Posljednjih dana modni svijet ne prestaje brujiti o suradnji dva velika luksuzna brenda. Gucci i Balenciaga napravili su neočekivani modni presedan gdje su predstavili zajedničku kolekciju koja je uzburkala i najmirnije vode, a iako saradnje nisu baš ništa novo u modnoj industriji, saradnja dva luksuzna brenda s velikom tradicijom i prepoznatljivim estetskim kodom čini se kao kakva utopijska iluzija koja u ovoj nemilosrdnoj industriji rivalstva ne može funkcionisati.
Gucci i Balenciaga predstavili su zajedničku kolekciju povodom Guccijevog stotog rođendana koja je krunisana impozantnom revijom, pa je tako ‘Aria’ u manje od 24 sata postala ‘it’ tema o kojoj će se još puno govoriti, a koja finalno zadaje posljednji udarac kojim je potvrđeno da budućnost modne industrije i marketinga leži u sinergiji brendova. Alessandro Michele i Demna Gvasalia ovom revijom sudarili su dva modna giganta, modne kuće s vrlo različitom i isključivom publikom.
S jedne strane Gucci je odao počast svim dosadašnjim dizajnerima i naglasio neke od kultnih klasika kao što su primjerice crveno baršunasto odijelo Tom Forda ili konjički elementi, ali s dozom Balenciagine forme u vidu istaknutih ramena, naglašenog struka i pomalo futurističkog looka.
Sama scenografija revije, odnosno kratkog videa, također je Guccijev rođendanski hommage. Modeli iz noćnog kluba Savoy, što je asocijacija na londonski Savoy hotel, prolaze pokraj paparazza, kroz iluminirani tunel, pa sve do misterioznih hedonističkih prostora koji vode u egzotičan Alessandro Michele vrt. Ovaj vrtlog vizuala dvije modne kuće daje naslutiti kako je nova era otvorena misterioznom zabavom koja nas u isto vrijeme šokira, ali i nevjerojatno zadovoljava tom opijajućom kičastom poetikom, piše fashion.hr
U vremenima koja su iscijedila i zadnji atom kreativnosti, predstaviti nešto novo, posebno i drugačije popriličan je izazov. To je jedan od razloga zašto je moda posljednjih dekada postala ništa drugo nego li recikliranje pod krinkom hommagea. Također, osim što su prazno platno koje čeka ispuniti se nekim novim idejama, kolaboracije se pokazuju i iznimno profitabilnima, pa budući da su Gucci i Balenciaga otvorili skrivena vrata za koja nismo znali da postoje, ne možemo se ne zapitati hoćemo li u skorije vrijeme naići na još pokoji skriveni prolaz?