DermaLab – Spoj devetogodišnjeg istraživanja, osluškivanja potreba kupaca i želje za diferencijacijom

Hanifa Nurikić Balta – 2019. godine odlučila je da prethodno stečeno znanje, na Poljoprivredno-prehrambenom fakultetu Univerziteta u Sarajevu – gdje je magistrirala 2015 godine, pretoči u DermaLab, firmu koju je osnovala s ciljem pravljenja hladno prešanih ulja koja se mogu koristiti u prehrani, ali kao i kozmetički preparati.

Kako počinje Vaša poslovna priča?

– Naime, već tokom studija pojavila su se interesovanja prema hladno cijeđenim uljima, koja se koriste za održavanje zdravlja i ljepote, te sam tako diplomirala i magistrirala na ovoj temi. Sve se to nastavilo kroz moje petogodišnje radno iskustvo, gdje je rad na proizvodnji, kontroli kvaliteta i registraciji ovih proizvoda uvijek bio u mom fokusu. Vodeći se time, nakon raskida ugovora o radu uzrokovanog promjenom mjesta prebivališta, sa dovoljno radnog iskustva, mnoštvom završenih poduzetničkih obuka, uz porodičnu podršku osnovala sam DermaLab d.o.o. 2019. godine, čija je glavna djelatnost, trenutno, proizvodnja hladno cijeđenih ulja.

\"\"

Kako izgleda jedan Vaš radni dan, jeste li radoholičarka…

– Rekla bih da jesam. Kako radim ono što volim, ne štedim energiju i ne računam radno vrijeme. Moj radni dan je obično ispunjen sastancima, kontaktiranjem dobavljača, kupaca i ostalih saradnika, izradom proizvodne i kontrolne dokumentacije, radom u proizvodnji, ali i seminarima/edukacijama koje su veoma bitne u privatnom poduzetništvu.

Jesu li recepture koje koristite za Vaše proizvode originalno autorsko djelo… Kako dolazite do recepta? Opišite nam proces kreiranja novog proizvoda?

– S tehnološkim procesom proizvodnje ove vrste proizvoda – prvi put sam se susrela tokom izrade diplomskog, a nakon toga i master rada. Imala sam sreću da nakon završenog studija pronađem posao baš u ovoj oblasti i dobijem priliku za kontinuirano usavršavanje i istraživanje ove vrste proizvoda. Zato, ne mogu reći da su proizvodi moje originalno autorsko djelo, ali su spoj devetogodišnjeg istraživanja, osluškivanja potreba kupaca i želje za diferencijacijom – u odnosu na ostale na tržištu, u konačnici rezultirao nastankom jedinstvenih proizvoda.

\"\"

S kojim izazovima se susrećete tokom rada…

– Veliki izazov bio je opremiti proizvodnju koja zadovoljava sve tehničke, higijenske i sanitarne kriterije, nabaviti opremu koja je pogodna za upotrebu u prehrambenoj industriji i ima ateste, te dobiti dozvole za puštanje proizvoda u promet. Iako je svaki dan novi izazov, mogu reći da nakon prevazilaženja ovih početnih, mnogo je lakše nositi se sa novim.

Kakvi su Vaši planovi za budućnost?

\"\"

– Plan je širiti svijest o benefitima ove vrste proizvoda, širiti asortiman, stabilizirati poziciju na domaćem tržištu, a potom iskoristiti mogućnosti izvoza.

\"\"