Gorenje sa ambicioznim razvojnim planovima

Gorenje Grupa, koja je od prošle godine u većinskom vlasništvu kineske Hisense Grupe, predstavila je razvojne planove prema kojima se za 2 godine očekuje proširivanje proizvodnje izgradnjom novih pogona u Velenju i Valjevu.

“Prošlogodišnjim strateškim vlasništvom sa Hisense Grupom, liderom u proizvodnji elektronike i aparata za dom na azijskom tržištu, postavili smo temelje za još snažniji razvoj. Ovo partnerstvo omogućiće pristup novim tržištima i podsticaj stvaranju novog proizvodnog portfolija, uz očuvanje i jačanje prisutnosti strateški važnih proizvoda i brendova Gorenje Grupe na postojećim i budućim tržištima,“ istakla je Stanka Pejanović, izvršna potpredsjednica Gorenja, d.o.o., i dodala da se u skladu sa daljim razvojnim planovima očekuje unapređenje poslovanja u Sloveniji i Srbiji.

Nova proizvodna hala u Velenju za televizore brenda Hisense

U proizvodnom kompleksu Gorenja u Velenju od kraja 2020. godine proizvodiće se i televizori brenda Hisense namijenjeni evropskom tržištu.

Očekuje se da prva faza izgradnje bude završena krajem 2020. godine i u početku će se proizvoditi oko milion televizora godišnje, a u sljedećoj fazi u planu je povećanje kapaciteta na četiri miliona televizora godišnje (do 2023).

U novoj proizvodnoj hali u prvoj fazi (2021) biće zaposleno 300-400 novih radnika, a nakon završetka druge faze broj radnih mjesta brojaće ukupno 1000.

Razvojni planovi za Gorenje Valjevo: izgradnja nove proizvodne hale u Valjevu

Valjevska fabrika Gorenje u kojoj se trenutno proizvodi većina rashladne tehnike, zapošljava više od 1.300 ljudi i tu je u aprilu bila prebačena i jedina preostala linija ugradnih frižidera iz Velenja. Time je objedinjena kompletna proizvodnja rashladne tehnike, što je ekonomski i logistički isplativije.

U planu je i izgradnja nove proizvodne hale na prostoru nekadašnje fabrike Elind, što će doprinijeti da Gorenje Valjevo u narednom periodu postane centar za rashladnu tehniku Hisense Grupe u Evropi.

Poslovanje Gorenja u Bosni i Hercegovini

Ukupan prihod Gorenja u Bosni i Hercegovini u prošloj godini  iznosio je 56.046.381 KM, što je u odnosu na prethodnu godinu  povećanje za  tri posto.

Direktor Gorenje Commerce d.o.o., Robert Polšak, ističe zadovoljstvo, jer poslovni prihodi u odnosu na 2017. godinu veći su za 5,3 posto. \”Za Gorenje je tržište BiH tradicionalno vrlo važno i poklanjamo mu posebnu pažnju. Pomno pratimo potrebe i reakcije naših korisnika, a putem naše mreže objekata nastojimo osigurati da svi noviteti iz naše proizvodne ponude pravovremeno budu dostupni i na tržištu BiH,“ poručio je Polšak.

ConnectLife – temelj pametnog doma budućnosti

U vrijeme kada postajemo sve mobilnije, inteligentnije i integrisano društvo, Gorenje nastoji da razvije rješenja kojima pojednostavljuje živote svojih korisnika. U januaru ove godine na Međunarodnom sajmu potrošačke elektronike CES u Las Vegasu predstavljena je ConnectLife platforma koja omogućava povezivanje uređaja, ljudi i usluga, prateći trendove savremenog digitalnog doba.

ConnectLife platforma kompatibilna je i sa povezanim i sa nepovezanim uređajima, na način da ih u jednoj aplikaciji spaja sa svim funkcionalnostima, uslugama, korisničkim uputstvima i dodatnim korisnim sadržajima, što za Gorenje korisnike predstavlja potpuno novo iskustvo i dodatnu vrijednost.

Prema riječima Vladimira Nardina, šefa digitalnog marketinga u Gorenje Grupi, korisnici

brzo preuzimaju korisničko iskustvo koje su razvili digitalni giganti u svijetu povezanih ljudi, uređaja, usluga i brendova.

»ConnectLife je nastavak ovog pristupa u našoj industriji i ispunjenje očekivanja svih ljubitelja novih, digitalnih tehnologija. Pametne usluge sastavni su dio budućeg doma i povezane okoline, jer budućnost pripada povezivanju, upravljanju glasom i nesmetanoj integraciji dodatnih proizvoda i usluga (IFTTT, pametna rasvjeta, kućno zvono, pametni asistenti, virtuelni asistenti,…).  Povezanost će biti i standardna karakteristika svih kućnih aparata za nekoliko godina, što će omogućiti da se uređaji brinu o sebi (naručivanje deterdženta ili prijavljivanje greške u servisu). Oni će biti u mogućnosti da komuniciraju sa drugim aparatima (mašina za rublje će poslati optimalne parametre sušenja mašini za sušenje rublja) i sa samim korisnicima na prirodan način putem chat interfejsa«, ističe Vladimir Nardin.

ConnectLife kombinuje znanja grupa Gorenje i Hisense

ConnectLife platforma je dio svekanalne (omnichannel) poslovne strategije koja se razvija kroz sinergiju znanja grupa Gorenje i Hisense u domenu novih digitalnih usluga.

\”Podaci o korisničkim zahtjevima, potrebama i navikama predstavljaju vodič za naše marketinške aktivnosti, razvoj i prodaju i značajno doprinose uspostavljanju pomenute povezanosti. Pokretanjem prve verzije ConnectLife platforme za premium brend Atag u Holandiji, već u prvoj polovini ove godine, omogućićemo našim korisnicima pojednostavljen život i jedinstveno korisničko iskustvo uz odlične pametne uređaje“, zaključio je Nardin.