U četvrtak, 5.7.2018. godine, u prekrasnom ambijentu botaničkog vrta Zemaljskog muzeja BiH, održana je promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda, koji uključuje vina, rakije i likere. Promociji su prisustvovali brojni gosti, domaće i strane zvanice, među kojima su bili i predstavnici i predstavnice međunarodnih organizacija i ambasada u BiH, mnogi privrednici i javne ličnosti iz BiH i regiona
Nakon akvizicije Hepoka u 2016. godini, Društvo za ulaganje u poljoprivredu Zeraa Agriculture Investment uložilo je značajna sredstva u revitalizaciju ove kompanije, što se ogleda u nabavci nove, savremene proizvodne opreme, modernizaciji vinograda i izgradnji novog vizuelnog identita. Nakon dvije godine posvećenog rada, s ponosom su prezentirali stari, a novi Hepok i najavili novo poglavlje u poslovanju i ambiciozne planove za budućnost. U svom obraćanju, Damir Ferović, direktor Zeraa Agriculture Investment, istaknuo je da je sretan što su ispunili glavni cilj, a to je da ostvare kontinuitet u proizvodnji i da transformišu Hepok u modernu i naprednu kompaniju. Danas, zajedno sa lokalnom zajednicom, učestvuju u izgradnji Hercegovine kao prepoznatljive vinske regije.
Nedim Marić, direktor Hepoka, nije krio zadovoljstvo što su za kratak period uspjeli proizvesti kvalitetne i konkurentne proizvode, iza kojih stoji mlada, ali stručna ekipa enologa, tehnologa i agronoma. Zahvalio se gostima što su se odazvali u jako velikom broju i poželio da ova promocija bude samo prvi korak u ispisivanju novih stranica u historiji jakog i stabilnog Hepoka. Zvanicama se obratio i Haris Hajdarović, upravnik vinarije i destilerije Hepoka koji je, u saradnji sa Josipom Andrijanić, enologinjom i konsultanticom u Hepoku, osmislio nove proizvode pod nazivom Liska i Tenelija. S ponosom su istakli da visokokvalitetna bijela i crna vina nose naziv po ugroženoj vrsti ptice koja se gnijezdi u mostarskom blatu− liski, dok su ukusne rakije i likeri dobili naziv po jedinstvenom hercegovačkom kamenu− teneliji, od kojeg je sazdan Stari most.
Zvanicama je predstavljeno pet novih etiketa vina− vrhunska Žilavka, Chardonnay, Chardonnay Barrique, Tamjanika i kvalitetni Vranac, rakije− premium loza i travarica, i likeri s okusom suhe smokve, kadulje, šipurka, maline i višnje. Svi proizvodi se od ovog mjeseca mogu naći u prodaji širom BiH.
Da će Hepok vina, likeri i rakije lako i brzo naći put do potrošača, jasno je iz prvih reakcija gostiju. Međutim, kao autohtono hercegovačko vino, vrhunska Žilavka istaknula se kao jedan od favorita. Za dobru atmosferu i vrhunsku zabavu bili su zaduženi glumac Mario Drmać, koji je moderirao promocijiom, perspektivna mlada pjevačica Ina Hamzić sa svojim bendom i DJ Zlatko Duraković.