Audi BiH i B2B Run sa zadovoljstvom najavljuju nastavak dugogodišnje saradnje, koja je danas ozvaničena u novootvorenom Porsche Sarajevo objektu u Blažuju. Uspješna saradnja ističe zajedničke vrijednosti dvaju partnera, uključujući posvećenost inovacijama, održivosti, povećanju motivacije zaposlenika, njegovanju korporativne kulture te zdravog i sportskog životnog stila. No to nije sve. Rušenje rekorda dodatna je poveznica brenda Audi i B2B Run utrke – kako u prodaji novih automobila u protekloj godini, tako i u broju kompanija i uposlenika koji učestvuju u utrci.
Audi B2B Run će i ove godine, 26. septembra, okupiti kompanije iz različitih industrija, unoseći svježu dozu uzbuđenja, sporta i zdrave konkurencije u poslovnu zajednicu. Naslovni sponzor utrke već sedmu godinu zaredom je Porsche BH sa brendom Audi, koji je od prve utrke prepoznao B2B Run kao idealnu priliku da sa poslovnom zajednicom podijeli svoju strast prema izvrsnosti, posvećenosti zdravim životnim stilovima i timskom duhu. Učešće u ovoj najmasovnijoj pojedinačnoj utrci u BiH, koja je u znaku četiri prstena, potiče internu sinergiju i pojačava međusobnu podršku među kolegama.
“Audi B2B Run nije samo sportski događaj to je platforma koja povezuje kompanije i njihove zaposlenike, promovirajući zdravlje, timski duh i korporativnu zajednicu. Svake godine, imamo sve veći broj učesnika što potvrđuje važnost ovog događaja. Trčanje nije samo fizička aktivnost to je i mentalni izazov koji jača samopouzdanje, upornost i izdržljivost te svaki korak koji zajedno napravimo simbolizira zajednički napredak i rast. Ponosni smo što smo dio inicijative koja ne samo da promoviše zdrav životni stil, već i jača veze unutar poslovne zajednice”, izjavio je Miran Stambol, Audi brend menadžer.
Više od običnog sportskog događaja, Audi B2B Run gradi mostove unutar i između kompanija, potiče zaposlene na usvajanje zdravih životnih navika i jača korporativnu zajednicu kroz zajedničke sportske aktivnosti i druženje. Svake godine, sa sve većim brojem učesnika, trčanje prelazi granice fizičke aktivnosti – postaje mentalni izazov koji jača samopouzdanje, upornost i izdržljivost.
“Dugogodišnja saradnja s brendom Audi kroz naslovna partnerstva projekata B2B RUN i BORN2SKI jasno ističe zajedničku opredijeljenost ka podršci sjajnih sportskih projekata te doprinosi razvoju sportske kulture unutar poslovne zajednice. Ponosni smo na naše dugogodišnje partnerstvo s brendom Audi, koji dijeli našu viziju i posvećenost stvaranju zdrave životne sredine i korporativne kulture koja promoviše sport i dobrobit uposlenika, te gradi timski duh”, izjavila je Amela Mehić, ispred kompanije Maxima d.o.o., organizatora projekta B2B RUN.
Porsche Sarajevo nedavno je otvorio vrata svog novog objekta od 25.000 kvadratnih metara u Sarajevu, koji predstavlja jedan od najvećih i najmodernijih u regionu. Višemilionskom investicijom u novi objekat, vlasnik – Porsche Holding Salzburg potvrđuje važnost bh. tržišta za ovu kompaniju. Objekat je usklađen sa vodećim ekološkim i sigurnosnim standardima, te je gotovo u potpunosti samoodrživ što potvrđuje stratešku opredijeljenost prema zaštiti okoliša. Dodatno vrijedi istaknuti da će novootvoreni objekat i proširenje poslovanja kreirati uslove za nova radna mjesta što dodatno pozitivno utječe na bh. privredu.
Sve kompanije koje žele da se pridruže Audi B2B Run-u, događaju koji podiže poslovnu zajednicu na noge, mogu prijaviti svoje ekipe već danas putem b2brun.ba.