Koliko nam karakter određuje uspjeh ili neuspjeh u životu, poštovanje drugih ljudi, način na koji se suočavamo s različitim životnim situacijama?
Najkraća definicija karaktera je individualno reagiranje pojedinca, odnosno reagiranje na okolinu te rješavanje životnih- privatnih i poslovnih problema. Stručnjaci smatraju da ga je mnogo teže razviti nego ličnost te da sam razvoj karaktera uključuje mnoštvo promjena koje su često veoma zahtjevne.
– Mišljenja sam da se rađamo s već predodređenim karakterom , ali da se on ipak izgrađuje tokom života. Karakter je spoj različitih osobina nekog pojedinca koji daju cijelu sliku te osobe. Mentalni stav i način na koji provodimo svoje vrijeme, kako ga iskorištavamo također odražavaju pojedinca – istakla je Alma Al-Daher Mahmutović, dipl.psiholog i life coach.
Jačanjem vlastitog karaktera postajemo snažniji, psihički stabilniji, lakše se nosimo s neuspjehom, prihvatamo kritiku te jednostavno lakše vladamo sobom i svojim emocijama. Dobar i loš karakter većinom prevodimo kao moralan ili nemoralan čovjek. Nepisano je pravilo da su ljudi s jakim karakterom većinom visoko pozicionirani u društvu, poštovani te posjeduju sposobnost upravljanja drugim ljudima ili poslovima.
– Svjedoci smo da ljudi često upotrebljavaju izraz ‘jak karakter’ pa se kaže da osoba posjeduje baš jak karakter. Dakle, izgrađena je ličnost koja ima svoj stav i ne narušava drugog i drugačijeg u svrhu zadovoljenja samo svojih potreba. Kao primjer možemo navesti i određene kompanije i brendove poput npr., Porsche-a ili Adidasa koji godinama vode jaku strategiju i uvijek su u samom vrhu kao najuspješnije. Pitamo se zašto je tako? Pomenute kompanije ili slične njima imale su teške, odlučne i sjajne početke. Dobar primjer je i brend Laško koji upravo promovira stav da različite životne prilike utiču na gradnju našeg karaktera – dodala je psihologinja.
Ako se dotaknemo karaktera određenih kompanija ili brendova od početka se mora raditi na njihovoj izgradnji i utemeljenju da bi ostali upamćeni dugi niz godina. Brendovi kontinuirano ulažu u kreativna i progresivna rješenja kao i ljude koji svojim znanjem doprinose da se za brend vežu samo dobre i pozitivne stvari. Za brendove je baš kao i za pojedince izuzetno važno da rade na jakom, stabilnom i postojanom karakteru s novitetima koji će donijeti pozitivan feedback. Ohrabrujuće je i da brojni brendovi iz naše zemlje već godinama snažno rade na jačanju svog karaktera. Neki od njih su unikatni bh. namještaj Gazzda, Violeta, Fress.ba i mnogi drugi.