Ada Vuk i Amra Ćorić: Brand \”Kaur\” nastao iz iskrenog prijateljstva

Kaur brand je nastao kao plod dugogodišnjeg i iskrenog prijateljstva Ade Vuk i Amre Ćorić. Za sebe vole kazati da su prijateljice duše – anam cara. Dugo su planirale i imale viziju da stvore nešto zajedničkim snagama, a sada su to i uspjele. Iz velike želje da pruže i drugima podršku, ljepotu i razumijevanje koje je osnova njihovog odnosa, stvoren je Kaur.

Razgovarala: Nađa Huseinbegović

Amra je po zanimanju inžinjer informacionih sistema, a Ada je magistra farmacije. Ono što jeste zajedničko je velika ljubav prema yogi, a naročito prema Kundalini yogi. To je praksa koja je dosta utjecala na njihovu ličnu transformaciju i pogled na život do sada. Iz želje da podijele barem jednim dijelom svoje iskustvo kroz ovaj predivni alat, odlučile su da to bude fuzija odjeće i časova yoge i evenata, koje im je također zajednički poduhvat.  Kaur nije samo brand odjeće, on je, kako ističu sagovonice, nešto čime žele stvoriti zajednicu u kojoj će svi podjednako učestvovati.

Zašto baš Kaur?

Riječ „kaur“ potiče iz prakse Kundalini yoge. To je duhovno prezime koje dobije svaka žena na kraju svog spiritualnog odnosno duhovnog imena. Značenje je dvojako. Prvenstveno, prevodi se kao „princeza“, ističući njen kvalitete nježnosti, gracioznosti i mekoće. Žena je po svojoj prirodi i snažna. Ta snaga i dostojanstvo kojim korača kroz život opisuje drugo značenje riječi kaur, a to je kvalitet „lavice“. To su kvaliteti svake žene, u svakoj od nas postoji istovremeno taj suptilni i snažni dio nas. Otuda dolazi i slogan za naš brand „Gracious but Fierce“ koji ukazuje na značenje žene kaur i na tu prelijepu dualnost u svima nama, kazale su naše sagovornice.

\"\"\"\"

Šta vam je bila nit vodilja u kreiranju ovog brenda?

Najveću inspiraciju za kreiranje ovog brenda su naravno najprije bile inspirativne žene koje smo upoznale u životu do sada, naročito kroz yoga praksu. Potrebno je da imamo nešto udobno da radimo svoju praksu, ali istovremeno da se osjećamo i lijepo u tome. Željele smo stvoriti brend koji će prikazati tu ljepotu i snagu u svakoj od nas. Iz tog razloga koristimo prirodne materijale koji su mekani na dodir i gode našoj koži. Boje koje preovladavaju su suptilne i ženstvene da žena iskaže svoju autentičnost u njima, a ne da je komad odjeće definiše.

\"\"

Koliko je vaše dugogodišnje bavljenje jogom utjecalo da pokrenete ovaj brend?

Yoga je za nas danas način života. To je način na koji mi živimo, jedemo, spavamo, ali i kako se odjevamo. Nekako je vrlo prirodno iz svega toga proisteklo da stvorimo brend odjeće u kojem ćemo sa radošću i lakoćom da prakticiramo, ali i da izađemo i u gradu na kafu kada poželimo. Suština jeste da je namijenjeno za isticanje ženine autentičnosti i ljepote u svakom aspektu njenog života.

\"\"

Kako ste raspodijelile poslove?

Obje smo vrlo kreativne i interesantno jeste da smo jedna drugoj inspiracija također. Vrlo dobro funkcionišemo kao tim i nekako se nadopunjujemo. Rapodjela poslova je prirodno došla i sve se posložilo kako nama oboma odgovara. Ono što jesmo shvatile od samog početka jeste da nije cilj da u ovome budemo same i od prvog dana pokretanja brenda smo uključile i druge divne ljude da zajedno s nama kreiraju našu priču. Interesantno je to kako su svi do sada s kim smo radili kao što je divna Muna Nazak, Mirna i Nera iz MXN factory, Amila Terzimehić, Hana Hrapović i naši divni momci iz Bosnian Kingdoma i Printmania Sarajevo prepoznali i podržali ovu ideju i ostavili pri tome svoj trag i ulogu u priči Kaur.

\"\"

Kako nastaje jedan odjevni predmet?

Kada je ideja tu proces ne traje suviše dugo. Od početka smo zaista imale neizmjernu podršku od svih. Imamo sjajnu teta Dijanu koja zajedno s nama modelira i kreira modele, a za šivanje i štampu su zaslužni svi iz Bosnian Kingdoma. Dok nam jedan dio štampe rade i momci iz Printmania Sarajevo. Vremenski do same realizacije je teško uokviriti, ali eto da vam kažemo da smo uspjele za malo više od mjesec dana postojanja izbaciti dvije kolekcije.

