Prva poslovna utrka u Bosni i Hercegovini, AUDI B2B RUN, nakon dvije sezone pozicionirala se kao događaj koji se ne propušta. Tako će se treća sezona najvećeg poslovno-sportskog događaja u našoj zemlji održati 26.09.2019. godine na sarajevskom Vilsonovom šetalištu.
Jedinstven koncept, kroz spoj sporta i neformalnog druženja, pokazao se kao učinkovit alat za jačanje korporativne kulture i timskog duha, zadovoljstva zaposlenika, povezivanje sa poslovnom zajednicom, te poticanje zaposlenika na usvajanje zdravih životnih navika.
Na startu utrke u Sarajevu naći će se tako preko 150 kompanija podijeljenih u tri kategorije – male, srednje i velike i oko 1.500 trkača, te žestoke konkurencije i prilike za neformalno druženje neće nedostajati ni ove godine.
Pod sloganom „Cijela kompanija=jedan tim”, osim što okuplja najveći broj zaposlenika u BiH na jednom mjestu, AUDI B2B RUN postigao je još jedan rekord. Riječ je o trkačkom takmičenju koje je potaknulo najveći broj novih učesnika da se odvaže stati na startnu liniju i istrče svoje prve kilometre.
„Projekat B2B RUN je platforma kroz koju kompanije demonstriraju svoju internu i eksternu snagu, vrijednosti koje promovišu i korporativnu kulturu koju žive. Činjenica da ulazimo u treću uspješnu sezonu projekta, dokaz je da je naš dosadašnji trud i angažman donio rezultate, te da se sve veći broj kompanija okreće ka jačanju timskog duha i promociji zdravih životnih navika unutar radnog okruženja”, kazao je Jasmin Mehić, ispred kompanije Maxima d.o.o. koja je organizator AUDI B2B RUN trke u BiH.
Partneri najvećeg poslovno-sportskog događaja u BiH treću godinu zaredom su kompanije Porsche-Audi brand, te Holdina i Energopetrol, koji korporativnu kulturu promovišu kroz sport, timski duh i zdrave životne stilove.
„Poslovna utrka, koja i ove godine nosi ime brenda kojeg zastupamo, pokazala se zaista dobitnom kombinacijom sporta i neformalnog druženja. Lani smo bili u prilici vidjeti dosta iskusnih trkača, ali i onih koji su istrčali svoje „prve korake“. Među njima su u nemalom broju učesnika i bili naši dugogodišnji kupci i prijatelji. Audi globalno, a tako i mi na lokalnom nivou, uvijek rado podržava ovakve projekte koji ujedinjuju sport, društvenu odgovornost i timski duh. Mi ćemo, kao i u prethodna dva puta, imati svoj tim i svima nam u ime Audi BH želim dobre rezultate utrke i još bolju zabavu na After Run Party-u”, kazao je Dino Bratović, brand manager Audi BH.
Najveći poslovno-sportski događaj, osim po utrci, poznat je i kao mjesto dobre zabave i najveći team building. Tradicionalno i treću sezonu nakon utrke, svi trkači i navijači moći će da uživaju i opuste se u neformalnom druženju „After Run Party powered by Class Plus”.
„Mi iz Holdine se zaista radujemo druženju i ove godine, kako na stazi, tako i na Class Plus After Run zabavi. Što se tiče naše ekipe, okupljanje i pripreme su počele. Imali smo ove godine nekoliko nastupa na sportskim okupljanjima sa odličnim rezultatima, tako da očekujemo da ćemo napraviti još bolji rezultat. Class Plus navijači će pozdraviti trkače na startu i biti zaduženi da ih bodre duž staze, a nakon toga se družimo u opuštenijoj atmosferi“, izjavila je Lejla Arifagić-Džidić, Korporativne komunikacije Holdine i Energopetrola.
Da najbolji četvrtak u godini ostane dugo zapamćen po sjajnoj zabavi, ove godine pobrinut će se i Heineken 0.0, zvanično pivo utrke, voda Oaza i Oriflame.
Heineken 0.0 je u martu ove godine po prvi put predstavljen na bh. tržištu. Nakon nekoliko godina istraživanja i korištenja novih tehnika proizvodnje piva dobiven je optimalan recept za prvo bezalkoholno pivo brenda Heineken, a rezultat je pivo osvježavajućeg okusa u kojem će moći uživati i najzahtjevniji ljubitelji kvalitetnog piva – i to u bilo kojem dijelu dana: na poslovnom ručku, u toku radnog vremena, u popodnevnoj šetnji ili poslije treninga.
„Trčanje je odličan sport, a osim toga što pozitivno utiče na zdravlje, ujedno mijenja i način razmišljanja. Svaki trkač, bez obzira da li je riječ o rekreativcu ili profesionalcu, rado otkriva da je trčanje stil života koji na stazi, ali i u životu, tjera na onaj dodatni korak i prelazak vlastitih granica. Iznimno nam je zadovoljstvo što smo dio B2B RUN utrke koja već treću godinu zaredom okuplja veliki broj ljubitelja trčanja. Boreas d.o.o. je od početka sudionik B2B RUN utrke, a od ove smo i sponzori sa brandom Heineken 0.0%. Kao službeno pivo događaja, Heineken 0.0% pobrinut će se za rehidraciju nakon utrke. S 0.0% alkohola i samo 21 kalorijom na 100 ml, idealno je piće za nadoknadu tekućine i energije za sve trkače i trkačice koji vole popiti pivo nakon utrke”, rekao je Alen Pecirep, direktor marketinga Boreas d.o.o.
Prijave za sudjelovanje su u toku putem web stranice www.b2brun.ba. Broj takmičara i navijača je ograničen, stoga ne propustite na vrijeme prijaviti svoju ekipu.
Pravila AUDI B2B RUN utrke:
B2B RUN okuplja timove trkača unutar pojedinih kompanija, organizacija i institucija koje su podijeljene u tri kategorije: male, srednje i velike. Tim se sastoji od minimalno tri zaposlenika, dok maksimalan broj nije ograničen. Najbolja je ekipa sa najmanjim ukupnim zbrojem troje najbolje plasiranih u kategoriji malih, srednjih i velikih kompanija. Osim timskih nagrada, mogu se ostvariti i pojedinačne nagrade u ženskoj i muškoj kategoriji, te nagrada za najfit kompaniju, tj. kompaniju koja prijavi najveći broj učesnika-trkača.