Besplatna šminkanja i savjetovanja vizažista, razmjena iskustava, testiranje proizvoda, savjetovanje za savršene obrve i manikuru, nagradna igra sa poklonima, dio su zabave upriličene nedavno u SCC-u u okviru održavanja dana ljepote u organizaciji kompanije dm – beauty academy…
Ovo je već peti, tradicionalni, događaj koji se početkom novembra održava u Sarajevu. Pod sloganom Trenuci, koje MI volimo ove godine upriličen je kao vrhunac istoimene kampanje. Ambasadorice kampanje, poznate bh. blogerice prisjetile su se ovom prilikom lijepih trenutaka uz koje ih vežu omiljeni make up proizvodi a ujedno su predstavljeni i novi trendovi.
Posjetioci su tako imali priliku danas upoznati i družiti se sa blogericama, Miom Kozo (@miakozo), Iman Karović (@iman.karovic), Ernom Saljević (@divaisback), Selmom Aganagić – Gabela (@simply.selma), Ajlom Hodžić (@ma_petite_blog) i Hanom Velagić (@hanaluuluu) koje su s njima podijelile svoje make up savjete i trikove.
Druženje i dobra zabava, kao i ranijih godina, i ove su upotpunjeni društveno korisnim djelovanjem. Naime, kompanija dm je ovoga puta, donacijom proizvoda potrebnih za izvođenje praktične nastave za zanimanja kozmetički tehničar, podržala dvije srednje škole u BiH.
- Predstavnicima Srednje škole poljoprivrede, prehrane, veterine i uslužnih djelatnosti iz Sarajeva te Tehničkoj školi Banja Luka uručili smo čekove od 1.000 KM. U toj vrijednosti su ovim školama donirani proizvodi potrebni za uspješno obavljanje jednogodišnje praktične nastave. Vjerujemo da će učenicima ova podrška biti od pomoći u stjecanju novih znanja i drago nam je što možemo na ovaj način pomoći u njihovom profesionalnom usavršavanju – kazala je Ajla Hadžić, menadžerica Marketinga dm-a.
Više informacija o dm drogerie markt d.o.o.
DM je na bosanskohercegovačkom tržištu prisutan od juna 2006. kada je otvorena prva dm prodavnica u sarajevskom naselju Dobrinja. Za jedanaest godina dm se pozicionirao kao vodeća kompanija u kategoriji drogerija s više od 616 zaposlenika i 67 prodavnica u 39 gradova te distribucijskim centrom u Sarajevu. U poslovnoj godini 2016/17. dm je u Bosni i Hercegovini ostvario promet od 143,9 miliona KM. Asortiman dm-a obuhvata preko 14.000 proizvoda etabliranih svjetskih i domaćih proizvođača. Među dm robne marke spadaju Balea, alverde, DAS gesunde PLUS, s.he stylezone, Denkmit, babylove, dmBio i mnoge druge. U cjelokupnom asortimanu posebno mjesto zauzimaju organska hrana, prirodna kozmetika i ekološki prihvatljivi proizvodi.