\"\"\"\"\"\"

Koji su sve modeli dostupni u vašoj ponudi i šta ih izdvaja na domaćem tržištu?

Ono što naše komade čini posebnim su poruke kojim se obraćamo osobi koja ih nosi. Ove poruke su na neki način ljekovite za dušu. Poruke su podsjetnik na ljepotu našeg bića i mudrosti koju dobijamo od prirode koja nas okružuje. Kolekcije koje radimo i planiramo raditi su inspirisane duhovnosti, ritualima meditacije i povezivanja sa sobom. Zato se često koristimo bijelom bojom, prirodnim materijalima i udobnim modelima, kazale su iz ovog branda, te dodale:

\"\"

Sa novom, \’Radiance\’ kolekcijom, želimo da podsjetimo na to da svi posjedujemo unutarnje svjetlo, da je naše biće lijepo i da samo trebamo dozvoliti da ono sjaji. Kada se zaista spojimo sa svojom dušom i onim što istinski jesmo, tada počinjemo da zračimo. To i ljudi oko nas vide. Izabrale smo da napravimo komade napravljene od lana koji su elegantni, lepršavi i prozračni. Naročito se ponosimo na oversize kimono koji smo napravili u bijeloj, nude i zelenoj boji. Svaka boja nosi svoju poruku i podsjetnik na ljepotu našeg bića i svjetlost koju dajemo ovom svijetu.

Koji se materijali koriste pri izradi Kaur odjeće?

Novu ljetnu kolekciju smo u potpunosti napravile od lana. Jako nam je važno da se koristimo prirodnim materijalima, koji dozvoljavaju koži da diše. Cijela \’Radiance\’ kolekcija je lepršava, prozračna i dozvoljava lakoću pokreta.

\"\" \"\"\"\"

Koje boje preovladavaju u Kaur kolekciji?

Uvijek počnemo sa bijelom bojom. Bijela boja je simbol čistoće, nevinosti. To je boja koja u sebi sadrži sve ostale boje i ima najveću frekvenciju. Za nju se vjeruje da širi i jača našu auru. Iz tog razloga je nose duhovnjaci i poželjno ju je nositi prilikom meditacija jer tada želimo raditi sa našom najvećom svijesti i čistoći se povezivati sa našom dušom. U novoj \’Radiance\’ kolekciji, osim bijele, koristimo i nude/boju kože, koja osim što zrači elegancijom, govori kako je žena najljepša u svojoj jednostavnosti i prirodnom izgledu. U \’Radiance\’ kolekciji imamo i nježne, zelene komade. Zelena je inače boja srčane čakre, i zbog toga ovaj dio kolekcije nosi poruku \’Radiance from the heart\’.

Gdje se mogu pogledati/naručiti svi artikli?

Sve naše kreacije možete vidjeti na našoj web stranici www.kaur.ba. Osim odjeće koju pravimo, moguće je kupiti i članarine za online časove Vinyasa i Kundalini yoge. Ove godine planiramo raditi i evente kao što su naše, već dobro poznate, hiking ture na Visočicu u kojima spajamo planinarenje sa meditacijom i yogom. Planiramo napraviti i jedan vikend retreat za žene van civilizacije gdje kombinujemo časove yoge, meditacije, šetnju u prirodi i ples. Sve informacije o ovim eventima je moguće naći na našoj stranici.

\"\"

Napravile ste prelijepe fotografije kao najavu za brend. Recite nam nešto o tome?

– Fotografije koje smo planirale za našu prvu kolekciju smo zamislile u nekom snenom ambijentu i u prirodi. Još od početka smo nekako znale da je fotografkinja Muna Nazak savršena za taj zadatak. Već dugo smo privatno pratile njen rad i djelovalo je kao da ona svojim objektivom može uhvatiti ono što je nama bilo na umu. I zaista, bile smo potpuno upravu. Prvi modeli smo bile baš nas dvije, jer smo htjele da prve priče ispričamo baš mi, čak i kroz fotografije. I iako nismo imale skoro nikakvo iskustvo, Muna je jednostavno uspjela da uhvati trenutak, atmosferu i emociju koju smo htjele da prenesemo. Kolekciju \’Radiance\’ smo slikali u Hercegovini, a za nju su sijale naše prijateljice i fenomenalne žene Amila Terzimehić i Hana Hrapović. Naravno, a momente je fotografisala Muna, kazale su za kraj naše sagovornice.