Sarajevo će 5. oktobra 2017. ugostiti prvu AUDI B2B RUN utrku u Bosni i Hercegovini, namijenjenu zaposlenicima kompanija javnog i privatnog sektora prijavljenih na području BiH…
Nakon trogodišnje uspješne realizacije B2B RUN u više gradova regiona, koji su okupili preko 5.000 učesnika iz 320 različitihkompanija, B2B planira ove jeseni oduševiti bh. poslovnu zajednicu.
Utrka AUDI B2B RUN namijenjena je isključivo poslovnoj zajednici, te na jednom mjestu okuplja zaposlenike različitih kompanija, koji udruženi u ekipe od najmanje tri trkača brane boje svojih timova te na taj način grade bolju povezanost sa kolegama izvan radnog okruženja.
Utrka će se održati na Vilsonovom šetalištu gdje će takmičari nakon istrčanih 5 kilometara sudjelovati na najvećem Afterwork party-u.
Imajući u vidu da su nakon fizičke aktivnosti zaposlenici produktivniji i manje odsutni – duhom i tijelom – AUDI B2B utrka osmišljena je kao dodatna motivacija koja će omogućiti zaposlenicima da se aktiviraju, druže i grade timski duh. B2B RUN, poslovno-sportski događaj, proteklih se godina nametnulo i kao najmasovnije okupljanje zaposlenika u regiji i šire. Očekuje se da će ovogodišnje izdanje u Sarajevu okupiti više od 80 kompanija.
-U današnjem konkurentnom poslovnom okruženju, više nego ikad prije, organizacije trebaju tim zdravih i motivisanih uposlenika kako bi uspješno poslovale. Aktivan stil života i redovno bavljenje sportom pozitivno djeluju na očuvanje i unapređenje zdravlja, funkcionalnih i radnih sposobnosti. Obzirom da sve veći broj kompanija aktivno radi na izgradnji poslovne kulture, zajedništva i timskog duha kroz sport i zdrav stil života, vjerujemo da je B2B RUN upravo sjajna platforma za stvaranje pozitivne i poticajne korporativne kulture, te događaj na kojem zaposlenici zaboravljaju na svoje poslovne obaveze i gdje kolege postaju prijatelji koji brane boje istog tima –izjavio je Jasmin Mehić, inicijator i organizator AUDI B2B RUN utrka u BiH.
Kompanije Porsch BH- Audi brand, te Holdina i Energopetrol su među prvima prepoznale vrijednosti aktiviranja zaposlenika i podržale sve napore da se poslovna zajednica digne na noge kroz projekat AUDI B2B RUN. Upravo stoga su se uključile i u organizaciju ovogodišnjeg izdanja AUDI B2B RUN utrke.
\”PORSCHE BH – Audi brand je kompanija koja se trudi i jeste društveno odgovorna kompanija koja mnoge svoje marketinške aktivnosti usmjerava kao podršku kulturnim, umjetničim i sportskim dešavanjima u našem gradu i državi. AUDI B2B RUN je za nas bio jedan logičan slijed i vrlo smo ponosni da možemo biti dio ovog eventa. Posebno nas je privuklo to da se radi o poslovnoj utrci, od kojih su mnogi učesnici i naži cijenjeni partneri, i jednom vidu teambuildinga i druženja poslije onih uobičajnih od 8 do 5. Veselimo se dobrom druženju i nadamo se dobrom rezultatu našeg tima na prvoj poslovnoj utrci -kazao je Dino Bratović, brand manager Audi BiH.
Partneri utrke, kompanije Holdina i Energopetrol, glavni su sponzori After Run Party-a powered by Class PLUS – Nova goriva za bezbrižniju vožnju.
-U našoj kompaniji dajemo veliku važnost kontinuiranom unaprjeđenju radne atmosfere, kolegijalnog i timskog odnosa, poticanju međusobne komunikacije i jačanju timskog duha, a upravo B2B Run utrka predstavlja odličnu platformu za razvoj korporativne kulture. Također, smatramo da je ovo i jedinstvena prilika za networking i promociju zdravih navika. Zadovoljstvo nam je što će naša ekipa sudjelovati na utrci, te vjerujemo da ćemo biti uspješan tim. Dodatno, ponosni smo što je Class Plus sponzor After run party-a za sve učesnike i sigurno ćemo zajedno sa organizatorima B2B Run napraviti odličnu atmosferu“,-izjavila je Lejla Arifagić-Džidić iz Korporativnih komunikacija Holdine i Energopetrola.
Suorganizator B2B RUN Sarajevo je i agencija 404 čiji zaposlenici i sami sudjeluju u ovom događanju.
–Uposlenici agencije 404 podržavaju B2B RUN utrku kako u BiH, tako i u Hrvatskoj, te u velikom broju učestvuju u utrkama. B2B RUN utrka se u dosadašnjim našim iskustvima pokazala kao nešto drugačija poticajna alatka za promovisanje zdravih životnih stilova, poticanje međusobne komunikacije i razvijanje osjećaja zadovoljstva kod uposlenika. Kao suorganizatorima utrke cilj nam još više popularizirati B2B RUN i među zaposlenicima drugih kompanija kako bi u svom svakodnevnom radu bili još produktivniji, zadovoljniji i ispunjeniji -izjavila je Lejla Softić, direktorica agencije 404 BH.
B2B RUN okuplja timove trkača unutar pojedinih kompanija, organizacija i institucija koje su podijeljene u tri kategorije: male, srednje i velike. Tim se sastoji od minimalno tri zaposlenika, dok maksimalan broj nije ograničen. Najbolja je ekipa sa najmanjim ukupnim zbrojem troje najbolje plasiranih u kategoriji malih, srednjih i velikih kompanija. Osim timskih nagrada, mogu se ostvariti i pojedinačne nagrade u ženskoj i muškoj kategoriji, te nagrada za najfit kompaniju, tj. kompaniju koja prijavi najveći broj učesnika-trkača.
Nakon utrke planiran je najveći afterwork party za sve trkače i navijače powered by Class PLUS – Nova goriva za bezbrižniju vožnju.
Na B2B RUN Sarajevo prijaviti se možete već danas i to putem službene web stranice: http://www.b2brun.ba/