Sarajevo Marketing Summit okupio je brojna poznata imena iz svijeta marketinga gdje su kroz bogat program i zanimljive teme razmijenili svoja iskustva iz oblasti biznisa, marketinga i komunikacija
Piše: Indira Delić
Ovaj događaj održava se u hotelu Hills na Ilidži, a jedna od vrhunskih govornica današnjeg (08.11) skupa bila je i Aleksandra Kregar, menadžerica s velikim iskustvom na polju marketinga i direktorica marketinga Atlantic Grupe.
Ova stručnjakinja govorila je o Marketing Revoluciji u praksi, transformaciji marketinga u svojoj matičnoj kompaniji, Atlantic Grupi… Pričala je o tome kako su njen tim i ona počeli graditi procese, te na koji način su promijenili stvari iz prošlosti. Istakla je u čemu to marketing mora napraviti promjene kako bi bio moderan i u skladu s okolinom.
– Prepoznali smo da se naše tržište brzo razvija! Tehnologije sa zapada su tu, potrošači se mijenjaju i naš cilj je biti multinacionalna kompanija, to znači da i mi moramo mijenjati našu poslovnu komunikaciju kako bismo se takmičili s konkurencijom i kategorijama. Neophodno je definirati kriterije uspjeha – da li je uspješan brand onaj koji raste u prodaji, osvaja nova tržišta, vuče nove potrošače i navike konzumacije, onaj koji je profitabilan, raste u tržišnom udjelu, raste u jakosti i imageu ili dobije nagradu Effie, koja je simbol marketinške učinkovitosti (djelotvornosti) – kazala je i Aleksandra i dodala:
– Sve to su bitni parametri uspjeha branda. Sigurno je da svaki od njih ima svoju težinu u različitim fazama razvoja. U tom kontekstu je nekoliko brandova koje mogu izdvojiti iz portfolia Atlantic grupe, a to su Argeta, Smoki, Cedevita, Grand kafa… oni imaju značajne tržišne pozicije ne samo u regiji, već i na pojedinim tržištima EU. Recimo, jedini Euro Effie za robnu marku iz regije dobila je Argeta, što je nedvosmisleni dokaz uspješnosti.