Nakon karijere u svijetu TV novinarstva, naša sagovornica, komunikologinja po vokaciji, odlučila se za drugu vrstu medija u kojima će pokazati znanje – društvene mreže. Danas je jedna od najuspješnijih influencerica s brojnim pratiteljima na Instagram profilu Diva is Back. Zajedno sa sestrom otvorila je Atelje 71 u kojem se mogu pronaći dizajnerski predmeti s njenim potpisom. Sve to, uz podcast Dobro jutro mila, zaokružilo je ovu čarobnu priču o uspjehu…
Piše: Zana Kološ-Mulabdić
Popularna influenserica i komunikologinja Erna Saljević uspjeh definira u trenutku onim što je tada inspirira…
– Ponekad su to projekti koje uspješno dovršim, nekad novac koji obezbijedim, a najčešće slobodno vrijeme u kojem mogu odspavati. Uspjeh ovisi od definicije koju zacrtamo, te koliko smo strogi ili nježni prema sebi. Vjerujem da su mi Anre brend i Atelje71 kruna dosadašnjeg rada i moje novo rođenje u smislu samostalne poduzetnice. Volim ono što radim – priča Erna, dodajući kako, kao korisnica društvenih mreža, a ne iz ugla influencera, najvećim uspjehom smatram to što nikada nije imala potrebu da napravi lažni profil i nekome napiše nešto loše.
Pet sestara u prostoru
Uskoro će godina od početka s radom Ateljea 71, koji je sa sestrom otvorila u Sarajevu. Pitamo je da li je zadovoljna rezultatima…
– Sve najčešće radim intuitivno uz, naravno, stručne smjernice te su rezultati i više nego sjajni. Atelje71 je u kratkom periodu postao jedna od glavnih lokacija u gradu u kom se okupljaju sjajne žene, koje se bodre i podržavaju. Zahvaljujem se ljudima koji su dali priliku meni, mom timu i brendovima koje smo predstavili. Tu se povezuju dvije poslovne priče – uključuju čak pet sestara, mene i moju sestru te Berinu, Aminu i Edinu, preko zajedničkog prostora Toy&Joy i Atelje71 uz M rasvjete. Divne energije i ideja.
Razvojem AI tehnologije u svijetu znalci iz ove oblasti kažu da će upravo influenceri širom planete biti jedni od najbogatijih i najuspješnijih osoba…
– Interesantna je ta predikcija. Pomalo me plaši i čini ponosnom, jer sam jedna od onih koji čine influenser marketing. Ne bih to posmatrala drugačije od primjera iz prošlosti. I tad su slavne ličnosti, iz različitih sfera, bile upravo influenseri – najpoznatiji, uspješniji i bogatiji. Uz dolazak društvenih mreža obični ljudi postali su popularni radeći iz svojih domova, dok ispred sebe imaju tek telefon na kojem stvaraju sadržaj. Vrijeme je da influenser/ka ne bude više pežorativna riječ ili nešto što ćemo u društvu izjednačiti sa banalnošću. To je zanimanje. Dio je kreativne industrije. Osobe to postaju imaju brojne vještine koje konstantno moraju nadograđivati. Nije jednostavno doprijeti do ljudi i kreirati sadržaj. Veoma je bitno znati kome poklanjamo pažnju. Influenceri moraju imati sluha za odgovornost javno izgovorene riječi, ali i mi svi moramo biti svjesni mogućnosti da nekoga učinimo influenserom ili mu oduzmemo tu jedinu moć- našu pažnju.
Nemilosrdni komentari
Vjeruje da bi mnogi rekli da žele živjeti kao ona, ali ne bi bili spremni na način njenog rada – bez radnog vremena…
– Da stvaraju iz nule i nemaju garant kako će i šta krenuti ili završiti, da moraju stvoriti platu prvog u mjesecu i biti izloženi svakom mogućem komentaru. Često nemilosrdnom. Istina, svaki dan iznova biram ovaj život i posao. Radim to najbolje što mogu. Srcem. Radost mi predstavlja produktivnost, kada neko kaže da se nešto ne može, a ipak to napravimo. Tu su dobri ljudi koji vas u dobru spomenu i kada niste prisutni u prostoriji, sunce, kreativnost, more, ljeto, osmijesi mojih bratanaca, sestra i brat kada smo u Ateljeu i nazovemo roditelje. Za mene je sreća da mogu stvarati bez granica.
Raduje se ljetu. Za nju nema ljepšeg i plodnijeg dijela godine…
– Radosni dočekujemo rođendan Ateljea71, moj, SFF i sve sjajne ljude koji ljeti dolaze u Sarajevo, a žive van njega. Provest ćemo ga uz dobru muziku, sjajne evente u Ateljeu, prelijepu ljetnu kolekciju i najslađe ženske osmijehe. Ne mogu više poželjeti!