Armin Mulović već 14 godina gradi karijeru u automobilskoj industriji, a od 2010. obnaša ulogu brand managera marke Porsche za BiH. Za Armina je njegova poslovna funkcija privilegija zbog toga što iza nje stoje mukotrpan rad, ali isto tako i velika odgovornost.
Razgovarala: Indira Delić
– Brand manager za mene je ujedno i ambasador marke, te shodno tome treba pristupiti maksimalno profesionalno i biti spreman na promjene. Treba biti drugačiji. Mogu slobodno kazati da sam takav. Budućnost će biti interesantna i opstat će samo oni koju budi spremni prilagoditi se novitetima i u korak s tehnologijom uspiju ostvariti zadate ciljeve. Brand manager mora biti spreman na promjene, ali isto tako biti lider i znati voditi svoj tim.
Kada ste, u profesionalnom smislu, na sebe bili najviše ponosni?
– Godine 2019. ostvarili smo rezultat za pamćenje – kada je marka Porsche u pitanju. Prodali smo 98 jedinica u BiH. To je jedan od bitnijih uspjeha. Također, moram napomenuti 2020. godinu, da smo kao Porsche Centar Sarajevo, postigli rezultat i to najbolji na svijetu, za projekat Porsche Destination Charging, instalirali na 24 pozicije, 48 Porsche punjača za hibridna i električna vozila i shodno tome najavili svima da svako ko posjeduje električni automobil, može voziti širom BiH i puniti na raznim lokacijama bez ikakvih problema. To je bio naš cilj! Također smo u Porsche postprodaji ostvarili četiri puta zaredom prvo mjesto kada je u pitanju PSEA projekat – Porsche Service Excellence Award. Naravno, bilo je i drugih uspjeha, ali ste me pitali za najveće.
Koji su Vaši poslovni izazovi s kojima se svakodnevno susrećete?
– Izazov je klijent. Izazov je prodati vozilo kada se najmanje nadate. Izazov je uvijek prisutan. Svakodnevno imate klijente koji nisu zadovoljni i pokušavate da ostanete dosljedni i učinite klijenta zadovoljnim, ali isto tako imate i klijente koju su i previše zadovoljni i to vas učini sretnim, jer znate da idete pravim putem.
Kako se Vaša kompanija prilagodila novim uslovima poslovanja, uzrokovanih pandemijom koronavirusa?
– Ako se prilagodite postojećim uslovima i imate jasan cilj, uz poteškoće, kakve god bile, siguran sam da se ide ka uspjehu. Naša kompanija pokazala je koliko je spremna i u teškim trenucima raditi kao odgovorno društvo. Sve se radilo planski i strukturirano. Naime, u poslu se pokazalo, ako imate strukturu i jasan cilj, ali i procese, onda će te sigurno ostvariti ciljeve. I pored pandemije, kompanija je poslovala pozitivno i nastavila svoj trend rasta. Svijet digitale, pogotovo u vrijeme pandemije je pokazao da se moramo prilagođavati. Cijelu 2020. godinu smo radili najviše putem online komunikacije, a nastavili i u 2021. Sigurni smo da digitalni svijet više neće nestati bez obzira na prestanak pandemije u budućnosti. Naša kompanije je spremna na izazove koji nas čekaju.
Kakvo je stanje u BiH, u kojem omjeru automobile kupuju muškarci, a u kojem žene?
– Moram naglasiti da su žene postale sve veći kupci. S tim u vezi mi je veoma drago da se mijenja svijest u našoj zemlji/ društvu. Drago mi je da žene zaista postaju nekada okosnica u odlukama o kupovini automobila. Ako govorim
o o omjeru, to je možda 70% muškarci, 30% žene. Međutim ako se posmatraju pojedini modeli, onda je ta razlika i znatno manja.
Kakve automobile najčešće pripadnice nježnijeg spola biraju?
– Ako posmatramo marku Porsche, onda je model Macan zasigurno, jer se radi o unisex modelu koji je prilagođen svima. Ako generalno posmatramo vozila, i šta žene kupuju, trenutno bih kazao da se najviše kupuju manji Cross overi, jer je poznato da žene više vole SUV segment, nego limuzine, ili naprimjer mala vozila. Međutim, kazao bih da se o ukusima teško može raspravljati.
Koji automobil biste preporučili ženama koje dosta svog vremena provode na putu?
– Definitivno, Porsche Macan za one koji ga mogu priuštiti. Naime, Macan nudi sportsku vožnju, komfor i naravno ima dovoljno prostora. Možete biti brzi u zavisnosti koliko ste pritisnuli papučicu gasa. Macan je i gabaritima veoma dobar model, jer se može svakodnevno koristiti u gradu, ali i na većim putevima.
Šta Vas posebno čini sretnim?
– Odgovoran sam, imam posao koji volim i uživam u životu sa suprugom i sa dvoje djece.
Vaši planovi za dalje za 2021. – kako na poslovnom, a tako i privatnom planu?
– Poslovni plan, ostvariti cilj od minimalno 70 prodatih vozila u 2021. godini u BiH, te zadržati ekskluzivitet u svakom smislu prema klijentu, dok na privatnom planu, biti zdrav i nastaviti živjeti privatni život, koji donosi podršku i za posao. Jedan je život i treba ga maksimalno iskoristiti na najbolji način ukoliko smo u mogućnosti. Potrebno je biti hrabar i biti spreman za promjene.