Ento – Tajna dobre kuhinje

Kompanija ENTO d.o.o. posluje u Bosni i Hercegovini od 2014. Uspješno se bave zastupanjem poznatih evropskih i svjetskih brendova. Njihov segment djelovanja odnosi se na maloprodajne lance i HoReCa sektor. S obzirom na kompanijske principe rade samo s najboljim brendovima i ponosni su na one koje zastupaju.

Shvatajući važnost brzine usluge, kao i sigurnost tokom dostave, posjeduju vlastita vozila koja su opremljena rashladnim uređajima u teretnom prostoru i koja sve vaše narudžbe dostavlja u rekordnom roku. Želja im je da potrošači mogu kupiti svoje omiljene proizvode u svim bolje snabdjevenim trgovinama i na tome aktivno rade.

\"\"

Tim ove domaće kompanije pruža najbolju uslugu svojim partnerima ulažući u efikasnost svih segmenata poslovanja.

Danas na tržištu postoji mnoštvo brendova i zastupništava koji kao svoju konkurentsku prednost nude samo nisku cijenu. Kompanija Ento, posluje na drugim postulatima i najvažnije od svega jeste da proizvodi s kojima rade zadovoljavaju potrebe potrošača, kvalitetom, dostupnošću i originalnošću.

U svom portfoliju imaju mnoštvo internacionalnih brendova, ali posebno ističu visokokvalitetne proizvode Kikkoman, Robo, Go-tan koji svakom jelu daju neponovljive okuse, i uživanje u hrani pretvaraju u pravu umjetnost.

Kikkoman

\"\"

Vjerujemo da ste već čuli za Kikkoman, jer je u posljednjih tri stotine godina vodeći proizvođač sosa od soje u svijetu. Još od 17. stoljeća, kada je počela priča Kikkoman, pa sve do danas, tradicionalni način proizvodnje sosa koji je dobijen isključivo prirodnim vrenjem, nikada se nije promijenio, niti su se promijenili sastojci koji čine ovaj jedinstveni japanski sos: soja, pšenica, voda i so.

Sos od soje nije samo osnovni sastojak bilo kojeg jelovnika baziran na azijskoj kuhinji, već je u pitanju svenamjenski sos koji produbljuje svaku aromu i pruža uzbudljivo iskustvo, bilo da ste ga upotrijebili u pravljenju soseva, začinskih mješavina, ili da ga koristite kao centralnu figuru vašeg predjela. Ne treba napominjati da je u ugostiteljstvu okus najvažniji, a Kikkoman je tu da vam pomogne – da zakoračite u potpuno novi svijet ukusnih mogućnosti. Otkrijte tajnu umamija koji obogaćuje svaki obrok i prilagodljivost ovog sosa koji vam dozvoljava da eksperimentirate u miješanju okusa i kulinarskih tradicija svih krajeva naše planete.

Robo – Vrhunske gastronomske poslastice

Brend Robo nastao je 1938. po nalogu viteza Roberta Bonannija, koji je započeo svoju aktivnost u Oltrepò Pavese proizvodnjom kockica za čorbe i juhe. Vremenom se paleta proizvoda u asortimanu, namijenjenih HoReCa tržištu, širi i uključuje proizvode poput gljiva, artičoka, paradajza, umaka, pestoa, krema i mahunarki.

Tokom više od 80 godina od nastanka, Robo se može pohvaliti s više od 600 proizvoda i jedan je od najpopularnijih brendova u sektoru s distribucijom na cijeloj teritoriji Italije. Zahvaljujući izboru izvrsnih sirovina, kontinuiranoj potrazi za inovativnim prijedlozima, dostupnosti proizvoda u svakoj sezoni i jednostavnosti upotrebe, Robo je dragocijen i pouzdan saveznik u kuhinji za ugostiteljske profesionalce.

Godine 2018. brend je preuzela grupa HDS specijalizirana za proizvodnju konzervirane hrane, lider na italijanskom maloprodajnom tržištu i prisutan u više od 70 zemalja širom svijeta, vlasnik robnih marki D’Amico, Logrò i Montello.

Go-Tan – „a very foodloving family“

Kompanija Go-Tan osnovana je 1954. godine u Nizozemskoj. Osnivači su članovi porodice Go, koji su iz Indonezije, preselili u Holandiju.  Moto koji ih opisuje je „a very foodloving family“, a sa sobom su donijeli svoju kulturu hrane koja je imala veliki utjecaj na prehrambene navike Holanđana, ali i Evropljana u cijelosti. Iako je pokretač kompanije porodica Go, kompanija u nazivu ima i prezime partnera, gospodina Tana, tako je fuzijom prezimena došlo do naziva Go-Tan. Tokom godina mnoge generacije porodice Go sudjelovale su u stvaranju kompanije pa je tako i danas kompanija Go-Tan u vlasništvu obitelji Go.

Tradicionalna indonezijska jela uz određene inovacije već više od 60 godina nude tržištima diljem svijeta, a u njihovim delicijama uživa veliki broj ljudi uključujući one koji su već upoznati s orijentalnom kuhinjom, ali i oni koji tek otkrivaju jela dalekog istoka.

Upravo upoznavanje ljudi s kulturom i hranom dalekog istoka bio je cilj Go-Tana; pružanje užitka u hrani koja je specifična za područje Indonezije; a misao kojom se vode glasi: „enjoying good food together“. Danas, GoTan visoko kvalitetni proizvodi pokrivaju cijelu Indonezijsku kuhinju od snackova i umaka sve do tradicionalnih tjestenina, začina i priloga.

Ove proizvode možete naći u mnogim maloprodajnim objektima u cijeloj BIH.

Kompanije Ento za  postojeće i buduće poslovne partnere nudi usluge kreiranja jelovnika za hotele, restorane, cateringa kao i edukaciju kuhara u suradnji sa Akademijom kuhanja Nermin Hodžić, kuharom Miranom Karićem i sa akademijom kuhnja italijanske kompanije Robo.