Aja Smječanin: Zaljubljena u magični proces kreiranja

Angažirana kao marketing koordinator za četiri različita tržišta na kojima posluje kompanija Kid Zone s porodičnim brendom Jumbo naša sagovornica naglašava kako uživa u dinamici i svakodnevnici koju intenzivno živi nadahnuta profesijom kojoj srcem pripada

\"\"

Piše: Zana Kološ-Mulabdić; foto: Muamer Kolar

Ambiciozna Aja Smječanin na poziciji je marketing koordinatora firme Jumbo već gotovo godinu. Rad u ovom inspirativnom okruženju izuzetno je motivira…

– Za mene je ova pozicija značila povratak radu u korporaciji i praćenju dinamike poslovanja i prodaje. Angažirana sam kao marketing koordinator za četiri različita tržišta na kojima posluje kompanija Kid Zone s omiljenim, porodičnim brendom Jumbo. Naša strategija komunikacije i internog marketinga teži da bude unificirana. Kako su u pitanju  i susjedna tržišta, želje i potrebe naših kupaca se dosta razlikuju – priča Aja, naglašavajući kako zbog toga dosta vremena provodi u kreiranju sadržaja poruka prema različitim tržištima, lokalnim aktivnostima i izradi digitalnih sadržaja, kako bi imali što originalniji pristup kupcima.

 Nema odustajanja

Ističe kako dolazi iz porodice s jakim ženama, kakve su njena mama i sestre, koje život posmatraju iz prizme da se predanim radom i edukacijom može postići sve…

– Kada je teško – nema odustajanja, a moja karakterna crta je i znatiželja, što mislim da me i odvelo u marketing, jer sam studirala poslovnu ekonomiju. Posao je izazovan, uzbudljiv, dinamičan, ali nije lak. Sve je transparentno i pod utjecajem trendova, koji se brzo mijenjaju.

\"\"

Karijeru u ovoj oblasti počela je u Konzumu, gdje je radila kao specijalist za BTL aktivnosti, a nakon toga nastavila u Mercatoru – kao specijalist za promotivne aktivnosti i kampanje.

–  Moja želja bila je vidjeti kako stvari funkcioniraju s druge strane, u agenciji. Nekoliko godina sam radila i kao account manager u agencijama za poznate svjetske brendove kao što je Unilever, ali i za naše uspješne kuće. Taj angažman me naučio da imam širu sliku u marketingu, ali i boljem razumijevanju, ne samo brendova, biznisa, potrošača, već u oblasti saradnje u različitim timovima. Samo ako imate strast za profesiju kojom se bavite  i želju da stalno širite znanje, možete imate stvarnu motivaciju.

 Disciplina i dinamika

Naša sagovornica aktivna je u nevladinom Udruženju Motivator, više od deset godina…

–  Posljednji angažman na kojem sam radila kao edukatorica je regionalni EU projekat My Career from zero to hero. Imati mogućnost učiti nešto novo iz oblasti koja vas interesira nema cijenu, a isto je i kad ste u prilici kad dijeliti  znanje drugima.

Svakodnevnica teče. Aja rano ustaje, priprema obroke za cijeli dan, a prije odlaska na posao ide  na trening. Slijedi susret sa kolegama iz drugih sektora, planiranje dana i realiziranje, a popodne je rezervirano za sastanak sa saradnicima s drugih tržišta.

– S obzirom na tempo i vrstu profesije kojoj pripadam bez redovnog treninga i dobre knjige ne bih mogla zamisliti slobodno vrijeme. Posao kojim se bavim za mene je kombinacija kreativnosti, analitičnosti i adrenalina. Dozvoljava mi da istražujem, njegujem disciplinu i pravim s kolegama iskorake u poslovanju. U ovaj proces sam zaljubljena – kaže na kraju Aja Smječanin.