Dizajnerica Hana Sirćo svečano je otvorila svoj showroom u Čekaluši 64, Sarajevo. Na otvorenju je predstavljena nova kolekcija \”Rosa Nera\” koja je je inspirisana yin-yang principom,koji se ogleda u bojama i materijalima. Pored toga predstavljen je i novi model torbe koji sadrži GPS. Sponzori koji su podržali otvorenje su : Coca Cola, Podravka, Fah, i Yep. Posebnu podršku dala je Mac kozmetika.
Na samom otvorenju objavljen je nastavak kampanje H4her , ovog puta kampanja je podržana od strane Yep-a. Napravljene su majice sa # her life her choice, što je inače i oficijelni hashtag kampanje.
Sav prihod od prodaje majica ide u humanitarne svrhe za Sigurnu kuću, te poslovno i ekonomsko osnaživanje žena. Majice se mogu kupiti direktno u radnji, a uskoro će biti dostupne i preko web stranice.
- Sam brend je pokrenuo ovu kampanju još prošle godine u cilju pomaganja, jačanja i pružanja podrške svim ženama, zato kroz društvene mreže ističemo priče uspješnih žena i njihove poruke. Ova kampanja je pokrenuta od strane H brenda jer je to misija brenda pomoći i inspirisati žene da one mogu sve i da su najbolje, da nose svoje samopouzdanje ponosno!