
Kojom poslovnom filozofijom se vodite u poslu koji obavljate…
– Emocija je najbitnija u svakom segmentu, posebno kada su u pitanju naši kupci, mi ne nudimo samo proizvod, mi nudimo lijepe priče, koje želim da budu viđene i prepoznatljive, te da služe kao primjer našoj zajednici.
Pravilo kaže da je zadovoljan radnik – najbolji radnik. U tom smislu, kakve odnose nastojite izgraditi sa svojim kolegama?
– Moj odnos zasniva se, prije svega, na poštovanju, otvorenoj komunikaciji, podršci, isticanjem vrijednosti i doprinosa. Najljepši osjećaj je kad zaposlenik pokaže ljubav, pruži više za vas i vaš brend, a da to prelazi i neka vaša očekivanja. Poštovanje svake pozicije i kontakt su najbitniji segmenti, a također i briga o porodicama vaših uposlenika.
Poznati ste po tome što dosta ulažete u marketing i marketinške kampanje. Čime se rukovodite u formiranju marketinških rješenja?
– Rukovodim se osjećajem – iako sam često kritizirana zbog toga, ali znam da sam na pravom putu. Želim pokazati snagu, dosljednost, brigu o našim kupcima, opravdati povjerenje, te ih zadiviti, da trud mog tima bude priznat. Da svi u lancu dobijemo osjećaj Vrijedilo je.
Kako izgleda jedan Vaš radni dan?
– Moj dan počinje uz zahvalnost – za sve što imam, spremanje od nekih pola sata i naravno preuzimanje obaveza i izazova. Postavljanje prioriteta je jedan od važnih dijelova dana, operativni sastanci, bar sat vremena za moje kreativne misli i nakon toga moj privatni život koji nikad nije isključiva transformacija – nego dobra sinergija.
Koliko privatno pažnje posvećujete modi? Imate li vremena, brinuti o tome?
– Vodim računa posebno o vlastitom izgledu, te izgledu mog porodičnog doma. I inspiracija sam svim dragim ljudima koje svakodnevno susrećem. Nastojim sebe, porodicu, kompaniju uvijek predstaviti na jedan specifičan način koji se veže uz moje ime. U konačnici, ne mogu baš reći da vodim računa o tome, to je jednostavno već postao moj životni stil.
Na šta se svode Vaše dnevne, a na šta večernje odjevne kombinacije?
– Moja pozicija u kompaniji zahtijeva formalnije odjevne kombinacije, ali uvijek tu formalnost obogatim nekim svojim dodatkom koji je svojstven meni i mom duhu, a dosta je živ i specifičan. Za večernje kombinacije, prilagođene prilici na eventima, trudim se birati dizajnerske kombinacije, dok večere i slobodno vrijeme prilagođavam ambijentu.
U čemu se osjećate najudobnije i šta je to što je najviše zastupljeno u Vašem ormaru?
– Najviše su zastupljena odijela, naravno, preferiram hlače iz nekog meni nepoznatog razloga, ali naravno volim i neke neobične haljine.
Kako najčešće provodite vrijeme s porodicom?
– Najčešće je unaprijed isplaniran dan i poželjni scenarij koji je osmislila moja kćerka, a često i s roditeljima, bratom i njegovom porodicom. Kćerka i ja često imamo naš dan, shopping, kino, putovanje, tretmani…
Vodite li računa o ishrani i sl.?
– Vodim računa o ishrani, prvenstveno zbog mog zdravstvenog stanja i slažem se s mišljenjem da smo ustvari ono što unosimo u organizam. Najbitnije je imati mjeru u svemu u životu i to uredno kombinirati s tjelovježbom i tretmanima u skladu s godinama u kojima se trenutno nalazite.
A, kako se snalazite u kuhinji?
– Treba mi kompas (smijeh). Ustvari, kuhinja je za mene oaza mira i ljepote – kada s ljubavlju nešto spremam. Moj način spremanja zahtijeva dosta vremena, a ponajviše za dekoraciju stola i dekorativni dio, generalno.
Šta pripremate za jesen/zimu 2022/2023. Kojim novitetima ćete nas počastiti?
– Jesen u AR je svakako inspirativna. Kolege iz kreativnog odjela, već željno očekuju naše prve fotografije i plasiranje modela. Ugledavši se na vodeće brendove radimo dvije sezone i kolekcije unaprijed. Imamo dosta noviteta u samom odabiru materijala, a posebno iz dijela Exclusive Line collection – koji se mogu nositi i vani. Odlične kombinacije možete napraviti za poslovnu varijantu, ali i slobodno vrijeme, gdje možete biti dosta kreativniji. Dosta lijepih priča vam spremamo, a na svakoj od njih je ispisano ime koje je dalo svoj poseban doprinos – za vas poseban ugođaj i dodir koji volite.
Novi pogled na svijet
– Volim kreativni rad, istražujem trendove, volim putovanja – uvijek mi daju neki novi pogled na svijet i trenutno unutrašnje stanje. Također, volim izrađivati nakit i s ljubavlju ga poklanjati dragim osobama. Volim automobile i brzu vožnju.